Rome - stor ståhei for ingenting?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rome - stor ståhei for ingenting?

Ser at Canal+ har kjøpt inn det de kaller verdens dyreste serieproduksjon. Eller hva det nå sto i Dagbladet i dag. I annonser overalt.. Så fram til denne serien, men er mildt sagt skuffet!! Falt ikke i smak i det hele tatt! (Gladiator er for øvring en av mine favorittfilmer)..

Jeg er utrolig rask til å dømme, det vet jeg. Men det virker som Canal+ har kjøpt inn noe "stort" siden TVN har "Lost" og TV3 tok "Prison Break".
    De kunne heller kjøpt inn Sleeper Cell spør du meg. Men tvserier er nok ikke Canal+ sin greie

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så frem til denne serien pga filmer som Gladiator o.l, og jeg så de to første episodene da de kom. Jeg synes dessverre det var dørgende kjedelig. Det kan jo selvsagt være at det hadde tatt seg opp dersom jeg hadde gitt det en sjanse og sett videre, men det lille jeg så levde ikke opp til hypen.

Active MF24 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    304
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av poppiuz
    Men tvserier er nok ikke Canal+ sin greie
    Ikke si det da, de har jo "The Shield" ganske bra serie spør du meg....

Intermediate poppiuz sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, det er greit nok. De har jo også South Park og hadde Seinfeld i sin tid. Men i det store og det hele går de fleste på mere "public" kanaler..

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rikky
    Jeg så frem til denne serien pga filmer som Gladiator o.l, og jeg så de to første episodene da de kom. Jeg synes dessverre det var dørgende kjedelig. Det kan jo selvsagt være at det hadde tatt seg opp dersom jeg hadde gitt det en sjanse og sett videre, men det lille jeg så levde ikke opp til hypen.
    Det blir nok litt feil å forvente seg Galdiatoren i 12 ganger 1 time... Gladiatoren er en actionfilm som ikke har så veldig mye med det historiske Romeriket å gjøre. Serien Rome forsøker å gi et helt annet perspektiv og innsyn, blant annet ved å fokusere på hverdagslivet til alle samfunnslag. Personlig har jeg ikke sett serien enda, men jeg gleder meg stort til å se den!

Edit: For meg er Rome stort. Skulle ønske den ble visst på NRK isteden. Den kommer ikke ut til de store massene gjennom Canal+

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •