Hi-Fi butikker i Bergen - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0

Vis meningsmålingsresultat:

Velgere
0. Du kan ikke stemme i denne meningsmålingen
  • 0 0%
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var ista innom Klart Svar butikken som har Audiodesign i kjelleren, der fikk jeg beskjed om at butikk-eieren har holdt stengt siden november!!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hifi-klubben bra service?? eh? Det er ikke mitt inntrykk..
    Var innom hifi-klubben for en stund siden.. skulle se på diverse utstyr, men det eneste de ansatte der var opptatt var å gjøre alt annet enn å hjelpe kundene. En drev å støvsugde oppå føttene mine omtrent, selv om jeg tydelig viste at jeg ville ha hjelp. Jeg gikk relativt kjapt for å si det sånn...

Newcomer stopphue sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser at det er flere enn meg som har blandet erfaring med Hi-Fi klubben. Jeg har vært innom der 2 ganger i det siste for å teste høyttalere, og begge gangene fikk jeg laber service. Har handlet på Hi-fi klubben i Oslo også, og fikk ikke god service før jeg "viftet med pengene" og de skjønte jeg skulle bruke mye penger der. Det er inntrykket jeg får i Bergen også. Er det tydelig at du skal handle og har bestemt deg for å handle akkurat der, så får du god service. Høres ut som om Stian skal ha all ære for at de ligger så godt an på avstemmingen, men pluss får de ikke av meg.
    Har vært innom Hi-fi centerkjeden også og fått blandet service. Virker på meg som om de som er litt eldre er mer serviceinstilte. Fikk "hjelp" av en jypling som prata så mye **** at jeg bare gikk, og droppet kjøp av System Audio 1550. En kjepphøy tass som skulle kunne sååå!! mye, og kunne fortelle meg hva som var bra og dårlig. Ulik smak er ikke til å komme utenom, men fyren hadde så bastante meninger(også om ting han umulig kunne ha peiling på) at det hele bare ble latterlig. Dro innom seinere da en annen kundebehandler var på jobb og fikk ypperlig service. Da hadde de kunn et par System Audio 1550(4995,-) igjen og var i feil farge (kona bestemmer litt hun også). Skal ikke la en kundebehandler ødelegge for HFC, og må nevne at jeg har fått ypperlig service ved andre anledninger.
    På MusikkMagazinet har jeg fått god service hver gang og av flere. Virker som om de har litt mere tillit til deg som kunde og lar deg få teste høyttalere du vil teste på den forsterkeren du ønsker.
    Var innom nylig fordi jeg var nyskjerrig på Klipsch. Jeg sa det som det var: Jeg skal ikke handle, i alle fall ikke i dag, men har alltid vært nyskjerrig på Klipsch. Fikk kjempegod service!! Mulig det var en Klipsch-entusiast, men jeg ble foret med mange forskjellige høyttalere og ble invitert tilbake for testing når høyttalerene var bedre innspilt.
    Dette gjør at jeg heller legger igjen penger her enn andre steder. Ser de ikke kommer så bra ut på "undersøkelsen" her. Vet ikke om mange "noviser" er inne og svarer Hifi-klubben fordi de ikke kjenner andre butikker? Uansett. Jeg kjenner meg ikke igjen i avstemmingen!!

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg skjønner heller ikke hvorfor hifiklubben ligger på topp.. Mine egne erfaringer herfra har vært under middels... Greit nok at de har et stort å godt utvalg, men Hifiklubben i Bergen har flere personer som ikke har satt seg bra nok inn i ting å tang.
    Hadde problemer med ett element på en av de forrige høyttalerne jeg eide, pluss forsikring var kjøpt så jeg trodde dette ikke skulle være noe problem. Fikk på telefon beskjed om at det var bare å skru ut elementet å ta det med ned til butikken. Noe jeg gjorde. Her fant de ut at det måtte rekones..
    Etter ca to uker dro jeg tilbake til butikken for å høre om fremgangen, elementet var ikke sendt engang. Fikk beskjed om at de kunne ta et element fra en annen brukt høyttaler de hadde inne, noe jeg gikk med på.. Men jeg måtte jo betale for dette.. Pluss forsikringen gjaldt visst ikke på elementer fikk jeg beskjed om. Og det endte med at jeg betalte..

Etter en stund leste jeg her på forumet om noen andre som hadde fått element på forsikringen, så jeg skrev mail til Hifiklubbens ris og ros mailadresse.. Her var folk mer hjelpsomme, og jeg fikk pengene jeg hadde betalt for elementet tilbake på noen dager..
    Så hvis noen har problemer med noen av Hifiklubbens butikker anbefaler jeg at dere sender en mail til risogros@hifiklubben.no. Så kanskje de vil forbedre seg litt (personalet altså)..

Føler også ofte at mange i dedikerte hi-fi butikker er litt vel ovenpå og har en (delvis skjult) "jeg vet mye, du vet lite" holdning.

Beste servicen jeg har fått må være fra musikkmagazinet og hificenterkjeden.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •