Skikkelig Expert

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skikkelig Expert

I siste reglamebilag fra Expert kommer de med anbefalinger "Den beste 42" LCD-TV vi har!": Hitachi 42LD7200 ALIS Plasma

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LOL,ja jeg så det jeg også.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har opplevd at ein selger i ein Expert butikk har anbefalt den eine LCD tv`en foran den andre pga den hadde ALIS panel. Visst eg har forstått rett så er vell ALIS strengt tatt eit plasma panel... Så dette kan jo tyde på at Expert er litt forvirra når det kommer til ka som er plasma og ka som er LCD, så dei nevnte kanskje både LCD og plasma i annonsen for å sikre seg at dei hadde det rette navnet med.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, dette slår alt: Jeg dro til Expert ute på Forus (Rogaland). Så spør jeg en fyr som jobber der, at jeg leter etter en 19" CRT Skjerm med minimums oppløsning på 1280x1024@60Hz Dynaflat ( 100% Flatt bilderør). Han gikk bort til noen papp-esker, og man kunne tydeligvis se at han ikke hadde peiling på hva jeg mente. Han tok fram en eske til meg, og det var visst en 17" CRT skjerm med buet glass....

Hvordan i alle *******r fikk han jobb der? Tragisk.

Active Atano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok en god del av de som jobber som butikkmedarbeidere hos slike kjeder får jobb igjennom familie og kjente (Ok, så det er ganske vanlig i alle bransjer, men men). Har selv jobbet mye med store kjeder som Elkjøp, Bonus, Lefdal osv. og det var som regel datter av en selger, sønn av et styremedlem eller kompis av sønnen til sjefen osv. som fikk butikkjobb. Sier jo seg selv at det bransjemessige kommer i andre rekke.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •