NÅR VAR DU SIST PÅ KINO? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 39 av 39
    Newcomer opus sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    184
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var med ungane på olsenbanden på rockern ifjor eller noe sånt,filmen eg såg før det var Spice girls (i lag med ungene) trakker ikke akkurat ned dørene eller.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siste filmen jeg så på kino var "Dum Dummere" så det begynner å bli en stund siden kan man si !! Film er bedre hjemme.. :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    974
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siste filmen jeg så på kino var Star Wars: Episode 1, The Phantom Menace. Det var i 1999.

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pleier å gå en del på kino, men i det siste så har det vel egentlig blitt pleide. Tror ikke jeg har vært på kino siden i fjor en gang, fordi jeg kan ikke huske når siste gang var. Har egentlig ikke kommet noen filmer som jeg har hatt spesielt lyst til å se. Neste kino film regner jeg med blir Star Wars epi III.

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er tydelig at folk er fornøyd med sine hjemmekinoanlegg. Og bra er det. Kan også være at folk ikke helt fornøyd med de offentlige rom. Grunnen er kanskje dårlig bilde eller lyd, bråk fra folk uten filmkultur, eller kanskje vi bare er asoiale særinger som "sees" på nett.

Or what?

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke vært på kino på snart tre år. Savner det ikke en døyt, og venter heller den tiden det tar til filmen kommer på DVD, slik at den kan nytes i ro og fred hjemme uten snakkende tenåringer, bråkete potetgullspisere, overvektige og illeluktende "naboer".......

Når lyd og bilde også er bedre hjemme, så lurer jeg på hvorfor jeg skulle betale 160,- for meg og kona for å se filmen med alle disse ulempene, når jeg kan kjøpe filmen og kose meg hjemme til samme pris.....

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke skikkelig hjemmekino ennå så jeg er en jevnlig kinogjenger, men nå har jeg ikke vært der siden Der Untergang!
    Men å sitte her inne på forumet drar med seg en del...., lyden er det vil kan kalle "brukbar" men min blir "brutal" i forhold
    Men bildet er råttent, dem gidder ikke investere i digital framvisning an gang!

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På kino gjenomsnittelig hver helg.....
    sist gang var i går da jeg så Tolken

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kinosjef_christian
    Og vi takker deg Christian, ikke alltid film er best hjemme 8)

Skal på Kingdom of Heaven i kveld, ellers er det en stund siden selvom jeg jobber der... (og det faktumet at jeg har vært sjukmeldt med knekt håndledd i 7 uker...)

Av en eller annen grunn pleier jeg alltid å ta på meg nattpremierene av storfilmene, SW:EP3 er inget unntak, så det blir neste (setter meg i salen)

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så på xXx2 på lørdag. morsom film det med mye action. ble litt for urealistisk på slutten, men men. Var en kar på samme rad som meg som ikke klarte å sitte stille. han dunka i setet heletia :evil:

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner å bli en liten stund siden jeg var på kino nå. Har hørt rykter om at prisen skal opp til 90kr for en film?

Håper da inderlig ikke det stemmer...det er jo som å skyte seg selv i foten da.

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror foten er skutt allerede jeg. neste er vel ett punkt høyere oppe..

Newcomer Mithrandir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forrige film jeg så på kino var Constantine.... VANVITTIG DÅRLIG!!
    De eneste anledningene jeg går på kino er når jeg har lyst til å se en film som ikke er kommet ut på DVD. Og når en kinobilett koster nesten like mye som DVDen (mye mer viss en må betale biletten for noen andre) ser jeg ikke helt poenget med kino.

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Begynner å bli en liten stund siden jeg var på kino nå. Har hørt rykter om at prisen skal opp til 90kr for en film?

Håper da inderlig ikke det stemmer...det er jo som å skyte seg selv i foten da.
    HAHA For 90kr får man leid 6 filmer på den lokale videosjappa her i Stavanger For de som liker å leie fremfor å eie da, selvsagt.

Synes nesten litt synd på barnefamilier som vil på kino. Det må være utrolig kostbart med 90 * X + snacks * x + transport/parkering. Jeg kan lett forstå at folk går til innkjøp av "hjemmekino anlegg" på Elkjip eller tilsvarende steder for ikke-entusiaster.

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg går sjelden på kino. Det koster rett og slett for mye mener jeg. Husker faktisk ikke om bildet er bra eller dårlig ,men jeg kan si at alt avhenger av hvilken plass man sitter på i salen. Jeg på kino forrige gang i starten av januar. Da så jeg Ocean Twelve og jeg sovnet.

Satt alt for nærme lerretet slik at jeg ikke klarte å se sammenhengen i det meste samt at jeg hadde hatt en slitsom togtur Fra Bergen til Oslo.

Film er best hjemme.. Da kan man
    1) sette filmen på pause og evt se noe igjen hvis man gikk glipp av noe
    2) Lage seg noe skikkelig mat , eller ringe peppes
    3) Tidsbesparende. Deilig å ikke engang forlate hjemmet.. Tar jo en hel kveld for å se en film med tanke på reise og kø og film også kø også mer kø også hjem igjen.

Men damer liker å gå på kino da. De får en følelse av å være sosial av det tror jeg =P Men nå har hjemmekinoen min etterhvert blitt så bra at det fort kan dumpe folk inn på besøk.

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akke
    Sitat Opprinnelig postet av kinosjef_christian
    Og vi takker deg Christian, ikke alltid film er best hjemme 8)

Skal på Kingdom of Heaven i kveld, ellers er det en stund siden selvom jeg jobber der... (og det faktumet at jeg har vært sjukmeldt med knekt håndledd i 7 uker...)

Av en eller annen grunn pleier jeg alltid å ta på meg nattpremierene av storfilmene, SW:EP3 er inget unntak, så det blir neste (setter meg i salen)
    Sant så sant! 8) ikke alltid film er best hjemme!...

Forstår alle som klager over bråkete folk og plagsomme unger... opplevd dette noen ganger selv...
    Men når man først finner en strålende kino.. som i tillegg det fenomenet der er sjeldent er det mye bedre med en kinotur enn bare hjemme! 8)
    Får uansett ikke den samme opplevelsen hjemme til enhver tid... størrelsen på skjermen og ordentlig THX-lyd på kino er tingen! 8)

Newcomer P-Stone sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kun èn grunn til å gå på kino. For å slippe å vente til filmen kommer på DVD. Og det er noen få filmer som jeg ikke klarer å vente på, som LOTR, Matrix og Star Wars.

P..

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av P-Stone
    Kun èn grunn til å gå på kino. For å slippe å vente til filmen kommer på DVD. Og det er noen få filmer som jeg ikke klarer å vente på, som LOTR, Matrix og Star Wars.

P..
    Enig i to av tre setninger. For jeg klarer faktisk å vente til den kommer hjem til meg...... :wink: :wink:

Newcomer Thomas H sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hotel Rwanda, i torsdags. Næste film bliver måske Star Wars Episode 3.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •