Forbanna !! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22

Tråd: Forbanna !!

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av mattman
    Noen ganger har jeg lyst til å flytte langt ut på landet hvor jeg kan braute opp desibel-skalaen så mye jeg bare vil. Det er litt klaustrofobisk å ikke kunne gjøre det til tider.
    Jeg ønsker også det samme, bare at jeg elsker og drikke naken eller i boxer. Er ikke alle steder hvor det er like godt mottatt:P

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe, jeg har bodd i 3 "kjellere" under folk, og dette har en positiv side vet at lyden ikke spres så godt opp. I leiligheten jeg leier nå er det gipsvegger, noen som vet hvordan disse leder lyd? Han som eier huset(bor over meg) sier at di aldri har hørt noe fra oss, men en kamerat sa han hørte Mark Knoplfer på full guffe nede ved veien, så jeg vet ikke om han er helt ærlig med meg. Di jeg leier av virker som om jeg ikke har plaget dem noe, men jeg spiller ikke høyt særlig lenge av gangen.

Men min erfaring er at om du bor i kjeller hører du mye mere fra di over enn hva di over hører av deg. Forresten han ene jeg leide av lot meg spille så høyt jeg ville hele tiden, det hendte han kom ned til meg på lørdagskveldene av og til, hehe, og han var forresten faren til en kamerat a meg så han var godt over 45.. :P

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •