Homofobi - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 29 av 29

Tråd: Homofobi

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vil bare klare opp en liten ting her:

Vi har funnet ut at heterofile gutter foretrekker å se bilder av jenter som kliner fremfor gutter som kliner. Vi har også etablert at lesbiske jenter foretrekker jenter som kliner fremfor gutter som kliner.

Jeg antar at homofile gutter foretrekker bildet av to gutter som kliner.

Men ingen har svart på hva HETEROFILE JENTER foretrekker å se på: To jenter som kliner eller to gutter som kliner?

Det er jo DET som må være interessant. For velger de jenter fremfor gutter, så må det jo være noe rart et sted, eller?

En ting som har slått meg:

På forsiden av typiske mannfolkblader (type Vi Menn, MANN etc.) så er det alltid en lekker dame. Dette er jo i tråd med hva målgruppen foretrekker.
    På forsiden av typiske kvinneblader er det også vanligst med lekre damer!? Hvorfor det?
    I tillegg er det ofte mer former på kvinnene i mannfolkbladene enn de på forsiden av kvinnebladene. På de sistnevnte er damene ofte radmagre. Er det slik at kvinnene faktisk er de verste til å bygge opp under det radmagre kroppsidealet. Det er jo ellers slik at Ottar og andre mannehatere påstår at det er menn som lager idealbildet av kvinnen...

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke forstått det ennå Roffe? Snakk med en proffesjonell modellforståsegpåer så får du vite at kvinner med former er dumme, mens de som veier under 50 kg, er over 170 og har pupper som til forveksling er like en (radmager) mann sine, de har utstråling og er svært intelligente. Dessuten er kvinnelige former kvinneundertrykkende.

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Men ingen har svart på hva HETEROFILE JENTER foretrekker å se på: To jenter som kliner eller to gutter som kliner?
    I min vennekrets er det få eller ingen temaer som er tabu, og vi har ofte diskutert homofili. Av de heterofile jentene har jeg til gode å høre at de foretrekker å se to gutter kline fremfor to jenter.

En annen ting, jeg er hetero og har ingen problemer med det. Men jeg har heller ingen problemer med å si at jeg har sett vakre gutter.
    Jeg kunne ikke tenkt meg å gå bort til en av de og gi de ett kyss, men jeg kan lett se hvorfor en jente kan bli tiltrukket av den gutten/mannen.

Vakre former er vakre former, uansett om det er en bil, båt, en skulptur eller et maleri. Eller ei jente eller en gutt for den saks skyld

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zyon
    Vakre former er vakre former, uansett om det er en bil, båt, en skulptur eller et maleri. Eller ei jente eller en gutt for den saks skyld
    du sa det. var vel litt overdrevet med å gå bort til en gutt du synes er pen å bare gi han et franskt et(jepp overdriver litt jeg også :P).... men ja er enig med at man ikke behøver å være homo for å se på pene gutter

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vi har funnet ut at heterofile gutter foretrekker å se bilder av jenter som kliner fremfor gutter som kliner. Vi har også etablert at lesbiske jenter foretrekker jenter som kliner fremfor gutter som kliner.

Det er jo DET som må være interessant. For velger de jenter fremfor gutter, så må det jo være noe rart et sted, eller?
    Men er egentlig to gutter som kliner det motsatte av to jenter som kliner? Når selv jenter(utfra Zyons inlegg, og egne diskusjoner) foretrekker å se jenter, tenker jeg at det må ha noe med at ett kyss i seg selv er feminint.(hvertfall ikke utpreget macho.) Og dermed ikke tiltrekkende da jenter tiltrekkes av det maskuline i menn, og det feminine i jenter.(satt på spissen.) eller?

På forsiden av typiske mannfolkblader (type Vi Menn, MANN etc.) så er det alltid en lekker dame. Dette er jo i tråd med hva målgruppen foretrekker.
    På forsiden av typiske kvinneblader er det også vanligst med lekre damer!? Hvorfor det?
    I tillegg er det ofte mer former på kvinnene i mannfolkbladene enn de på forsiden av kvinnebladene. På de sistnevnte er damene ofte radmagre. Er det slik at kvinnene faktisk er de verste til å bygge opp under det radmagre kroppsidealet. Det er jo ellers slik at Ottar og andre mannehatere påstår at det er menn som lager idealbildet av kvinnen..
    Har tenkt litt på det der.. tror svaret ligger i at vi gutter gjerne vil se pene jenter så ofte som mulig(selv i bilblader), mens jentene ikke er like ivrige, og kanskje kjøper et slikt blad, for å lese om glamorøse ting og er mer opptatt av å ta seg bra ut, etc. I tillegg til at det er en jente på forsiden av jenteblader, er det ofte en pen, pent sminket jente, som samtidig er ganske glamorøs...

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active metallsulten sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    459
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

I tillegg er det ofte mer former på kvinnene i mannfolkbladene enn de på forsiden av kvinnebladene. På de sistnevnte er damene ofte radmagre. Er det slik at kvinnene faktisk er de verste til å bygge opp under det radmagre kroppsidealet. Det er jo ellers slik at Ottar og andre mannehatere påstår at det er menn som lager idealbildet av kvinnen...
    ER HELT ENIG DER, merkelige greier. Når dama står og sminker seg så spør hun meg alltid om hun ser pen ut, jeg svarer: Ja du ser alltid pen ut. Plutselig føles det som j har sagt noe galt. Det er best å ikke si noenting, når de spør sånn... ALDRI si: Du så penere ut forrige lørdag. hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av metallsulten
    ALDRI si: Du så penere ut forrige lørdag. hehe
    du har ikke sagt det? seriøst? haha da vile ikke jeg vært deg lol :P

litt off topic

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    hehe mange "pene" bilder der.....

http://www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=2852&plass=7 dette er å gå litt får langt :P synes JEG da..

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •