Stereobenk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Stereobenk

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stereobenk

Jeg skal lage/kjøpe meg ny stereobenk. Som jeg ser her inne, er det mange som har Oppli fra Ikea, jeg liker også denne, men det er så enormt mange som har den, så jeg velger å se bort ifra den.

Så jeg lurer på om noen vet om hvilke plater (tre) jeg kan bruke for å lage noe lignende? Helst noe som er litt tykkelse på, ca 3-5cm, og pris. Har sett på Lack hylle på Ikea, for så å heve den litt, for å få plass til komponentene.
    Noen som syns dette er en bra ide? Benken skal males grå så hvordan platene ser ut i begynnelsen har ingen betydning. Men sponplater er uaktuelt.

Det jeg har nå er: Nad T753 (17cm), Nad T513 (6,7cm), Rotel RB1070 (12,1cm).

Men planen er å ha dette oppsettet, og det er til dette jeg ønsker å tilpasse en benk: 2 stk Rotel RB1070 (12,1cm), Rotel RMB1075 (18,8cm), Rotel RDV1050 (9,2cm) og Rotel RSP1068 (12,1cm).

Skal jeg lage en benk fra grunnen av eller lage min egen versjon av Lack?
    Neon forslag?

Mvh
    Frodo

Active mardil sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morn. Jeg tengte også å kjøpe Oppli, men jeg ville ikke ha den samme som alle de andre. Så jeg dro på den lokale Møbelringen og kjøpte en Design TV-benk. Designmessig er den veldig lik Oppli, men er litt mere "forseggjort" .
    Prisen var det heller ikke noe å krangle om (ca 650kr).
    Den var absolutt vært pengene!

Kan ikke så mye om å snekkre selv så det tror jeg at jeg overlater til noen andre

Lykke til!

Intermediate Frodo_ sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får vel sjekke den da. Jeg har laget stereobenk før, så det skulle gått fint.
    Dessuten er svogerene min snekker, så det jeg ikke kan, det kan han! Vertfall nesten alt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •