Hifi i Japan?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Hifi i Japan?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hifi i Japan?

Juhu,

Jammen varmt i Kyoto, voldsom luftfuktighet. Jeg fant noe så stilig som et blad med medfølgende høyttalerbyggesett, men lot være å kjøpe det grunnet stor bagasje og små muskler...skal videre til Sapporo via Tokyo om noen dager.

Er det noen hifisjapper i området verdt å stikke innom? Blir fælt å være borte fra anlegget et halvt år.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant en sjappe i Akihabara tidligere idag, men kjedelig nok gikk det for det meste i B&W, Klipsch og andre greier vi har hjemme. Noe som overrasket litt var forsåvidt at Denon så ut til å satse tungt på høyttalere...er dette noe nytt, eller har de drevet på lenge i Japan/Asia? Tok et par bilder, men så la jeg merke til en fyr som stod å skulte ondt på meg, samt en plakat der det stod "The ban on photography!", så jeg puttet kameraet tilbake i lomma.

De hadde forresten også et par Sonus Faber Concertino Home til omtrentlig 6,000 kroner. Hadde jeg bare hatt noen mulighet til å få dem med meg hjem...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    De hadde forresten også et par Sonus Faber Concertino Home til omtrentlig 6,000 kroner. Hadde jeg bare hatt noen mulighet til å få dem med meg hjem...
    Sikker på at det var for paret, og at det ikke er per enhet? Det går ikke så klart fram av plakaten, synes jeg.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var for paret. Prisene er oppgitt per stykk, jeg la sammen. Prisen er forsåvidt forståelig, da jeg tror det dreier som en en demomodell (mulig de er rausere på demopriser i utlandet enn på HFK? ), og det er tross alt en utgått serie.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •