Hvem har STØRST bilde på forumet? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,800
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CFD
    Madman69 har jo Euroscreen rammelerret 140 tommer 16:9. Dette begynner å bli digert synes nå jeg =)
    Blir rundt 3,100x1,745 meter :shock:

Går nok greit det, hvis kildemateriale, projektoren og sitte avstanden er tilpasset denne størrelsen.

Selv bruker jeg et 1:1 2.4m hvitt lerret med sorte maskeringer avhengig av bildeformatet , sammen med en BG808s og ca 3,5 m sitteavstand.

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eXa
    men han sitter vel noen meter unna og da....
    Neida.. Tror jeg satt ca 2meter ifra lerretet.. Det var veldig bredt ,men veldig morsomt til bilspill. Det var en glinsende ting på veggen som virket som en "hot pixel". Jeg var framme mer enn en gang for å sjekke at det ikke var noe galt med projektoren. Det gjorde at det var en pixel i midten som lyste ganske kraftig i lyse sceener og relativt mye i mørke scener.

Snakker vi om dårlig oppløsning? Neida.. Brukte AA og AF så det gikk fint Bare synd jeg måtte rydde opp dagen ettepå.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ivaols
    Er det virkelig ingen som slår skarve 113"? I et forum av hjemmekino entusiaster så slenger folk lerret opp på veggen som snaut tangerer 32 tommeren! Elendig! :wink:
    Joda.... Jeg har en fin fin bildestørrelse på 135" med min InFocus 4805
    Sitter passelig langt fra så alt er bare supert..... Når jeg får snekra opp noen plater og noen lister og malt og styra.....da skal jeg ta noen bilder og slenge opp på minHK tenkte jeg

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Jeg tror jkirkebo har det største bildet her. Han har dog av en eller annen grunn slettet alle innleggene vedrørende sin hk overalt på forumet her. Han hadde i allefall et stort bilde, selv om jeg ikke husker nøyaktig hvor mange tommer/m det lerretet var/er.

Edit fant det i et annet innlegg (tilfeldigvis), han har visst 133", så da har vel "Madman69" rekorden da :wink:

Mvh
    jkirkebo har 133" Da Lite Tab tension. Mindre enn Madman sitt, men av praktiske årsaker kan han ikke ha større (normal takhøyde). Men det er av en kvalitet som ikke mange andre har her inne..... Grunnen til at alt er borte hos ham, skyldes surr med oppdtatering av minHK. Vipps så var alt borte..... DOH!

Selv stiller jeg med 120" (265 cm) elektrisk Grandview MW.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •