Brafilm.no/Film24.no

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Brafilm.no/Film24.no

Er det noen som har erfaring med denne måten å leige filmer på, som brafilm.no og film24.no tilbyr? Hadde vært kjekt å høyre fra noen som har testet det ut/er kunde

Funker det greitt?er det lang ventetid på populære filmer?

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,639
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    De jeg vet om som har testet dette kan beskrive det omtrent slik:
    Under prøveperioden er alt glimmrende.
    Filmene raskt levert, har alltid titlene du vil ha osv...
    Når man er blitt fast kunde går ting plutselig mye tregere. Man er ikke på "vip"-listen og enkelte titler blir det en god del lengre ventetid på.

Intermediate nordvest sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    661
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har vært medlem av Brafilm i et par måneder nå, og har delte erfaringer.
    Grunnen til at jeg meldte meg inn var at den lokale videosjappa har svært begrenset utvalg, og jeg tenkte det var en grei måte å få leid filmer jeg det siste året har gått glipp av som følge av det + få sett noen klassikere. Til det har det fungert veldig greit. Jeg får sendt tre filmer i slengen, og får levert ca. 1 gang i uka. Da sender jeg alt i retur dagen etter jeg har fått dem.
    Det negative er at de sørger godt for at du ikke får mer enn en levering i uka (plutselig er postgangen tregere osv. hvis det er mulig at du kunne fått to pakker den uka...): Det andre negative er at nyere filmer som er kommet virker plent umulig å få; skjønt det kan han sammenheng med at jeg har mange filmer på min liste som det neppe er så stor etterspørsel etter og at de velger å sende meg disse.
    Kommer nok til å stoppe abon. mitt ved denne månedens utgang. Ikke det at jeg er så misfornøyd, men nå har jeg fått hentet inn slakken/glipene, og det å satse på å få nye filmer derfra tror jeg kan bli en tålmodighetsprøve....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •