Festival på Sørlandet i sommer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Festival på Sørlandet i sommer?

Nå er det jo snart ferietid for undertegnede, og flere av dere andre har også begynt. Sommertid er også festivaltid, og i Kristiansand er Quart-festivalen i full gang.

Dersom noen av dere forumbrukere befinner dere i Arendal i tidsrommet 28. juli til 31 juli vil jeg anbefale dere en tur på Canal Street Jazz & Bluesfestival:

http://www.canalstreet.no/ontime_forside.asp

Her der det masse deilig musikk i vente, ihvertfall for min del. Skulle dere falle for fristelsen, så ta gjerne kontakt så vi kan treffes og kanskje ta en øl eller ti.... Og skulle noen ønske seg en liten demo e.l. lar det seg selvfølgelig gjøre. Denne sommeren står nemlig i musikkens og nytelsens tegn.....

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om kalenderen tillater tenkte jeg å få med meg Rypdal/Supersilent, men ellers har jeg ikke sett så mye på programmet. Synes forøvrig det er rimelig håpløst av arrangørene å ikke gi noen skikkelig beskrivelse av musikken til de forskjellige bandene (utover å kalle det jazz eller blues), eller i det minste vise til instrumental lineup.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Om kalenderen tillater tenkte jeg å få med meg Rypdal/Supersilent, men ellers har jeg ikke sett så mye på programmet. Synes forøvrig det er rimelig håpløst av arrangørene å ikke gi noen skikkelig beskrivelse av musikken til de forskjellige bandene (utover å kalle det jazz eller blues), eller i det minste vise til instrumental lineup.
    Kommer et bilag i alle postkasser her nede om en god uke, med både intervjuer, beskrivelser og mye annet om festivalen..... ;-)

Ellers så kan du gå inn på program på den vedlagte linken, og så står det grundig info om både artistene og spillelokalene, Pogwag..... :grin:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •