Forumtreff i Bergen - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 134
    Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Det sosiale

Når det gjelder det sosiale aspektet, syns jeg jo vi bør få til noe etter demo'ene er ferdige. Hva med noe å spise og drikke på Fridays og så tar vi det videre derfra. Jeg for min del har satt av hele lørdagen, og er klar for det meste.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    526
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vi en person som kan koordinerer tidspunkt osv og som butikker/forum medlemmer kan forholde seg til?Det er mye bedre med en person "in charge" for å unngå rot og usikkerhet.Kanskje du JD har grepet på dette allerede??Ellers syns jeg dersom det er mulig at vi skal legge besøkene til ut på ettermiddagen.Hifiklubben var vel villig til å ha åpent etter stengetid??

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan godt ta meg av koordinering. Freddy er ansvarlig for BMH-demo, Alex F har kontakt med Musikk-magasinet og Vosten har booket Hifi Klubben. Klubben har demoen kl 1530, det er det eneste som er klart pr nå. Etter siste demo blir det noe sosialt på et av byens etablissementer, Fridays er nevnt som et forslag.

Noen som kan stille med software? Vi bør ha med noe som er kjent og med god kvalitet på lyd/bilde.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sendt mail til MusikkMag, men ikke fått svar. Skal ringe ham på mandag. Demo av AE700 hos meg er litt ubeleilig midt på dagen. Jeg har ikke 100% lyskontroll, og bildet blir ikke bra når lyset står på som verst. Jeg har allerede hatt 3 personer på test hjemme hos meg, og de kan jo uttale seg om hva de synes.

Jeg kommer tilbake etter jeg har snakket med MM på mandag.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F
    Demo av AE700 hos meg er litt ubeleilig midt på dagen. Jeg har ikke 100% lyskontroll, og bildet blir ikke bra når lyset står på som verst. Jeg har allerede hatt 3 personer på test hjemme hos meg, og de kan jo uttale seg om hva de synes.
    Tenkte jo på at det kanskje var mulig å ta med PJ'en til f.eks BMH...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Det går nok ikke.
    Panasonc Ae700 ble ikke levert med bærevæske.
    Se på forbrukerportalen for å finne bærbare projektorer.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Det går nok ikke.
    Panasonc Ae700 ble ikke levert med bærevæske.
    Se på forbrukerportalen for å finne bærbare projektorer.
    Om man ønsker, finnes det jo måter å frakte den på... Er ikke sikker på om du var sarkastisk eller ikke nå...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,635
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Nei, jeg hadde bare forbrukerportalen friskt i minne.
    I deres test trekker det ned hvis projektoren ikke har med bæreveske.

Derfor vil jeg tro X1 holder seg godt på bruktmarkedet. Den ble nemlig levert med bæreveske.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke hør på Tor, han er bare ute på ****skap. Jeg hadde håpt å sluppet å bære med meg AE700 på denne runden. Dette skyldes for det første fordi det er slitsomt, samt at Joy-sticken til lens shift er drita dårlig på AE700, og det tar lang tid å stille inn bildet. Jeg ønsker ikke å flytte min AE700 en mm fra dagens posisjon. I tillegg så er lysforholdene dårlige på BMH, som tidligere nevnt, og man vil få feil inntrykk av projektoren. BMH selger også AE700, og bør vel kunne vise denne til oss (litt service kan man vel forvente).

Har snakket med MusikkMagazinet, og vi er velkomne. Når ønsker vi å komme. Dersom HFK demo starter 1530, kan jeg jo foreslå kl 1400 på MusikkMagazinet. da har vi litt over 1 time på oss (tar litt tid å gå til HFK).

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal høre med Freddy når BMH kan stille, så ser jeg om jeg får sydd i hop en fornuftig tidsplan.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg avklart med MusikkMagazinet. Vi kan komme der kl 1100. Han skal koble opp anleggene på forhånd. De ønsket oss ikke kl 1400 (som jeg spurte om), pga da var det mest folk.

Men altså kl 1100 på MusikkMagazinet.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En moderator som kan fortelle hvorfor denne ikke er klistret lenger?? Sender noen en PM...

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD

Hi-Fi Klubben: Se om dere klarer å stille en Benq 7700/Toshiba MT 700 til demo.
    Tror ikke det skulle bli noe problem. Vi fikk inn en rett før jeg gikk på ferie og den var ment for demobruk, men kan ha blitt solgt. Uansett har vi 8700 hengende.

Det hadde forresten vært fint om dere tok med dere eget demomateriale.

Grunnen for at det blir etter stengetid er såpass enkel at vi bare er to på jobb den aktuelle lørdagen og dermed har svært begrensede demo muligheter i åpningstiden.

PS! Skulle det være noen spørsmål angående opplegget etc er det enklest hvis dere tar kontakt med meg via pm eller mail meg på vosten@online.no eller bergen@hifiklubben.no. Siden jeg er på ferie ut uka vil sannsynligvis ikke sistnevnte bli besvart før neste uke.

Vegard

Newcomer Freddy sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    99
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sendt forslag til JD ang. tid der forslaget er 16:30 - 18:00.

Ang. AE700 så er det et lite dilemma siden vi ikke har noen på lager i skrivende stund. Skal se hva som kan ordnes, men lover ingen ting.
    Vi har dog Sanyo PLV-Z3 utstilt.

Tror dette blir artig.

- Freddy

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik jeg forstår det, er opplegget som følger:
    MusikkMagazinet kl 1100
    HFK kl 1530
    BMH kl 1630-1800

I så fall bør jeg prøve å få et senere tidspunkt på MusikkMagazinet, hvis vi ikke skal gå å vake på Torgalmenningen i flere timer. Men jeg fikk avslag på å komme kl 1400, og det spørs om vi får komme mye senere enn kl 1200. Det kan lett bli mye dødtid før besøket på HFK. Skal vi kutte MM ?

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går jo an å høre med Hi-fi centeret også, de har jo et bra stort demorom i 2.etg. Martin Logan Clarity på den største McIntosh er ganske fett. Har ikke anledning til stikke innom der, men kan sende de en mail.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er enig i at vi kan høre med HI FI Centeret. Kl 1100 blir for tidlig, ettersom HFK ikke er før 1530. Jeg kan sende en mail til MusikkMagazinet om at dersom vi ikke får tid kl 1400, så må vi melde avbud.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har mailet HFC, så vent med å melde avbud til MM. Vil tro at de ikke vil være noe dårligere enn de andre butikkene i byen. Hvis vi får noe der i ett-to tiden, er jo dagen fylt.

OT-du er tidlig på om dagene Alex...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har allerede sendt mail og spurt igjen om vi kan komme kl 1400. Har sagt at det er lite aktuelt med kl 1100. Jeg har poengtert at det er ingen sure miner fra vår side om de velger å si nei pga at kl 1400 er den travleste tiden. Vi har tross alt fått tilbud om å komme tidligere på dagen.

Ang OT - Jeg må levere min sønn i barnehagen kl 0730 og er på jobb 0800-0815. Ja, jeg er trøtt !!!

EDIT: Ser av inlegget at dette sier 0631. Dette må være feil med 2 timer. Skal sjekke klokken på tråden min.

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hi-fi Centeret måtte avslå grunnet stor pågang i arbeidstiden, men kom med tilbud om en hverdag senere. Dette kan vi jo ta opp på treffet. Skal se om jeg får hørt med Audio Design om vi kan komme innom for å høre på Von Schweikert høyttalere og noe annet snacks. Problemet der er at han har liten plass, så vi må sikkert inn i puljer. Men jeg vil tro det er verdt det. Kommer med tilbakemelding etterhvert.

Side 3 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •