Årskavalkade for 2005

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate pnerbye sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Årskavalkade for 2005

Jeg vet jeg er tidlig ute, men jeg rister allerede av forventning til de første nummerene av AV-bladene som dukker opp i januar.

Lyd & Bilde dukker vel opp med en kavalkade over nyttår (eller i alle fall gjorde de det i år), men hvilke konkurrenter har de? Kommer DVD & Hjemmekino med noen slik kavalkade? Er det andre blader jeg også bør kikke etter i januar?

Skal bli spennende å se hvilke produkter som blir med i kavalkadene neste år. De får jo aldri med seg alle mener jeg!

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ingen kavalkade fra oss i allefall. vi gikk fra åtte nummer, en spesial og en kavalkade til ti nummer. neste nummer kommer nå i begynnelsen av desember. første nummer i 2006 er i februar.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    ingen kavalkade fra oss i allefall. vi gikk fra åtte nummer, en spesial og en kavalkade til ti nummer. neste nummer kommer nå i begynnelsen av desember. første nummer i 2006 er i februar.
    D&H er det eneste bladet jeg abonnerer på foreløpig, og det er pga. den gode journalistikken. Hvis jeg vil vite hva dere mener om et produkt dere har skrevet om finner jeg bare fram det bladet! Hehe...

Det er de andre bladene som jeg ikke abonnerer på jeg gjerne skulle hatt et resymè av! :lol:

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Årskavalkaden til L&B er jo bare oppgulp av årets artikler likevel. Ikke noe nytt.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    4,213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har du i grunnen rett i. Det var vel mest det at jeg i januar var helt fersk og ikke hadde noen kunnskaper på forhånd. Da var det i grunnen greit å få en oppsummering av fjoråret.

Likevel er det områder jeg nå er interessert i som jeg ikke har lest noe særlig på som kan være interessant å få litt innføring i. Bl.a. stereo. Noen typiske stereo-blader som kommer med kavalkader?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •