Min nye høytaler er skade på. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
  1. #21
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Pøhh.
    Sjappa skulle komme med tilbakemelding over helgen med hva de kunne tilby som kompensjasjon.

    Nå er det onsdag og har ikke hørt et pip.
    I morra mottar de en sur mail.
    Til helgen mottar de ett surt tryne inn døra deres.
    (muligens to digre esker og)

    Er det forøvrig normalt at butikken spretter konvolutten som inneholder bruksannvisningen. Skulle tro de visste for lenge siden hva den inneholdt. Det er vel mer sannsynlig at de har vært solgt før til kunde før som også har levert dem inn igjen.

  2. #22
    Intermediate Electra sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her må du handle utan å tvile. Lever høgtalarane dine. Du skal ha eit NYTT og STRØKENT par når du handlar eit nytt produkt..

    Lykke til.

  3. #23
    Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,833
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av knut1
    Sjappa skulle komme med tilbakemelding over helgen med hva de kunne tilby som kompensjasjon.
    De fleste butikker kan du ikke stole på når de sier at de skal ringe deg opp igjen. Det beste er å møte op i butikk selv og presse på. Du trenger ikke vær veldig sur, det kommer det ofte ikke noe godt ut av. Vær hyggelig og bestemt. Du forstår selvfølgelig at det kan skje feil, men ønsker det rettet opp på en skikkelig måte. Det forstår nok de fleste...


    Snakk gjerne direkte med butikksjefen...

  4. #24
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av LL
    De fleste butikker kan du ikke stole på når de sier at de skal ringe deg opp igjen. Det beste er å møte op i butikk selv og presse på. Du trenger ikke vær veldig sur, det kommer det ofte ikke noe godt ut av. Vær hyggelig og bestemt. Du forstår selvfølgelig at det kan skje feil, men ønsker det rettet opp på en skikkelig måte. Det forstår nok de fleste...


    Snakk gjerne direkte med butikksjefen...
    Fikk svar nå.
    Skal få kanonrabbat på neste produkt jeg kjøper produkter.
    Dette var noe jeg selv foreslo og kan slå meg til ro med det dersom kanon=kanon.

    Trenger tross alt fremdeles ting for at kinoen min skal bli type "meget god mellomklasse"

  5. #25
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fått tilbakemelding på noen konkrete produkter.
    Veldig god rabatt var mellom 5 og 7 prosent rabbat.

    Er hifibransjen så lite profitt i at dette er en god rabbat ?

  6. #26
    Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil ikke påstå at du har fått noen kanonrabatt.
    5-7% får man lett ved kjøp av 2 eller flere produkter.
    Her blir du snytt i mine øyne.

    Kanonrabatt i ditt tilfelle med skade på høytaler bør ikke være lavere enn 15%.
    Hører jo stadig vekk om folk som får 10% rabatt ved vanlige ordinære kjøp.
    Og i denne bransjen er avansene meget store.
    Finnes mange eksempler på 100 og 150 % påslag.

  7. #27
    Active HFfredd sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    435
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av knut1
    Pøhh.
    Sjappa skulle komme med tilbakemelding over helgen med hva de kunne tilby som kompensjasjon.

    Nå er det onsdag og har ikke hørt et pip.
    I morra mottar de en sur mail.
    Til helgen mottar de ett surt tryne inn døra deres.
    (muligens to digre esker og)

    Er det forøvrig normalt at butikken spretter konvolutten som inneholder bruksannvisningen. Skulle tro de visste for lenge siden hva den inneholdt. Det er vel mer sannsynlig at de har vært solgt før til kunde før som også har levert dem inn igjen.
    Høytaler spikesene ligger i den konvolutten, sammen med bruksanvisning.

    Skal ikke være noe problem å bytte til nye høytalere, hvis det er noe du vil. Men siden du skal ha mer utstyr, og er fornøyd med den kompensasjonen du fikk, så er det vell ok... Er du ikke 100% fornøyd så er det viktig at du sier ifra, det selgeren tenker på er om du, som kunde, er fornøyd. Ikke at han får et bra salg.

  8. #28
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Vil ikke påstå at du har fått noen kanonrabatt.
    5-7% får man lett ved kjøp av 2 eller flere produkter.
    Her blir du snytt i mine øyne.

    Kanonrabatt i ditt tilfelle med skade på høytaler bør ikke være lavere enn 15%.
    Hører jo stadig vekk om folk som får 10% rabatt ved vanlige ordinære kjøp.
    Og i denne bransjen er avansene meget store.
    Finnes mange eksempler på 100 og 150 % påslag.
    Ja syntes det blei litt latterlig å måtte bruke 10000kr for å få 600-700kr i rabbat som da skal kompensere for en skadet høytaler.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •