hifi klubben !!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 29
  1. #1
    Intermediate dansken2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

    hifi klubben !!

    Å Å FORBANNA

    leverte en subb cv 15 til rep: fik svar max 2 uker skulle dette ta.
    ok etter 2 uker har jeg ringt mange ganger og får aldrige svar !!!

    stress og eg savner min subb. Dårlige behandling !!! dette er for dårligt !!!

  2. #2
    Newcomer ShyFx sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja.. ting tar tid.. har sikkert mye og gjøre, ellers er de vel ganske greie på service. :-?

  3. #3
    Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Når det tar så lang tid, skal du få låne noe tilsvarende. Spør de, så går det nok bra.

  4. #4
    Intermediate dansken2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    nei di ville ikke låne ut noe som helst !! trist og se dts filmer uten subben.

  5. #5
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har man ikkje i følge forbrukerretts loven rett på eit låneprodukt når reperasjonen
    tar lenger tid enn ei uke?

  6. #6
    Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jaja, min Denon AVR-2105 har i dag begynt på sin 5 uke til reprasjon. Kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med tilbakemeldingen fra klubben heller. Jeg spurte for 1 uke siden om de hadde noe oveslag på hvor lang tid det ville ta, men jeg får bare svada tilbake, ikke noe konkret svar.


    Mvh.

    Andreas

  7. #7
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    704
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tiff
    Har man ikkje i følge forbrukerretts loven rett på eit låneprodukt når reperasjonen
    tar lenger tid enn ei uke?
    stemmer det..

  8. #8
    Intermediate dansken2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av gix
    Jaja, min Denon AVR-2105 har i dag begynt på sin 5 uke til reprasjon. Kan ikke akkurat si at jeg er fornøyd med tilbakemeldingen fra klubben heller. Jeg spurte for 1 uke siden om de hadde noe oveslag på hvor lang tid det ville ta, men jeg får bare svada tilbake, ikke noe konkret svar.


    Mvh.

    Andreas
    ja di er vansklige --- uff ringte i dag og fikk ikke noe svar , di viste lite om kor lange tid dette vill ta

  9. #9
    Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sikker på at det ikke er kunden som er vanskelig da....?

    Skjønner godt at butikk-personalet blir lei av klaging, mas, kjeft og sure, grinete kunder - og at de da ikke gidder være mest service-innstilt!

  10. #10
    Intermediate Diablito sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    785
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn
    Sikker på at det ikke er kunden som er vanskelig da....?

    Skjønner godt at butikk-personalet blir lei av klaging, mas, kjeft og sure, grinete kunder - og at de da ikke gidder være mest service-innstilt!
    Jobber du i butikk? :-P

  11. #11
    Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn
    Sikker på at det ikke er kunden som er vanskelig da....?

    Skjønner godt at butikk-personalet blir lei av klaging, mas, kjeft og sure, grinete kunder - og at de da ikke gidder være mest service-innstilt!
    Hehe...:grin:

  12. #12
    Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Nope..gjør ikke det. Men har vært innom en gang det kom en gammel grinebiter..
    Og skjønner godt at ekspeditøren ikke gidder engasjere seg i kundens problem når det bare er kjeft å få.. Gjør ikke du kanskje?

  13. #13
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,639
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har jobbet i av-butikk og støtter Tommy her altså.
    Jada, vi skal vise service og stå-på-vilje, men vi er butikkpersonalet er mennesker de også med humør som kan påvirkes.
    Kommer man inn med en vanskelig og masete holdning, vel så blir det lett sport i å reflektere kunden i oppførsel tilbake.

    For all del, det skal ikke forekomme, men når folk kommer pissed, vel så akter ikke jeg å sleike dem opp etter ryggen.
    Ser alt for ofte personer som skryter på seg diverse "frynsegoder" fordi de hisset seg nok.

    Som man reder, ligger man.

  14. #14
    Intermediate dansken2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hallo som man reder ligger man? . jeg har altid vert høfflige med hifi klubben. di lovte meg at det skulle ta 2 uker , men er gåt snart 3 uker ,

    klager ikke men ønsker barre subben min hjem

  15. #15
    Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her må det jaguu skilles mellom det å være sur og grinete i butikk, og det å spørre saklig om en skikklig tilbakemelding på når ting er ferdig. Jeg ble når jeg leverte inn produktet til reprasjon nektet å låne tilsvarende produkt, fordi reprasjonen skulle ta maks 2 uker. Greit nok for meg, men når jeg nå er inne i min 5 uke med venting så må man få lov å bli litt skuffa.

    Mvh.

    Andreas

  16. #16
    Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    En kompis av meg leverte inn en defekt Nad c370 til hifiklubben. De sjekka den den hadde en defekt utgang. dette er over 3mnd siden å de begynte å fikse den denne uka. det er for dårlig

  17. #17
    Intermediate gix sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Høres merklig ut, om det tar mer en to mnd fra den dagen de bestiller deler til den, har kunden krav på et nytt produkt. Og det ble fortalt meg av en ansatt på klubben.


    Mvh.

    Andreas

  18. #18
    Intermediate nf sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    542
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn
    Nope..gjør ikke det. Men har vært innom en gang det kom en gammel grinebiter..
    Og skjønner godt at ekspeditøren ikke gidder engasjere seg i kundens problem når det bare er kjeft å få.. Gjør ikke du kanskje?

    Det er jo derfor de får LØNN.

    Man bør alltid være profesjonell og høflig uansett kundens "grinebiting". Medmindre kunden blir svært personlig - da er det lov å si stopp og be ham komme tilbake når han har roet seg.

    Hhv 5 uker og 3 mnd er uansett for lenge - så da virker det som kapasiteten på verkstedet bør oppjusteres... ihvertfall hvis det er regelen og ikke unntaket...

    Er det noe som kunder blir misfornøyde av er det feil forventninger - sier HFK 2 uker bør de vite at det garantert ikke tar mer enn 2 uker... ellers får de garantert misfornøyde kunder.

  19. #19
    Intermediate dansken2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    uff----uff ja ringte hifi klubben (er høfflige som altid) får endlige et bra svar ,
    er strømforsyningen i cv som er ødelagt , tar ca 2 uker til uff.. men fik endlige svar på ka som var ødelagt . Di beklaget og det er bra =) skulle ikke vanligvis ta så lange tid

  20. #20
    Active Sonus sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lite tips, men ingen unskyldning for dem, er at HFK i Trondheim (hvis noen av dere har problemer der) har måttet skifte serviceverksted for tre uker siden, derfor kan det visst ta litt tid dessverre.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •