EXTREM bass - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25

Tråd: EXTREM bass

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvor vidt 35 cyclers er 35hz eller ikke, er vel ikke det store spørsmålet her sysnes jeg , spørsmålet er vel heller hva er poenget med å montere 2 15" bass elementer i ørehøyde rett bak hode i bilen, hva er poenget sa du hæ hører ikke...., det har i alle fall ingenting med musikk å gjøre.

Synes forøvrig Pete (a.k.a The HexiBase) burde teste ut sin egen 35Hz selv, og ikke påføre andre uskyldige testpersoner hørselskader eller fare for hjerne blødninger eller blodpropp (så kraftige effekter fokusert på et menneskes hode er helt groteskt). Jeg synes videoen rett og slett var skremmende, og ikke morsom i det helet tatt :evil:

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    Hvor vidt 35 cyclers er 35hz eller ikke, er vel ikke det store spørsmålet her sysnes jeg , spørsmålet er vel heller hva er poenget med å montere 2 15" bass elementer i ørehøyde rett bak hode i bilen, hva er poenget sa du hæ hører ikke...., det har i alle fall ingenting med musikk å gjøre.

Synes forøvrig Pete (a.k.a The HexiBase) burde teste ut sin egen 35Hz selv, og ikke påføre andre uskyldige testpersoner hørselskader eller fare for hjerne blødninger eller blodpropp (så kraftige effekter fokusert på et menneskes hode er helt groteskt). Jeg synes videoen rett og slett var skremmende, og ikke morsom i det helet tatt :evil:
    Det er vel heller lite poeng i å motnere det slik i en bil ja, det er jo noen som synes det er kult med ett dusin 18"ere i bilen og. Tror ikke det har så mye med musikk å gjøre, bare mest mulig dB. :roll: (det blir bare dumt og poengløst synes jeg)

Tror ikke videoen var ment å være morsom, men man får jo ett intrykk da av hvilket lydtrykk det må være inne i den bilen. :shock:

Vet ikke om det er så skadelig som du vil ha det til jeg da, men jeg påstår ingen ting. Rart hvis han ikke har testa det selv også da.

Edit: noen skrive kåreleifs

Newcomer ftz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2

så en film som ligge på siden demme fra db drag , da klarte han 154db inne i blien , måtte sitte og ruse motoren og greier

ha satt selv inne i bilen mens han spilte

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    etter hva jeg har lest på www.sounddomain.com spiller denne bilen med meget bra lydkvalitet.. selv om man har et monster av et anlegg går det fint å spille på normale volumer å dra på som bare juling på konkuranser.. sån som denne karen gjør

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    innbiller meg at den forsterkeren de bruker heller ikke er av det dyreste slaget (godt under RF pris..)
    Har jeg feil? sjekk ut de forskjellige til hifonics HER

den de bruker i bilen her er HiFonics XX Colossus Mono-Block, som er bare 90ca lang... :P

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •