Hvilken mobil er best for MP3-avspilling?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvilken mobil er best for MP3-avspilling?

Best er definert som: "Kan lagre mest, har grei lydkvalitet og har et overkommelig headset".

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er mitt siste innkjøp og jeg er veldig fornøyd. Har ikke funnet ut om den støtter 4GB memory stick, men da må vel det være et godt alternativ i så fall? Kan nevne at den har RDS radio også

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er virkelig GADGET man. Hvordan er lydkvaliteten sett opp mot din(e) MP3-spiller(e) du har i dag?

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også merket meg denne mobilen for musikk. Den har visstnok hurtigknapper på siden for musikkavspilling. Du trenger ikke engang skru på resten av mobilen for å bruke den.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er visstnok det samme for SE W800i. Der følger det med et 512MB Memery Stick DUO kort. Det hjemmesidene til Sony IKKE forteller noe om er om telefonene spiller av 128 kbps, 192 kbps, eller noe annet...

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes musikkavspilling er en av svkakhetene ved "verdens beste mobiltelefon" Samsung D500. Greit med 88mb harddisk, men den har ikke mulighet for ekstern minnebrikke.

Eneste sammenligningsgrunnlag jeg har er rimelige MP3 spilleren Creative MuVo 128MB fra forrige høst. ikke spesielt bra, men en del bedre avspilling enn D500 iallefall.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer visstnok litt mer til sommeren: http://amobil.no/print.php?artikkelid=14140

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg synes mp3 delen på min nokia 6680 er veldig bra, programmet for å overføre sanger er også velig bra og raskt. lyden er bra selv uten headsett, altså bare ut fra høyttalern. lyden er bedre enn den var på k700i som jeg hadde før. lagringsplass er så stor som du får xd brikke + 14mb i telefonen.

Newcomer JT sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av LL
    Jeg har også merket meg denne mobilen for musikk. Den har visstnok hurtigknapper på siden for musikkavspilling. Du trenger ikke engang skru på resten av mobilen for å bruke den.
    Dette stemmer ikke, mobilen må være på for å kunne benytte mp3 spiller, Det var en tidligere FW, før release, som visstnok hadde denne muligheten. Det er kun på den kommende W800i at en skal kunne spille musikk mens telefondelen er av. Det har vært rykter om at dette kan bli en mulig ting å få med i en senere FW, når w800i har vært på markedet en stund, men det er som sagt kun rykter
    Foreløpig må en bruke medfølgende headsett, men det skal komme, om den ikke allerede har kommet, en overgang til 3,5 jack, slik at en kan bruke et hvilket som helst sett. Jeg syns det er bra lyd fra denne spilleren, men har ikke noen mp3 spiller fra før å sammenligne med

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    på nokia 6680 kan du skru av antenna slik at telefonen bare er en kalender/mp3 spiller/kamera/ spille maskin +++ -telefon. praktisk når du er steder man ikke har lov til å ha på telefonen.

Active Messel sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nokia N91 kommer vel snart (har ikke sjekket noe særlig, men den er i alle fall ferdig på tegnebrettet )

Den har 4GB minne og spiller mp3, wma, aac

Newcomer JT sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den kommer ikke før til høsten tidligst. Og minnet er harddisk, vet ikke jeg hvor mye de tåler, men inbiller meg at de tåler mindre enn et minnekort. Tåler de fall i bakken o.l :?: jeg er hvertfall skeptisk til harddisk i mobilen, da jeg mener mobiler blir utsatt for ganske mye støt..

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nokia nå.. med harddisk prinsippet... ikke store harddisken da siden det ikke er av de nyeste modellene... ( skal bytte mot høsten når det kommer et ras av nye mobiler! :wink: )
    Min har fått ganske mange trøkk og fall.. slengt rundt og gått i bakken et flertallig ganger.... men fungerer like fint!
    Men noen små riper i "lakken" er det jo blitt da! :P

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg som er vant til nokia synes Sony/Ericsson er tungvint... Jeg prøver de litt nå og da av kamerater osv, men jeg synes ikke alle knappene er like logiske som på Nokia. Det er sikkert bare gammel vane, men det er nå engang førsteinntrykket. Mulig jeg kjøper S/E neste gang. Men jeg får satse på at denne tlf varer like lenge som den forrige (nesten 3 år).
    Btw test av 750i:
    http://amobil.no/art.php?artikkelid=16475&side=1
    Mvh

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •