Nye albumet til Dream Theater. "Octavarium"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye albumet til Dream Theater. "Octavarium"

Wow! Sitter her og hører på det nye albumet til Dream Theater. Har bare hørt 2 sanger allerede, men begge to har vært veldig bra. Track 2, som er en ballade, var jo veldig vakker.

Håper resten av albumet er like bra. Jeg forventet å bruke flere uker på dette albumet, slik jeg gjorde med Train of Thought. Men her går det ned på høykant! Knallbra album så langt! Jeg ser også at de har ACOS'et seg med en 20min+ sang på slutten av albumet. Et nytt epos! Weeeeeeeee!!

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Albumet er helt fantastisk. Jeg liker også forrige, men som en kompis uttalte, dette er plata etter "Awake". Jeg svelget dette mye raskere enn "TOT", men blir ikke lei. Det lover godt for en klassiker... Lenge leve 2005!!!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Etter Awake".... Da glemmer vi jo selvsagt "scenes from a memory"

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Plattan skal nok kjøpes inn snart, og billetter til konserten ligger å venter på å bli brukt bare Gleder meg!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Albumet er solid ja. Jeg hører på det et par ganger til dagen. Det eneste som skremmer meg litt er at jeg likte albumet med en gang. Jeg er redd for at jeg vil miste interessen rimelig fort. Håper det ikke skjer.

Gleder meg som en unge til 30. september. Da skal en kamerat og jeg ta flyet over til Oslo for å høre konserten. Hvis det blir like bra som 21. januar ifjor, så blir jeg fornøyd. Er veldig spent på hvilke sanger de kommer til å ta i tillegg. Jeg krysser fingrene for

* The Spirit carries on
    * Finally Free
    * A change of Seasons
    * Space dye vest

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De virker utrolig gira i år. Konserten for en drøy uke siden var HELT fantastisk. MYE bedre enn sist i Spektrum. Spirit ble spilt ja, Panic Attack også. Mindre fra SDOIT OG TOT enn vanlig og mer spredning. De hadde bare 1,5 time så vi vil nok høre totalt sett et annet utvalg i sept. Holder de formen til september, blir dette STORT!!

Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De spiller vel hele Octavarium regner jeg med, også tar de andre sanger innimellom. Under forrige konsert i Norge hadde de metropolis, hollow years, finally free hvis jeg ikke tar helt feil. Da blir det vel ikke disse å høre denne gangen. Tror det var på Budokan-DVDen at de sa at de likte å mikse opp setlistene slik at folk som kommer til samme venue år etter år får høre ulike sanger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •