DVD & Hjemmekino,august - TREIGINGER

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 93
    Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD & Hjemmekino,august - TREIGINGER

Her har jeg blitt holdt ytterst på pinebenken siden midten av forrige uke da Lyd & Bilde ramlet ned i postkassa, samtidig som diverse forummedlemmer henrykt kunne fortelle om siste nummer av DVD&Hk's fortreffelighet.

Jeg er abonnent etter alle kunstens regler, og bor ganske sentralt på østlandet om jeg så får si det, MEN ALLIKEVEL HAR JEG IKKE FÅTT DVD & HJEMMEKINO I POSTEN ENDA. HVORFOR???? Idag hadde var jeg liksom BOMBESIKKER på at det skulle ligger der da..

Bladet har liksom proklamert så høytidlig at abonnentene skal få bladet FØR det havner i butikkhyllene. Og abbonnentene burde dessuten finne det i postkassen på samme dato. Det virker jo som det er opp til en ukes forskjell rundt omkring

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Her har jeg blitt holdt ytterst på pinebenken siden midten av forrige uke da Lyd & Bilde ramlet ned i postkassa, samtidig som diverse forummedlemmer henrykt kunne fortelle om siste nummer av DVD&Hk's fortreffelighet.

Jeg er abonnent etter alle kunstens regler, og bor ganske sentralt på østlandet om jeg så får si det, MEN ALLIKEVEL HAR JEG IKKE FÅTT DVD & HJEMMEKINO I POSTEN ENDA. HVORFOR???? Idag hadde var jeg liksom BOMBESIKKER på at det skulle ligger der da..

Bladet har liksom proklamert så høytidlig at abonnentene skal få bladet FØR det havner i butikkhyllene. Og abbonnentene burde dessuten finne det i postkassen på samme dato. Det virker jo som det er opp til en ukes forskjell rundt omkring

Samme her! Håpet på og få det i dag. Men fikk det ikke

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje postmannen liker å lese Dvd&HK? Jeg har i allefall fått mitt blad. Hva med å ringe abb.service?

Mvh

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sommerferie på posten?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk det idag! Ser ok ut ved første gjennomlesning. Litt moro at en lavoppløst skjerm hadde det beste bilde i plasmaskjermen testen ilag med PV500.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Kanskje postmannen liker å lese Dvd&HK? Jeg har i allefall fått mitt blad. Hva med å ringe abb.service?
    Jeg lar de få morgendagen på seg også. Ligger det ikke i postkassa mi imorgen formiddag er det noen hos HM-media som får seg en skyllebøtte.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe blad til meg heller.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    01.08.05 er erklært som sommeren's HELLIGSTE dag, for da skulle neste nummer av DVD&HK være i salg i butikkene, og jeg som abbonnent burde ha hatt hele helgen i forkant til å kose meg med "siste nytt"...................

NEIDA, POSTKASSA MI ER TOM !!!!!!!!!!!!!

I DAG OGSÅ.

Dette er for sløvt, skjerp dere.

Datoer og lovnader, transportmetode...........DVD&HK har det fulle ansvaret fram til min postkasse. Ta ansvar !!!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der kom jaggu bladet til mn postkasse likevel

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom til meg også i dag..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    01.08.05 er erklært som sommeren's HELLIGSTE dag, for da skulle neste nummer av DVD&HK være i salg i butikkene, og jeg som abbonnent burde ha hatt hele helgen i forkant til å kose meg med "siste nytt"...................

NEIDA, POSTKASSA MI ER TOM !!!!!!!!!!!!!

I DAG OGSÅ.

Dette er for sløvt, skjerp dere.

Datoer og lovnader, transportmetode...........DVD&HK har det fulle ansvaret fram til min postkasse. Ta ansvar !!!
    Jeg stiller meg fullt og helt bak Mr. Flageborg..

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bor ytterst på den nakne øy, og derfor henger jeg normalt 1 dag etter med posten.
    Mitt kom i dag.

Må innrømme at når det gjelder disse bladene så var 90% av poenget for min del med abonnement å få det før butikkene. 10% prisen.
    Etter å ha lest her på forumet om L&B som til stadighet kom i postkassen til folk etter salgsdato, valgte jeg å kun abonnere på D&H siden inntrykket mitt var at det bladet var først per post.

Som jeg har skrevet tidligere burde bladene ha en garanti som gikk ut på, at hvis man ikke hadde fått bladet når det stod i hyllene hos butikkene, så kan man kjøpe det der og få forlenget abonnementsperioden med 2 utgaver.
    (Så blir det jo litt verre å tenke på hvordan kontrollrutinene skulle blitt med tanke på folk som ville falt for fristelsen til å svindle.)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Jeg bor ytterst på den nakne øy, og derfor henger jeg normalt 1 dag etter med posten.
    Mitt kom i dag.

Må innrømme at når det gjelder disse bladene så var 90% av poenget for min del med abonnement å få det før butikkene. 10% prisen.
    Etter å ha lest her på forumet om L&B som til stadighet kom i postkassen til folk etter salgsdato, valgte jeg å kun abonnere på D&H siden inntrykket mitt var at det bladet var først per post.

Som jeg har skrevet tidligere burde bladene ha en garanti som gikk ut på, at hvis man ikke hadde fått bladet når det stod i hyllene hos butikkene, så kan man kjøpe det der og få forlenget abonnementsperioden med 2 utgaver.
    (Så blir det jo litt verre å tenke på hvordan kontrollrutinene skulle blitt med tanke på folk som ville falt for fristelsen til å svindle.)
    Det er jo helt bak mål at du som bor så langt ute i ødemarken skal få bladet før meg som bor i drammen! På den annen side burde jo alle abonnenter få bladet likt, selv om man bor på nordpolen.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Jeg lar de få morgendagen på seg også. Ligger det ikke i postkassa mi imorgen formiddag er det noen hos HM-media som får seg en skyllebøtte.
    Det hjelper vel ikke å skylle på HM-media når det er posten som somler. Jeg har heller ikke fått. De ligger sikkert på postsentralen i Drammen...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bladet sendes tydeligvis som B-post, så da blir det litt "hytt og pine".

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Det hjelper vel ikke å skylle på HM-media når det er posten som somler. Jeg har heller ikke fått. De ligger sikkert på postsentralen i Drammen...
    Men det er jo til syvende og sist HM Media og DVD&Hjemmekino som bestemmer hvordan bladet skal sendes ut, hvis dem hadde sendt det som A-post som Tiger sier, så hadde det sikkert blitt andre boller. Dessuten kan dem jo sende ut bladet noen dager i forveien til grisgrendte strøk som vanligvis får posten noe senere!

Når det er sagt så er jo ikke posten akkurat kjent for å være raske dem heller..norsk logistikk...er til å bli gal av...........

Newcomer Nobleman sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Treiginger??

Fikk mitt eksemplar idag

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme her, dukket opp i dag og er allerede lest. Hyggelig med god karr. på vsx1015 og dvr630 ;-)

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konstruktiv kritikk er jeg alltid åpen for..................

Men når kona for noen minutter siden.........sier:

Lover du å spise opp middagen, skal du få en overraskelse !!!
    (Gamle Gris......tenkte du nok..........;-) )

Nei, tror du ikke Madammen har vært i postkassa før meg å rappa ut DVD&HK, bare fordi hu' veit hva jeg har sett mest fram til de siste dagene............
    ..to du' han' ?

Er UANSETT skuffet over å ikke få den i postkassa før, men vent litt...........jeg vet jo ikke NÅR hu kuppa' bladet i kassa..............

Men ikeno' er så galt at det ikke er godt for noe............:grin:

fikk den nye regninga med bladet......kun kr. 274,50 for et år til.

Honnør til forumet for den !!!

Active tZar sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte mitt allerede på fredag, det er nr 6 som er det nyeste, ikke sant?

Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •