Drømmer...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: Drømmer...

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Drømmer...

Flere som drømmer mye rart om natta her? Jeg drømmer så mye rart hele tida.

Så, hva med å poste noen drømmer, noen bra drømmer, hvis du har. Er morsomt å høre alt det rare folk drømmer om, spørr ikke hvorfor.

I natt drømte i alle fall jeg noe rart:

Jo da, her står jeg da altså (ja i drømmen ja) å småflørter og prater med ei søt blond jente da. Hu er amerikansk, merkelig nokk. Står bare å prater ei stund ikke noe spesielt merkelig egentlig(bortsett fra at hu er amerikansk da), men så plutselig begynner hu å prate trøndersk, flytende. :shock: Sier at det er ikke så vanskelig, må bare øve nok eller noe. :roll: Ja, ja samtalen går videre da, på trøndersk. Plutselig er vi ved ett gjerde på en racerbane eller noe. Da kommer faren hennes bort til oss, det er ingen andre enn Burt Reynolds. :shock: Ja han skuespilleren, han har på seg sånn nascar racingdress eller noe. Wow tenker jeg, må jo hilse på han. Da tar han sån "neger"-handshake på meg da, som jeg ikke skjønte noe av. :? Så dro han igjen... og der slutta drømmen og, trur jeg... :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en stund siden drømte jeg dette: Det var en kamerat som drev å drepte folk og gjemte dem i et vedskjul. Han hadde drept ganske mange og jeg var irritert, siden folk kunne oppdage det. Plutselig så var hele familien min utafor vedskjulet, tanter og onkler og alt, og de skulle inn. Så gikk vi inn, og oppå all veden lå bestemor i morgenkåpe og sov. Etter det kan jeg ikke huske mer.

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, drømmer er så absurde...

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thror
    For en stund siden drømte jeg dette: Det var en kamerat som drev å drepte folk og gjemte dem i et vedskjul. Han hadde drept ganske mange og jeg var irritert, siden folk kunne oppdage det. Plutselig så var hele familien min utafor vedskjulet, tanter og onkler og alt, og de skulle inn. Så gikk vi inn, og oppå all veden lå bestemor i morgenkåpe og sov. Etter det kan jeg ikke huske mer.
    HAHAHA Ler meg skakk av " Han hadde drept ganske mange .og jeg var irritert, siden folk kunne oppdage det"

Hadde ingen kunne oppdage det, så hadde det vært kult

Jeg vil få anbefale alle å skrive ned drømmene rett etter at man våkner. Det kan bli ganske artig lesning etterhvert. Dette gjorde alle i klassen da vi hadde Psykologi valgfag på VGS. De som turte kunne presentere sin drøm for klassen. Blir litt som dette...hehe

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg drømmer ofte at jeg gjør visse, ahem! justeringer på stortinget :wink:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kjipeste er å drømme at man står opp, så må man gjøre det én gang til.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •