ADVARSEL: Har du fått telefon om at du har vunnet tur? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-Fil
    Så lenge en selv ikke har øverført pengene, eller gitt bort pin-koden til nettbanken, så er det klart at banken er ansvarlig. Det skal ikke holde med et navn og et kontonummer for å få ut penger.
    Jeg takket forresten så mye for gevinsten, og oppga kontonummeret til Norsk Hydro. :wink:

Jeg synsforøvrig at det var et serdeles uprofft fremstøt, med et automatisk oppring, som liksom skal sette deg over til den som deler ut premien (lydkvaliteten på opptaket var også dårlig). De som går på dette stuntet må være særdeles lettlurte idioter.
    Min Stefar var på vei til å gi ifra seg VISA nummeret sitt til noen som ringte. Men min Mor klarte heldigvis å stoppe han.. Noen er virkelig Naive! Siden de ikke spurte om adresse ,men kun navn og Visa nummer.

Men.. Fint påfunn å gi kontonummeret til Norsk hydro

Newcomer WildRover sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    217
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fikk netopp tlf.. lå på og ringte de fleste jeg kjenner og sa at de måtte være obs

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    Så lenge en selv ikke har øverført pengene, eller gitt bort pin-koden til nettbanken, så er det klart at banken er ansvarlig. Det skal ikke holde med et navn og et kontonummer for å få ut penger.
    Jeg takket forresten så mye for gevinsten, og oppga kontonummeret til Norsk Hydro. :wink:

Jeg synsforøvrig at det var et serdeles uprofft fremstøt, med et automatisk oppring, som liksom skal sette deg over til den som deler ut premien (lydkvaliteten på opptaket var også dårlig). De som går på dette stuntet må være særdeles lettlurte idioter.
    Min Stefar var på vei til å gi ifra seg VISA nummeret sitt til noen som ringte. Men min Mor klarte heldigvis å stoppe han.. Noen er virkelig Naive! Siden de ikke spurte om adresse ,men kun navn og Visa nummer.

Men.. Fint påfunn å gi kontonummeret til Norsk hydro
    Vet, det man øsnker når man skal sende informasjon til noen er vel adressen og navnet dems? :wink:
    Ikke nummeret til hvert bank og kreditt kort de har.....

Jeg takket forresten så mye for gevinsten, og oppga kontonummeret til Norsk Hydro. Wink
    Likte det påfunnet! 8) :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gi kontonummeret til en politiker, da skal vi se at det blir store oppslag i avisene og stor ståhei... (storm i vannglass)
    og da er det plutselig viktig å bekjempe "nymotens terrorisme på høyt plan"

forresten: foreldrene til dama mi fikk den telefonen i dag, "dama" (som ringte) rakk ikke si mer enn: "congratulasions"

(oooo... engelsk-grammatikken min sliter virkelig i dag, nå skal den sove)

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SÆRDELES LETTLURTE. Jeg slang på røret med en gang jeg hørte (...) "Congratulations!" (...)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •