Når villbarnet våkner

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Når villbarnet våkner

Første innlegg på forumet må bli en liten stemningsrapport. Har lusket rundt på forumet et års tid etter at jeg snublet over AV-forum da jeg hadde litt god tid på jobben en fredag i fjor. Og jommen våknet ikke AV-barnet i meg etter mange års dvale. Så nå er jeg også avhengig (igjen).

Så da jeg fikk en uventet julebonus, var ganske klart at den gamle Kenwood Dolby ProLocic receiveren fra tidlig 90-tallet skulle byttes ut. Var hos den lokale AV-pusheren og kikket på HK og Pioneer, men han er så sinnsykt dyr. Landet til slutt på Pioneer VSX915. Bestilte på nettet og hadde den i mine klamme hender 2 dager etter. Og det har tydeligvis skjedd endel på på lydsiden på 12-13 år. Minutter etter prøvespilling kom den gamle senterhøyttaleren opp, og nå spørs det om ikke jeg må bestille en rull med kabler til bakhøyttalerene også, de har ligget i en eske i kjelleren siden vi flyttet for 3 år siden.

Det neste som står for tur er nok et par nye fronthøyttalere, har et par JM-lab DB26 som er litt for små til stua. De går dypt og fint og har flott mellomtone og diskant, men 6,5" flytter ikke nok luft. Ja, så må vel senteren byttes også da... og surround-høyttalerene, og TV-en, og... Hmmm, har jo et ledig rom i kjelleren...

Hei og hå
    Tols1

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gratulerer med "nyfødselen" og velkommen til AVforum...;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •