Ramme 60*90 cm?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer klingal sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ramme 60*90 cm?

Jeg lurer veldig på om noen vet om noen rammer som selges hvor de "støtter" 60*90 cm. Siden det selges mange plakater hvor dette er størrelsen. Har en scarface plakat jeg virkelig har lyst til å få hengt opp 8)

Rammen må være svart.

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    IKEA har ihvertfall fine rammer for opphenging av bilder i plakatstørrelse....
    Mener disse skulle være i størrelsen 60*90 hvis jeg ikke husker helt feil...
    Kan velge mellom sølv-farget og svart.....

Edit:

Beklager, bom fra meg.. det er 70* 100 cm de har der... så da er vel ikke de et valg, dersom en ikke ønsker og utfylle med svart kartong eller noe lignende og feste plakaten til så ramme den inn da.. eller noe i den duren! :wink:
    Kunne jo funket for den som ønsket det....

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trenger noen rammer jeg og, bestilte nettopp en bunke nye plakater, og det ser så usivilisert ut å henge dem rett på veggen. Problemet er bare at rammer generelt er dyrt. Reslig fra Ikea er det billigste jeg kommer over...noen billigere?

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Klipsrammer kan brukes? Kikk de stedene de rammer inn bilder. Er også en mulighet og levere bildene til innramming hos en som driver med innramming. Normalt koster ikke en standard tynn sort list noe særlig. Er jobben som koster mest, men da blir det skikkelig gjort i hvertfall. Sjelden fotobutikker har de størrelsene, men det går ann å kikke der og.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,898
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bohus har bedre rammer enn Ikea til samme pris. Ikea sine rammer er ikke brukervennlige og plakater og slikt har en tendens til å flytte seg etter at rammen er hengt opp. Bohus sine er enklere å ha med å gjøre... Vet ikke om de har 60*90 eller bare 70*100.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •