Hvordan lage en vanlig annonse?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvordan lage en vanlig annonse?

Jeg er ny her og skulle visst hvordan man lager en vanlig annonse når det gjelder kjøp og ønskes kjøpt.
    Jeg har hatt en forsterker her inne tilsalgs og kom til å klare å starte en auksjon istedet, no som skulle være ett vanlig salg. Hva gjør jeg feil når jeg går inn der annonsen skal skrives?
    Har også en annonse ønsket kjøpt og der skjer det samme att den er startet som en auksjon.
    Hvis du lurer på hva jeg mener sjekk disse annoser her.

http://avforum.no/avtorget/showprodu...at=13&mypage=1

http://avforum.no/avtorget/showprodu...at=18&mypage=1

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste jeg kan se som kan føre til at annonsen blir en auksjon når man lager en ny, er om man huker av boksen hvor det står "Ønsker du å motta bud på denne gjenstanden?".

Jeg har lagt ut et par gjenstander for salg før, og hadde aldri noe problem med at det ble auksjoner ut av det. Så jeg vet ikke helt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Eneste jeg kan se som kan føre til at annonsen blir en auksjon når man lager en ny, er om man huker av boksen hvor det står "Ønsker du å motta bud på denne gjenstanden?".

Jeg har lagt ut et par gjenstander for salg før, og hadde aldri noe problem med at det ble auksjoner ut av det. Så jeg vet ikke helt.

Takker for hjelp skal prøve det neste gang. Dumt att det ikke er laget slik att man kan forhåndse annonse før godkjenning

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av raatass42
    Takker for hjelp skal prøve det neste gang. Dumt att det ikke er laget slik att man kan forhåndse annonse før godkjenning
    Obs: den boksen jeg nevnte er ikke huket av i utgangspunktet, så derfor skulle man tro det må en bevisst handling til for å lage en auksjon.

Så rådet mitt var altså å ikke klikke på den boksen. Kan jo være noe krøll med diverse nettlesere også, slik at siden der man lager annonsen ikke blir vist riktig. Lenge siden jeg la inn annonse nå, så ting kan jo også ha blitt forandret siden sist jeg gjorde det.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •