Transport

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Transport

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Transport

Heisann...
    Bare tenkte det kanskje er flere enn meg som har solgt AV utstyr som veier OVER den morsomme postgrensen på 25 kg, og som ikke får sendt det noe sted...
    Har nettopp kanskje solgt min YST-SW1500 (hvis jeg får sendt den) som veier 29 kg UTEN emballasje....
    Eneste mulighet jeg finner for å sende den er med bud, og da vil det koste sånn 3000,-
    skal sendes fra postnummer 1400 til 7800... så er jo et lite stykke...
    Noen som har sendt noe veldig tungt langt før?? og hva brukte dere og hvor mye betalte dere??
    Eller kanskje det er noen som skal opp på ferie i Namsos her iløpet av sommeren og har ekstra plass i bilen=) hehehe....
    Alle forslag mottas med stor takk...

Active Atano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    395
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg solgte unna alt mitt hifi/hjemmekino-utstyr for ca. 1 år siden, og jeg sendte alt over 25kg med bussgods hos NorwayBussekspress. Fungerte som bare det, og dyrt var det heller ikke. Men i ditt tilfelle kan det kanskje bli problemer siden Norway ikke har noe bussrute mellom Trondheim-Bodø (de la ihvertfall ned den bussruta i fjor mens jeg dreiv på å sendte varer).

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

najs...
    skal sjekke med de så fort jeg kan.. har også fått noen tips om noe Varetaxi... skal ringe og høre med begge på mandag...

Active
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tollpost? De har nå fraktet sub opptil 93 kilo til og fra meg uten problemer!

Intermediate TomH sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Norcargo, linjegods og slike firmaer er vel også billigere enn bud biler vil jeg tro... mener jeg sjekket en gang å sende 60kg fra oslo til molde, var snakk om en tusenlapp i frakt.

Men om du kjenner noen som jobber i en butikk eller bedrift som har avtale med posten angående sending av bedriftspakker så kan det være penger å spare. Samboeren min jobbet på elkjøp før, og hu ordna så jeg fikk sendt de 60kg med posten for 250kr. Bedrifter har LITT bedre avtaler enn oss private. Ikke så rart kanskje....

Newcomer sigurd90 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    197
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sendte en JBL høytaler pakke fra Stavanger til Oslo den veide 100 kg og det kostet meg 700. Så du burde sjekke ut med fraktselskapene

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gammel tråd. MEN.

Finnes det noen norske transport firmaer nå som tar vekt opp til 60kg ? og som sender over hele langet? de fleste jobber kun mot bedrifter . Tollpost og Schenker tar iallefall ikke Privat. Bring har max grense langt under hva jeg trengeR .

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,895
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Linjegods kan vær en ide om du skal sende mellom de større byene i hvert fall.

Posten sin grense er forøvrig 35kg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •