Jeg ringte HFK på Lillehammer idag i forbindelse med et besøk jeg og en kompis skal ha der på fredag!
Ting som irriterer, hvorfor ligger produkter lagt ut på nettet når dem ikke er tilgjengelige i butikken ennå??
Jeg forstår jo at butikkene ikke kan ligge med hele sortimentet på lager til enhver tid.
Men nye Denon produkter som ble lansert i forbindelse med 25-års jubileumet som er veldig populære produkter i tillegg. Burde nesten I DET MINSTE være tilgjengelig for demo - men neiiida!
DVD-1920 kommer kanskje til neste uke, AVR-3806 kommer først i oktober!!
Så hvorfor i heiteste hule ligger det da ute på nettet??

Så måtte jeg jo også spørre om PJ, som BenQ forhandler presterer dem og ikke ha en eneste en inne på lager. Dem får 7700 inn på fredag, og det skuffer siden 7700 har tross alt vært på markedet en stund.
Jaja, siden vi først skal dit så tenkte jeg jo at Toshiba MT-200 (som da var den eneste dem hadde inne) kunne være interressant nok.
Så jeg spør da om han har mulighet for noe HD-demo på denne...:
"HD hva?" får jeg til svar....
HDTV svarer jo jeg, nei det var det dårlig med, fantes bare en bedriten HDTV-mottaker på markedet idag sa han så det var ingen vits.
Måtte jo da konfronterer med alt HD-materialet som ligger på nettet for så da og kjøre via PC! Niks ikke det heller....

Så jeg begynner å få mine tvil om HFK sin interresse for kunder.
Jeg har nesten mista lysta til å reise dit, men reiser nå endog for kompisen min sin skyld - han skal se på Plasma-TV!

Måtte bare ha det ut...., beklager hvis det skulle støte noen!