Der skjedde det som IKKE skulle skje!!!! :(

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 33
    Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation Der skjedde det som IKKE skulle skje!!!! :(

DA ble bilen min stjålet!!
    Audi 100c4 (A6) 2.8l Sedan. Mørk, nesten sort farge!
    Reg nr 38250, står 2.8 på koffertlokket.
    Stjålet i Moss Østfold, si i fra om dere ser noe til den! (er jo lov å prøve seg=)
    Tlf 95105393 til meg... (Kai)

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjedelig å høre. en jeg kjenner fikk akkurat stjålet en skikkelig spesiell kadett c i sarpsborg. Østfold har nok blitt ett farlig sted

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huffda!

Si ifra om du finner ut noe mer da!

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synd. Du får følge med under neste bankran.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ja, er vel et ran på trappene

Fikk faktisk melding fra ei veninne nå ang. at ho holdt på å bli påkjørt av en bil som var prikk lik min i HØY hastighet på landeveine utenfor byen her, politiet har sendt ut biler, men det er vel vansklig å finne igjen den nå!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    hehe ja, er vel et ran på trappene

Fikk faktisk melding fra ei veninne nå ang. at ho holdt på å bli påkjørt av en bil som var prikk lik min i HØY hastighet på landeveine utenfor byen her, politiet har sendt ut biler, men det er vel vansklig å finne igjen den nå!

Oida!

Dette blir bare mer og mer spenende

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det gjelder kvinnfolk og likheter mellom biler så tar jeg det med en stor klype salt. JEg vet ikke hvor mange ganger jeg hører damer bommer totalt når de skal peke ut en bil. Bare de har 4 hjul og lik farge så klarer halvparten ikke lenger å skille dem.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Når det gjelder kvinnfolk og likheter mellom biler så tar jeg det med en stor klype salt. JEg vet ikke hvor mange ganger jeg hører damer bommer totalt når de skal peke ut en bil. Bare de har 4 hjul og lik farge så klarer halvparten ikke lenger å skille dem.

Hahaha Du har kanskje rett!

Newcomer Thomas H sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er utrolig, at man ikke kan have noget i fred. Da min lillebror boede i Ålborg i slutningen af 90'erne. Havde han indbrud 3-4 gange i sin bil. Og da jeg var på Tenerife i dec. 1998, sammen med min lillebror. Fik min lillebror et opkald på hans mobiltelefon, fra en arbejdeskolega. Kolegaen fortalte ham, at hans bil var blevet stjålet. Nogle dage efter fandt politiet den, 20 km nord for Ålborg. Svært beskadig.

Når biltyve endelig bliver taget, får de næsten ingen straf. Blot en bøde på 5-6000 dkr. hvis det er første gang ( Sådan er det i Danmark i hverfald )
    Mens os bilejere, har en selvrisiko på typisk 4-5000 dkr.

Nej, lad os indføre nogle af Stalin's metoder. Så kan vi forvise disse biltyve til Indlands-isen på Grønland.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir grønnland et skikkelig atraktivt feriemål med tiden

Trist med bilen din G|zO. Hvordan er det med forsikring? Har du forsikret denne i forhold til det den er verdt?

Må bare minne alle som har en bil utenom det vanlige om at et forsikringsoppgjør kan være en veldig trist affære dersom man har en bil det finnes veldig få av. Ikke at denne Audien er så unik, men det finnes jo en og annen veldig spesiell bil som er forsikret som en gammel grå og kjedelig familiebil uten at folk tenker over konsekvensen av det ved ulykke/uhell, brann, tyveri osv.

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjenner til en som fikk frastjålet en meget spesiell vw for en tid siden. var one of a kind kjerre. hadde ikke engang forsikring siden den er litt über trimma og da ikke er helt lovlig.. anyway, beklager og måtte si det, men du vil nok sansynlig ikke se noe til den bilen igjen. den er nok for lengst kappa i deler og send et eller annet sted hvis det er en litt "proff" gjeng som rappa den.

hilsen edrufanten :P

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kondolerer, du har min medfølelse. Slike ting er kjipt og svært frustrerende.

Solgte nettopp min lille baby, en Golf Gti, som jeg har brukt mye tid og penger på... Den nye eieren er en kompis, og han fortalte nå nylig at noen hadde vært å ripa opp panseret med en nøkkel e.l. Folk som gjør slik skulle fingra kappa av!

mvh

Newcomer Thomas H sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zemtex
    Kondolerer, du har min medfølelse. Slike ting er kjipt og svært frustrerende.

Solgte nettopp min lille baby, en Golf Gti, som jeg har brukt mye tid og penger på... Den nye eieren er en kompis, og han fortalte nå nylig at noen hadde vært å ripa opp panseret med en nøkkel e.l. Folk som gjør slik skulle fingra kappa av!

mvh
    og derefter et længere ophold i Hanoi-Hilton.

Det minder mig om, i marst 2000. Der var der to biltyve i min by, der stjal en bil. Og efterfølgende kørte de "råddent" ude på landevejen mellem Hirtshals & Hjørring. De kørte på den forkerte side af vejen, så flere af de modkørende måtte tage grøften, for ikke at blive ramt af de to biltyve.
    Til sidst kørte de ind i en modkørende lastbil. Så var de to, færdig med at stjæle biler.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fortsatt ikke hørt no, men duverden hvor mange mørke "like" audi´er jeg ser på veien nå om dagen hehe

Snickers-is : den er forsikra ja, jeg har ikke spesialforsikra den på noen måte, så satser vel på at de går etter listepris, da jeg fikk denne bilen meget rimlig vil jeg tru jeg faktisk "tjener" på dette sånn sett.

Problemet mitt er at jeg ikke har kviteringer på jakke (2500.-) fiskestang (2000.-) og stereo til ca. 10 000.-, er nok der tapet desverre vil ligge

Men jeg har tru på at jeg vill få en bedre utstyrt Audi for forsikringspengene, så blir spennende å se Selv om jeg kommer til å savne gamle audin

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå er bilen funnet rett utenfor Oslo, bilen er sefølgelig uten stereo og full av pulver fra en brannslokker, får den muligens utlevert senere i dag, men sjekkes for "spor", hadde vostnok vært et ran el. i nærheten

Active Wolverin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av G|zO
    nå er bilen funnet rett utenfor Oslo, bilen er sefølgelig uten stereo og full av pulver fra en brannslokker, får den muligens utlevert senere i dag, men sjekkes for "spor", hadde vostnok vært et ran el. i nærheten
    Fiskestang og jakken var også borte?
    Er for snille straffer i norge, det er bare å innse det.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde innbrudd i bilen min. En celica gt4, for noen år siden. Stereo til 10k og en hel HAUG med cder.. ca 50stk ble stjålet. Jeg hadde ikke kvittering på noe men fikk igjen rubbel og bit

Akkurat da var jeg glad i gjensidige....

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angry

Hadde inbrud i bilen vår i natt vi også

De stjal anlegget vårt! Jeg som satt oppe hele den natta. Også så jeg de ikke Skulle grise banka dem

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ~Chriz~
    Hadde inbrud i bilen vår i natt vi også

De stjal anlegget vårt! Jeg som satt oppe hele den natta. Også så jeg de ikke Skulle grise banka dem

Det er **** meg for kjipt!

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pulverapparat er noe dritt, du må regne med at hele interiøret må byttes ut. Kanskje det var "Fake munch-tyvene" som hadde bilen din? Den ble ihvertfall også sprutet ned med pulver.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •