Når pæra ryker!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer Rivers sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Når pæra ryker!

Du gjør deg klar til å se film på lerretet. Du har kanskje bestillt pizza / gjort klar en grandiosa / satt fram cola og potetgull....

Du starter filmen og ::POOF:: så slokner pæra i projektoren.
    Hva gjør du?

Går å henter en ny pære du har liggendes i kjøkkenskuffen sammen med de vanlige lyspærene...... en pære til flere tusen kroner...
    Slike er det vel ingen som har liggendes i tilfelle den gamle ryker på et upassendes tidspunkt... eller...???

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok noen som har det. Selv har jeg ikke det. Jeg tror (hvis den fungerer som normalt i allefall til 1500timer) at jeg har kjøpt meg ny pj før jeg bytter pære.

Mvh

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hufff... du måtte si dette akkurat nå når jeg er på vei til å runde 500 timer :?

Newcomer Rivers sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mg_martin
    hufff... du måtte si dette akkurat nå når jeg er på vei til å runde 500 timer :?
    Beklager for den mg_martin. :wink:

Har ikke PJ selv ennå, men jeg planlegger kjøp.
    Leser det jeg finner om teknologien, LCD vs DLP, kjøpe nå eller vente 6 måneder for da kommer det og det med de rette specs'a.
    Hjelper ikke saken at jeg er regnbuefølsom
    Hadde det ikke vært for det så hadde jeg kanskje bare kjøpt en 4805 og vært ferdig med det...

Stadigvekk ny info jeg kommer over som jeg synes er viktig å ta med i beregningene.
    Og innimellom kommer jeg på ting jeg lurer på. Og det var i går jeg kom på spørsmålet "hva hvis pæra ryker" midt inni en film... :evil: :cry:... fytterakkern...

Active vito sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Hva gjør du?"

det er da man koser seg med plasma/lcd/bilderørs-skjermen sin og humrer av naboen som står i vinduet med ei defekt PJ-pære i handa og klør seg i hodet

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rivers
    Sitat Opprinnelig postet av mg_martin
    Beklager for den mg_martin. :wink:

Har ikke PJ selv ennå, men jeg planlegger kjøp.
    Leser det jeg finner om teknologien, LCD vs DLP, kjøpe nå eller vente 6 måneder for da kommer det og det med de rette specs'a.
    Hjelper ikke saken at jeg er regnbuefølsom
    Hadde det ikke vært for det så hadde jeg kanskje bare kjøpt en 4805 og vært ferdig med det...

Stadigvekk ny info jeg kommer over som jeg synes er viktig å ta med i beregningene.
    Og innimellom kommer jeg på ting jeg lurer på. Og det var i går jeg kom på spørsmålet "hva hvis pæra ryker" midt inni en film... :evil: :cry:... fytterakkern...

det går nok bra gitt :wink:

uansett. du sier du er regnbuefølsom. det behøver du egentlig ikke å tenke så forferdelig mye på. eneste hvis du skal kjøpe dlp så burde du kjøpe en du ikke ser så veldig mye til det på. jeg var selv ganske følsom for det, men etter en stund så så jeg ikke noe til det lenger.
    og hvis du tenker sånn at du må vente på at det og det kommer så må du nok vente hele livet. for med den utviklingen som er idag så er det knapt nok mulig å følge med. så mitt tips. kjøp nå og ikke tenk så mye på at det kommer nye modeller om en stund. :wink: og at pæra kan ryke under en film. det får man bare leve med.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vito
    "Hva gjør du?"

det er da man koser seg med plasma/lcd/bilderørs-skjermen sin og humrer av naboen som står i vinduet med ei defekt PJ-pære i handa og klør seg i hodet
    Eller ser på tv. Man har da ikke kun en fremviser :roll:

Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •