Forslag til navn på hjemmekino?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer Lord of Moria sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Forslag til navn på hjemmekino?

Hei
    Vil først få benytte anledningen til å si hei på dere, siden dette er min første post på forumet. Har fulgt med sporadisk en stund, men vil bli en ivrigere leser heretter. Ser frem til å lese og LÆRE mye fremover :smile:

Har startet byggingen av et dedikert hjemmekino rom på ca 18m2. Skal ha LOTR som tema i rommet og ønsker forslag til navn på kino'n. Tror jeg kommer til å benytte Frod's måte å lage selve navnskiltet på (håper dette er greit Frod ;-) ).

Bilder er tatt fra byggeprosessen, kommer ikke til å legge disse ut før jeg er litt nærmere ferdigstilling.

Edit: Tusen takk til administrator som endret mitt nick :smile:

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med LOTR som inspirasjon, så finnes det jo noen mørke lokasjoner som kan inspirere. "Moria" er det første jeg kommer på. "Helm's Deep" er vel heller ikke så galt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Balrogs nest...?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Med LOTR som inspirasjon, så finnes det jo noen mørke lokasjoner som kan inspirere. "Moria" er det første jeg kommer på. "Helm's Deep" er vel heller ikke så galt.
    Takker for raske svar. "Moria" er midt i blinken, kan kalle meg "Lord of Moria" ;-)

Admin: Noen sjanse for å endre Nick'et fra "DarkAngel" til "LordofMoria"?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres ut som eit morsomt prosjekt. Blir gøy å sjå det ferdige resultatet!
    Ka va da som fekk deg te å laga ein LOTR kino då? Fått tak i nokon spesielle effekter som kan pryde rommet?

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    0
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tiff
    Høres ut som eit morsomt prosjekt. Blir gøy å sjå det ferdige resultatet!
    Ka va da som fekk deg te å laga ein LOTR kino då? Fått tak i nokon spesielle effekter som kan pryde rommet?
    Tja, har alltid likt LOTR, før filmene kom ut leste jeg bøkene minst en gang i året (på orginal språket). Synes det universet som er skapt rundt bøkene er helt fantastisk.

Foreløpig har jeg en replika av "Shards of Narsil" i full størrelse nummerert og montert (kun 5000 produsert i verden). Har kjøpt inn 3 stk rammer fra IKEA, disse ser ut som filmruller og har plass til 7 bilder i hver. Skal hente ut 7 minneverdige bilder fra hver film og få printet ut og montert inn. Har selvfølgelig alle filmene i "extended version" ;-)

Har mange planer for rommet etterhvert, et av de mest konkrete er å lage et "sceneteppe" med motiv fra "the doors of Moria", med trærne og innskripsjonen over døren brodert inn.

Lover å komme med noen bilder snart (Får besøk av snekker idag :smile: ). Skal snu dørene i rommet. Åpnes idag innover. En av dørene skal tettes igjen og bli en innebygget dvd reol (tykke kjellervegger, så jeg har plass til både lydisolasjon og hyller som er dype nok til dvd cover i åpningen). Den andre døren snus for lettere å lydisolere fra innsiden.

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann!

Gratulerer med påbegynt "svangerskap"

Raskt tips for den ultimate LOTR replika: stikk på Outland i Oslo (eller en annen by) og spør etter Mask of Sauron... i full størrelse! Fy flate...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •