Det må eg sei

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Det må eg sei

Kom eit brev i posten fra BMH ( Bergen Musikk Handel ) idag. Det er der eg har kjøpt forsterker,dvd speler og projektoren min.

Er alt i orden?

Vårt mål er å være den beste leverandøren av audiovisuelt utstyr, dette kan vi få ved å konsentrere oss om deg. For oss er det viktig at du har fått god valuta for pengene. At vi løser dine behov bedre enn andre, ved hjelp av godt planlagt varesortiment og høy kompetanse.

For oss, som for alle andre som driver service, er det viktig med tilbakemeldinger. Du er ikkje glemt av oss etter at du har handlet her. Vår oppfordring er derfor at du tar kontakt med meg elleren av mine kolleger om du har noen spørsmål.

Til slutt ønsker vi deg velkommen tilbake til vår butikk og ser frem til videre dialog med deg.

MVH

BMH AS

(undertegnet sjefen)

Dette har eg aldri opplevd før (dette er slikt andre bør ta lærdom av, koster så lite og viser at dei er seriøse.....iallefall synes eg det), og må sei eg vart veldig overasket....positivt altså og støtter opp under det eg har sagt før om BMH. God service,annsatte med god kompetanse og godt utvalg i varer.............My kind of store

mvh
    Roger

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Meget bra service

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke dårlig!
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, dette er bra, og noe flere forhandlere og bransjer kunne ta til seg.

Jeg har fått tilsvarende brev fra Toyota-forhandleren noen måneder før fabrikkgarantien gikk ut (etter 3 år) med tilbud om gratis sjekk av bilen for å avdekke eventuelle feil før garantien gikk ut. Det må vel sies å være på kundens parti, eller hva?

I elektronikk-sammenheng har jeg bare opplevd det motsatte: "Det er ikke mer enn 3 måneders reklamasjonsrett på fjernkontroller", "Den modellen har gått ut, så vi kan ikke reparere den.", "Men betalte du ikke 1 krone for den mobiltelefonen? Ja da får du pengene tilbake, da vet du...", "Ja den er på tilbud nå, selv om den kostet det samme før. Vi kunne ha satt opp prisen, vet du". :P

All honnør til BMH for god serviceinnstilling.

Active Helge sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må jeg si, meget bra. Har handlet med dem selv og servicen har alltid vært på topp.

Newcomer sjokomelk sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    "Det er ikke mer enn 3 måneders reklamasjonsrett på fjernkontroller", "Den modellen har gått ut, så vi kan ikke reparere den.", "Men betalte du ikke 1 krone for den mobiltelefonen? Ja da får du pengene tilbake, da vet du...", "Ja den er på tilbud nå, selv om den kostet det samme før. Vi kunne ha satt opp prisen, vet du". :P

All honnør til BMH for god serviceinnstilling.
    Først må jeg si at selvfølgelig er det bra at BMH gjør sånt

Men spørsmålet er om dette er en illusjon på god service eller faktisk god service. Det koster dem ingenting å skrive et slikt brev, hvis det betyr at du kommer tilbake til butikken og legger igjen mange månedslønninger i butikken.

Lett å lage en god illusjon av god kundeservice, men det er når problemene eventuelt oppstår at man merker servicenivået.

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sjokomelk
    Først må jeg si at selvfølgelig er det bra at BMH gjør sånt

Men spørsmålet er om dette er en illusjon på god service eller faktisk god service. Det koster dem ingenting å skrive et slikt brev, hvis det betyr at du kommer tilbake til butikken og legger igjen mange månedslønninger i butikken.

Lett å lage en god illusjon av god kundeservice, men det er når problemene eventuelt oppstår at man merker servicenivået.
    Ein venn av meg kjøpte seg ein yamaha surroundreciever hos BMH. Og da det dukket opp problemer, ordnet dei det uten eit spm. . Så BMH driver ingen illusjon som du hintet til :lol:

Og ein ting til som alle som har Yamaha skal av. Av alle dei åra sjefen har eigd/jobbet der før han vart eiger var det den 1. dei har hatt til rep. og det er jo meget lovende for Yamaha produkter. Yamaha selgeren som var innom BMH vart forbauset når dei plkutselig hadde fått ein tilbake for rep.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •