Lenge leve netthandel...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lenge leve netthandel...

Jeg skulle handle digitalt fotoapparat i går, men hadde også andre ting som jeg skulle ordne. Dro først til strømmen (lefdal), siden det var så fryktelig lang kø dro jeg og ordnet andre ting på Alnabru og besøkte da Lefdal der. Joda, etter å ha stått i kø i 10 min, så kom bekreftelsen ingen på lager i Norge, sjekket da et annet kamera. De hadde 1 i Sandvika og 1 på Strømmen. Siden jeg akkurat hadde vært der og det var lang kø gadd jeg ikke å dra tilbake, stoppet heller på Elkjøp Karihaugen. 30 stykker foran i kø. God natt. Hjem, sjekke nettbutikker, fant en med fornuftige priser --> kjøp. Det tok meg nøyaktig 10 min og jeg slapp å stå i kø for kanskje å få et kamera. I tillegg er minne osv mye billigere.

Mvh

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jo, men tenk på all den kyndige veiledningen du går glipp av.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja ikke sant ;Ø

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk ikke produktet på dagen. Men det var heller ikke så viktig i denne sammenhengen. Det er vel det største aberet med netthandel, og at det kan bli mer kluss ved reklamasjon. Men jeg føler meg ganske sikker ved de store stedene.

Mvh

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    derfor går man til en mindre butikk som har tid til kundene og hvor selger er effektiv fordi han vet hva han selger. som oftest er det det som er problemet på lefdal og alle de andre store butikkene. selgern må jo gjennom ørten brosjyrer og andre ting får å svare på enkle spm som de ofte svarer feil på. Jeg gjorde akkurat nesten motsatt i går. Fant en laptop jeg likte på en nettbutikk og så så jeg at de hadde den samme på OBS på tilbud så jeg dro dit å kjøpte den. tok 3 min.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, men da må man som regel være villig til å betale litt mer hvis man skal handle lokalt. Nå synes jeg ikke akkurat OBS! er en "liten" butikk, det går vel heller under supermerchado eller hvordan det nå skrives. Uansett, så har de som regel dårligere utvalg og ikke så hyggelige priser. Dette gjelder spesiellt når man har et budsjett. Men jeg er enig i at det kan være greit å støtte de lokale forhandlerne også, noe jeg gjør hvis det er ting jeg trenger der og da.

Blir nesten som landbruksdebatt dette, man vil gjerne ha norsk mat, men så fort man snur seg og skal handle så kjøper man svensk, dansk, europeisk, asiatisk mat.

Mvh

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, jeg mente ikke at obs var en liten butikk, så det var ikke meningen å trekke slutninger dit. skjelden jeg handler slike ting på obs, men når de har ett godt tilbud på ett produkt jeg kjenner fra før så handler jeg. Men der kan man ihvertfall gå og plukke det man vil ha, det er dumt at man ikke kan på Lefdal, det er også en grunn til at alt tar så lang tid. Hadde forresten alle husket å skrive ned hvordan printer dem har så hadde også ting gått veldig mye fortere..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •