Dyr PS3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Dyr PS3

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dyr PS3

Ser i en artikkel fra ITAvisen at Ps3 sannsynligvis kommer til å koste knappe høvdingen mere enn X-Box 360. Kommer dette til å få noen her til å kjøpe X-Box fremfor Ps3? For min egen del kommer jeg nok til å kjøpe en Ps3, vet ikke helt hvorfor, har bare aldri blitt så glad i X-Box.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2600,- er jo ingenting. PS2 kostet vel over 3 når den kom ut, og hvis jeg ikke husker helt feil så kostet X-box 4-5000 de første ukene. Jeg husker det var en kampanje som gikk ut på at folk som hadde kjøpt konsollen til 'full' pris kunne komme og få deler av pengene sine tilbake da de gikk ned i pris til ca. 3000.

Hvor it-avisen får "rådyr" fra skjønner jeg ikke. De kan jo ikke sammenligne dagens priser på 5-6 år gamle konsoller mot helt ny teknologi! :roll:

Det blir PS3 på meg, pga det enkle faktum at X-box (både 1 og 360) ikke har et eneste spill jeg liker. (som ikke eksisterer på PC. Hadde The Elder Scrolls: Oblivion ikke kommet ut på PC hadde jeg kjøpt X-box360, men slik er det nå fins det ikke et eneste X-box-specific spill jeg kunne tenkt meg.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Dyr PS3

Jeg tør vedde ganske mye på at PS3 kommer på ca. 4k og XBOX360 ca. 3k på lansering i Norge hvis prisene i USA er som her. Ganske ofte at man enkelt bare kan gange med ti..... Og da er det DYRT!

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, sant nok. Mitt første møte med DVD formatet var PS2, jeg kjenner flere som bruker dette som referanse på billedkvalitet.(Nå er det ikke snakk om seriøse preferanser, men den "menige mann") Så jeg tror at Ps3 blir en ubetinget suksess, alene på grunn av blåstråle. Det tar vel knapt et par mnd. før den første blåstråle brenneren er på markedet etter Ps3 release, og da er karusellen startet på nytt.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]
    Hvor it-avisen får "rådyr" fra skjønner jeg ikke. De kan jo ikke sammenligne dagens priser på 5-6 år gamle konsoller mot helt ny teknologi! :roll:
    Sitat Opprinnelig postet av Itavisen
    Sony ligger an til å tape en drøy milliard dollar første året PS3 er i salg.
    Derfor blir PS3 dyr, altså for Sony og ikke forbrukeren

Jeg tror nok jeg kommer til å kjøpe en PS3 jeg også 8)

Mvh

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte ps2 med en gang den kom, husker jeg ga i underkant av 5k for den :shock: så sku ikke forundre meg om ps3 kommer på rundt det samme..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •