Der skjedde det som IKKE skulle skje!!!! :( - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 33 av 33
    Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ble selv for noen år siden frastjålet en ganske spesiell ford som jeg hadde kjøpt som vrak og byggd opp fra bunnen og brukt mange timer på. Fant den igjen som vrak noen dager senere.....:-x Fikk igjen en del på forsikringen, men det ble en ganske lav timesbetaling, for å si det sånn.

Synes det hadde vært fint å få innført samme straff for biltyver som det var for hestetyver i den ville westen tidligere..... Fordelen med slike lynsje tilstander og opp i nærmeste tre løsninger, er at statistikken er så god, og gjenntagelses faren er så veldig liten....

Intermediate G|zO sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var i førsteomgang dette much greiene det var snakk om fra politiet sin side også. Fikk dog nye opplysninger i dag på at den var brukt i dop sammenheng, blitt brukt til å kjøre fra politiet osv. Så vi får se nå da om jeg får en ny bil eller om de fikser denne, å fjerne pulver fra bilen er jo ikke akkurat bare bare....

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er så enig så enig. Folk som stjeler fra andre burde blitt skutt eller lynsjet.

Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kondolerer og største medfølelse herfra..Går nesten bare og "venter" på at jeg skal komme til tom gårdsplass selv og har hatt innbrudd i bilene mine 4 ganger totalt iløpet av 3 år.

Personlig tror jeg denne bilen er stjålet med øye for fremkomstmiddel, ikke deler etc. En Audi C4 2.8 er ikke en veldig sjelden bil, selvom 2.8`n er litt spesiell.. Tror og håper for din del at bilen dukker opp forlatt i en veikant med minimale skader!

Edit: fikk tydeligvis ikke opp hele tråden, var jo kommet flere innlegg her enn hva jeg fikk lest og ser jo at bilen var kommet til rette.. Pulverapparater er ikke akkurat interiørets beste venn... Men pris deg lykkelig for at bilen er "hel".. Du har nemlig større sjans for å få dekket skader enn ny bil dersom den hadde blitt kondemnert..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    liten oppdatering på min ulykkes mnd
    Audin får takst i dag, den blir mest sansynlig vraka!
    Nissanbilen min ble kræsja dagen etter audin ble stjælt, har fått fiksa den opp, men fikk kjøreforbud et par dager etterpå og anmeldt for no trafikk greier
    Jeg har heldigvis fått ordnet opp i dette nå så nissan er oppe å går igjen!
    Nå når alt så ut til å "ordne" seg så skjedde enda en ting som absoult ikke skulle skje! Bakhjulet punkterte på min CBR900RR Fireblade, sykkelen ble til gele å flaksa rett ut av veien! Det var 2 trær der, sykkelen hadde kurs mot det ene treet, jeg så dette kom til å skje...klarte å hoppe av sykkelen -RETT- før det traff treet, jeg fløy mellom 2 trær å svevde 25meter bortover bakken, jeg var GRISEHELDIG, hadde jeg ikke hoppa av så hadde jeg nok GARANTERT ikke sitti her å skrivi nå, også MEGET heldig med at det var en gressplen der, er trossalt ikke mange steder i norge man har gress å skli på langs landeveien! Sykkelen er nå klart totalvrak, må bytte ramme og hele forstillinga samt instrumenter osv osv. Motorn er likehel heldigvis (trur jeg), så nå har jeg i hvertfall noe å pusle med i garasjen i vinter!

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff!

Stakars mann sier nå jeg!

Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er i hvertfall i live! Den sykkel ulykken hørtes ikke pen ut... Høres ut som om dette ikke har vært din måned ja, kondolerer er vel på sin plass.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Bil selgast!
    Audi 100c4 (A6) 2.8l Sedan. Mørk, nesten sort farge"

Neida, kjedelig det der ja, veit ikkje korleis eg skulle klart meg utan bil idag. Er blitt alt for avhengig av den kassa :/

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du har virkelig hatt det tøft! selv så røyk dynamoen på kadetten min på vei til Trondheim forrige fredag med hele flytte lasset. sto å skrudde i to timer til ingen nytte. da var det bare å sette igjen bilen og skaffe leie bil...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å være frekk eller spydig, men jeg husker en på DVDarkivet som kalte seg GLZOR med de samme bildene av hjemmekino'n du har.
    Han sa han var 14-15 år, ble til slutt utvist fra forumet der pga tull.
    Stusset litt når jeg så hjemmekino bildene dine og leser om bilen og sykkeln som er blitt totalvrak håper ikke dette er noe tull du skriver.
    I allefall trist med biln og sykkeln din å du var jo griseheldig som hoppet av sykkeln da du gjorde.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av K E A
    Ikke for å være frekk eller spydig, men jeg husker en på DVDarkivet som kalte seg GLZOR med de samme bildene av hjemmekino'n du har.
    Han sa han var 14-15 år, ble til slutt utvist fra forumet der pga tull.
    Stusset litt når jeg så hjemmekino bildene dine og leser om bilen og sykkeln som er blitt totalvrak håper ikke dette er noe tull du skriver.
    I allefall trist med biln og sykkeln din å du var jo griseheldig som hoppet av sykkeln da du gjorde.

Hehe, der tar du i allfall feil av oss
    Jeg er 22år, aldri kalt med GLZOR og er heller ikke registrert medlem av DVDarkivet

Takker for kondulanser

Kommer til å bygge opp sykkelen i løpet av vinteren å selge den til våren.
    Så om noen har lyst på en trimma 900 til året er det bare å sende en PM

Newcomer Spitfire sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig kjipt det der...
    Ble frastjålet en '93 Audi 100 (A6) 2,6 Avant for 1,5 år siden.
    Og første uken håper du bare at den blir funnet igjen.
    Men så håper man vel etterhvert at den ikke blir det.

Men uannsett, når du skal snakke med forsikringen så ikke bare nikk og godta.
    De prøvde å si jeg kunne få 70k for min.
    Og jeg endte opp på 119k.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,799
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0