hifiklubben utrolig dårlig telefon service

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer deepc0re sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hifiklubben utrolig dårlig telefon service

Noen andre her som irriterer seg over den latterlige dårlige telefon servicen til hifiklubben ?

1. Man må ringe et felles nummer hvor man må igjennom en irriterende meny liste med en irriterende reklame TV.Budstikka stemme som tar 10-20 sekunder å komme igjennom

2. Velger man kundesenter får man veldig sjeldent svar og man blir kastetet ut av telefonkøen etter bare litt over 1 minutt med venting (kan man i det hele tatt kalle dette kø ordning ?)

3. Velger man en butikk (har kun prøvd butikkene i oslo området) får man veldig sjeldent svar og man blir kastet ut av telefonkøen etter litt over 3 minutter.

Så blir man nødt til å ringe opp dette felles nummeret på nytt og må igjennom menyen på nytt.

Har nå holdt på i snart 30 minutter og enda ikke fått noe svar. Irriterende å måtte dra ned til butikkene for så å få vite at de ikke har ting på lager som man kunne ha funnet ut av over telefon.

Newcomer Willy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om jeg ikke tar feil koster det mellom 40 og 80 øre pr. minutt å ringe 815 nummer som Hi-Fi klubben bruker. Selv om dette ikke er all verden rimer det dårlig at kunden må betale for å få selger i tale. Må man holde på slik trådstarter beskriver kan det også fort koste noen kroner.

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kom ikke igjennom en gang jeg prøvde og ringe heller.. prøvde om igjen og om igjen.

Endte med at jeg sendte mail til sjappa, da kom svaret fort.

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hatt klubben på tråden flere ganger, og har aldri (hittil) hatt en dårlig opplevelse av servicen.

Neste gang du prater med butikken burde du få direktenummeret dit. Det skal ikke være nødvendig å gå igjennom den sentralenheten mer enn èn gang...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •