Kinoglede, not!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kinoglede, not!

For en mnd siden var jeg og noen venner å så Pitbullterje på eldorado kino(oslo), en utrolig bra film forresten, men det som plaget meg veldig var at utrolig mange ungdommer som bråkte og skrek tvers over hele salen, mobiltelefoner som ringe, og sjokoladepudinger som hadde kapret setene til andre fordi de hadde fått tildelt dårligere seter, tro meg jeg har erfart det flere ganger. Det kom en vakt en liten tur innom og da var det stille i 5 min, så var det på igjen. Jeg er nok 30 år, og føler meg som en gammel gubbe som kjefter. Men hva i hule er visten men å dra på kino hvis man ikke kan kose seg? Spør du meg skulle det vært nulltolleranse, alle som bråkte skulle bli kastet ut. Nei, jeg ser heller filmen hjemme. Jeg klaget og fikk nye billetter, men jeg føler at jeg har blitt snytt for 2 timer.

Newcomer Bortne sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo greit at du fikk nye billetter da, da har du jo egentlig ikke tapt noe.

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så det er helt greit med masse bråk og støy da, trodde det skulle være stille på kino jeg?

har egentlig ikke tapt noe nei, men det er jo ikke fristene å dra tilbake om noe slikt skjer igjen, det jeg har tapt en jo kinogleden og humøret da...

Vi var 5 stk som klaget av en "hel" sal, jeg synes flere skulle ha klaget så kansje det hadde blitt litt bedre.. Noen hadde tilogmed tatt opp støyet på mobiltelefonen som bevis.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig er det ikke greit, men synes det er bra av kinoen å gi dere gratisbilletter. Jeg synes også det skal være helt rolig på kino. Derfor er film best hjemme

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig! Synes man skal forlange nye biletter når man ikke klarer å nyte filmen på en normal måte, noe støy er jo helt greit...

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De fleste kinoer gir vel egentlig ut billetter hvis du klager, de koster de jo ingenting.

Newcomer C0bra sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplevde selv dette når jeg så samme filmen, på Sandnes Kino. Har også opplevd lignende på lignende filmer, men aldri på mer "voksen filmer".

Tror nok det har mye med alderen å gjøre på folka som er i salen. Er selv bare 18, så er ikke gamle karen, men har aldri laget mye lyd under film!

Burde vært aldersgrense på kino slik at folk under fks 16 ikke fikk gå etter 20.00 eller noe slikt..

Newcomer Mithrandir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "voksen filmer" er i allefal best å se i hjemmekinoen

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mithrandir
    "voksen filmer" er i allefal best å se i hjemmekinoen;-)
    :lol::lol:

Sitat Opprinnelig postet av C0bra
    Burde vært aldersgrense på kino slik at folk under fks 16 ikke fikk gå etter 20.00 eller noe slikt..
    Det hadde kanskje ikke vært så dumt det. Men nå har jeg inntrykk av at det i utgangspunktet ikke er så fryktelig vanskelig å komme inn på filmer med høyere aldersgrense enn det man selv er. Slik var det i allefall når jeg selv var i 15-16års alderen. :roll: Tror derfor ikke "sikkerheten" hadde blitt noe bedre med en slik ordning uansett, bråkmakerene hadde nok kommet seg inn alikevell.

...tror jeg.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg gått en del på kino både i Bergen og hjemme der jeg kommer fra!

Aldri opplevd sånn galskap som det nevnes her! Det mest plagsomme var etter Ringenes herre når folk klappet

Synest kino er fantastisk! Nå har de jo fått nye saler og ny kino i Bergen, Magnus Barfot som forøvrig er fantastisk!!!!

Bare synd at jeg har inntrykk av at de viser feil filmer! Litt mange kule action filmer som går på de "gamle" KP salene i Bergen!

Nei, kino mener jeg er tingen, selvsagt ikke når det blir sånn som her fortalt! Gå før filmen er begynt, klag og få nye billetter og gå en annen gang!

Kan ikke være sånn hver gang!

Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig med deg Hairball, dette er ikke gøy når man drar for og nyte en film så sitter folk bare å kødder. Jeg og noen kamerater dro på kino og så film, vi satt 1 gruppe på hver vår side av kinoen, å dæven og mye støy det kom fra andre ennen, på slutten av filmen fant jeg ut at noen av mine kamerater var pøblene, de hadde sitte og tatt ringnes på kinoen.. Da ble jeg forbanna, øl kan de drikke hjemme til sin film, ikke ødelegge for alle andre..

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    veldig bra innlegg folkens, tror også det har noe med hvor kinoen er hen i norge, jeg bodde et år i fredrikstad foruten at det er norges beste kino, opplevde jeg aldri noe støy i det hele tatt(og de hadde også mobil-sperre), men her i oslo, SUKK! Neste gang tar jeg meg balltre og lommelykt. hehe

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så Harry Potter (ja, jeg vet.. ungdomsfilm) her om dagen. Kinosalen var smekkfull av ungdommer, men de sa ikke et pip. Kunne sitte å følge med hele tiden. Jeg ble faktisk positivt overrasket, da jeg hadde forventet endel støy fra ungdommen.

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •