Bil - din drømmebil - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 28 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 547
    Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    De som har greie på det mener at 1.3 wankel tilsvarer 2.6l Otto motor.
    Wankel motorene avgir forøvrig utrolig mye varme...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hvem liker dette? M6 interiør.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes BMW hadde flotte interiør før de ansatte en forvirret amerikans sjefsdesigner.. Det nye designet synes jeg ikke så mye om. (Hverken utpå eller inni)

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Sitat Opprinnelig postet av Thlian
    Men RS4 og RS6 er biler som blir levert originalt fra fabrikk!
    Spørsmålet var om RS6 avant plus eller hva den ble kalt med 480 hester, var originalt serieprodusert fra fabrikk, er den det? For den vanlige har jo 450 hk.
    RS6 har jo aldri blitt levert med 480hk, det er 450 ja.
    Men Audi har den egenskapen med gode motorer som kan trimmes til det sinnsyke uten å bytte motor 8)

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eXa
    Sitat Opprinnelig postet av Evolved
    Mercedes sin største motor er kanskje større enn BMW sin største motor men det er jo fordi Mercedes har mye større fokus på luksus markedet enn BMW (seriøst hvor mange i året kjøper en CL65 AMG???) hvis du sammenligner litt lenger ned i prisklassene som BMW 3 serie mot Mercedes C klasse og BMW 5 serie mot E-klasse gir BMW`ene mye mer motor og kjøreglede enn Mercedes mens Mercedes er nok hakke kvassere i sikkerhet og komfort.

Det er ikke uten grunn at alle baneracere sverger til M3, Mercedes er vel nesten ikke nevnt der engang...
    Når BMW M6 ble lansert var sjefene i BMW helt frelste for de kunne kjøre 10 sek raskere rundt Nùrburgring enn med M5 sier det litt om fokuset :wink:
    akkurat det jeg vil fram til! men det skjønner tydligvis ikke alex.
    og en stor motor veier mer enn en mindre motor!
    eXa og vito: Er det så fantastisk vanskelig å holde seg til tema? Tema var ikke hvilke biler som var raskest rundt Nurburgring eller hvem som sitter best i svingene. Temaet var klinkende klart, HVILKE BILER SOM HAR STØRST MOTOR. Ikka hva som skjer HVIS vi utstyrer en BMW med ditt og datt, det blir jo helt uvesentlig. Jeg foreslår å holde diskusjonen til hva som faktisk eksisterer og ikke hva man kan drømme sammen i sin egen fantasi. Det kan vi sikkert lage en egen tråd om, og utstyre f.eks en Dodge Viper GTS-R med en 5-6 beholdere NOS osv, og se hva som skjer :lol:

Dessuten føler jeg meg rimelig sikker på at en SL 65 AMG gruser en hvilken som helst BMW på denna tyske racerbanen som tydeligvis er referansebanen for hva biler kan klare og ikke.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørsmålet var om RS6 avant plus eller hva den ble kalt med 480 hester, var originalt serieprodusert fra fabrikk, er den det? For den vanlige har jo 450 hk.
    Men Audi har den egenskapen med gode motorer som kan trimmes til det sinnsyke uten å bytte motor 8)
    I så tilfelle er det en eller annen som var litt forvirret tidligere i tråden, og E55 T AMG er fortsatt den råeste stasjonsvogna

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

eXa og vito: Er det så fantastisk vanskelig å holde seg til tema? Tema var ikke hvilke biler som var raskest rundt Nurburgring eller hvem som sitter best i svingene. Temaet var klinkende klart, HVILKE BILER SOM HAR STØRST MOTOR. Ikka hva som skjer HVIS vi utstyrer en BMW med ditt og datt, det blir jo helt uvesentlig. Jeg foreslår å holde diskusjonen til hva som faktisk eksisterer og ikke hva man kan drømme sammen i sin egen fantasi. Det kan vi sikkert lage en egen tråd om
    Jeg trodde at tråden handlet om din drømmebil, kanskje dere burde lage en egen tråd om hvem som lager størst motorer?

Frode

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk google f.eks. Audi RS6 plus finnes kun i avant, og det er kun laga 999 stk (visstnok). Det faller neppe innunder definisjonen av en serieprodusert bil. Uansett, effekten på denne er oppgitt til 480hk (473hk iflg. amerikansk standard).

Denne tråden har dessverre spora helt av. :wink:

http://www.channel4.com/4car/road-te.../rs6-plus.html

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har helt rett, vi burde egentlig det siden det tar så lang tid for eXa og kompani å innrømme at de tar feil, istedenfor å skrive side opp og side ned om bortforklarende svada som egentlig ikke tilhørte diskusjonen. Tema handler om DRØMMEBILER (..og da drar exa frem en MB C180, den rimeligste MB'en produsert, og sier: "Hey alex, denna har mindre motor enn mange BMW'er!"), men fortsatt er det biler som faktisk eksisterer det handler om, ikke hva man drømmer om å sette sammen.

Newcomer STUTTSEN sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

1967 Dodge challenger

matt sort, med butterfly intak opp av panseret... sikle, sikle

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drømmebil er og blir uansett Audi RS4, (selfølgelig V8 versjonen)! Ingen over ingen ved siden!

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hey Alex,rolig nå sailor....

tema var hva er din drømmebil! så både du og jeg og vito er O:T:

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og Alex hør etter nå! JA mercedes er de som putter den største motoren i sine modeller.

men mitt poeng: men en e55amg og en 545 er ikke tilsvarenede modeller! bmw har ingen modeller som tilsvarer e55amg.
    derfor blir det feil å sammenligne på den måten!

du kan jo ikke si at en e55amg er bedre enn en lotus elise, fordi den dritten av en elise har jo bare 1.8l omfg!
    det er to vidt forskjellige biler til to vidt forskjellig bruk til to vidt forskjellig pris!

og sikkert noen som drømmer om en c180 og.....

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

....neppe :lol:

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bilen sin det, en strøken Ford Mustang

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og Alex hør etter nå! JA mercedes er de som putter den største motoren i sine modeller.
    Flott, da har du endelig innsett DET. Det var det som var hovedsaken, noe du og en eller annen til ikke kunne fatte og begripe var sant.

men mitt poeng: men en e55amg og en 545 er ikke tilsvarenede modeller! bmw har ingen modeller som tilsvarer e55amg.
    derfor blir det feil å sammenligne på den måten!
    Sier du bare fordi MB'en har større motor. Begge er de verste stasjonsvognene fra de to produsentene. Er ikke det sammenlignbart? E-serie mot 5-serie. Konkurrende serier. "Ånei, har ikke BMW brukt turbo/kompressor i sin bil? Ånei, da tells det ikke altså!" :wink:

Hva med 7-serie mot S-serie, er ikke det heller sammenlignbart? Eller M5/M6 mot CL/SL? Uansett, du kan ta den største motoren til BMW uansett serie, og MB har ihvertfall FIRE forskjellige biler fra forskjellige serier med motorer som yter over 100hk mer.

du kan jo ikke si at en e55amg er bedre enn en lotus elise, fordi den dritten av en elise har jo bare 1.8l omfg!
    det er to vidt forskjellige biler til to vidt forskjellig bruk til to vidt forskjellig pris!
    Jeg har verken sagt noe om lotus elise eller hva som er best av alt mulig, tatt hensyn til pris, hvilke biler som er kjappest rundt nurnburgring eller er den ultimate sportsbil. Det eneste poenget jeg har gjort er at MB lager større motorer enn BMW, også i direkte sammenlignbare biler/konkurrerende serier. Og siden tema omhandler drømmebiler, blir det litt teit å i det hele tatt NEVNE noe sånt som en C180!

Jeg sier som thlian, det er så langt fra definisjonen på en drømmebil man kan komme, med mindre det eneste kravet er å ha ei stjerne på panseret :lol:

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, ja, mens dere krangler om hvilken som er dårligst av de dårlige bilene der, triller jeg fint avgårde (i fantasien min) i min (en av mine) drømme bil.

Subaru Impreza WRX STI

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er jo ikke så dyr heller den der, så drømmen blir nok til realitet en gang!

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er jo ikke så dyr heller den der, så drømmen blir nok til realitet en gang!
    Sist jeg sjekka lå prisen på rundt 600 000kr. Så det er ikke heeeelt uoppnåelig nei.

Side 6 av 28 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 26 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •