Hvilke byer i Europa er verdt å besøke? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg ville blitt en uke på den franske rivieraen (bo gjerne i Nice), og ta tog rundt til de andre byene langs kysten. Ellers bør du bli et par dager i Paris og gjerne en ukes tid i Barcelona også, den byen har alt.

Køben og Stockholm er vel de kjekkeste skandinaviske byene, men disse kan du besøke ved en annen anledning, spør du meg. Eks-østblokkbyene har jeg ikke så mye til overs for, Praha er bra, men en ganske stor omvei om du er på interrail og ikke skal videre østover.

Newcomer erikk sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bor for tiden i Paris, og kan anbefale den byen som en fotogen party-by Ellers tror jeg kanskje Barcelona er favoritten for morro-kvelder, men begge disse byene er fryktelig grådige på euroene dine.

Praha eller Øst-Europa er hyggeligere for (penge)pungen, men Lisboa er et veldig bra alternativ for billig euro-morro! De har et portvinsinstitutt der som er verdt en smakstur for de som liker å innta kultur flytende

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, de to siste innleggene støtter jeg veldig opp under

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange fine råd her =) Skulle helst gjort det relativt billig siden jeg ikke vil bruke så mye mer enn jeg må (skal jo leve godt ,men overdreven festing med pils til 70kr+ er uaktuelt.. LES NORGE =P).

SKal nok innom Dresden og Praha (kartet jeg har liggende er fullt av notater). Disse ligger ikke så mange timene ifra hverandre og grunnen til at jeg vil til dresden er jo uten tvil at AMD sin FAB35 er under bygging der og jeg hadde jo håpet på å få adgang ditt. Kan jo få laget en ganske fin reportasje.

Praha ligger jo ca 15mil(?) vekk og når jeg ofte reiser lange avstander her hjemme så skal jeg fint klare det =)

Hadde også tenkt meg innom Paros og antiparos for en solferie.. Har snakket med flere som har vært der samt mange fine bilder. Problemet blir bare å reise derifra siden den vanligste løgnen som blir fortalt på antiparos var "Jeg reiser imorgen" eller noe slikt.

Siden jeg nok reiser litt utenom sesongen (trolig sent på sommeren eller tidlig på høsten) så kommer det nok til å blåse litt så jeg prøver å ta hensyn til vind og vær.

Uansett.. Stockholm og køben har jeg fått nok av allerede bare etter å ha vært i dem noen dager hver =) Dog.. danske strender er jo et fint sjekkested hvis man har jobbet godt med vektene månedene før =)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Barcelona og Paris er der mye å se Og kanskje en snartur innom EuroDisney når man er i Paris likevel

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •