Hvorfor film er best hjemme...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvorfor film er best hjemme...

Tross flere hyggelige kinobesøk (Ja, jeg går ofte på kino), oppstår stadig ting som får en til å lure på hvorfor i allverden en gidder betale 80kr på kino...

Var i dag og så "Tolken", ok film...i noen korte øyeblikk :roll:
    Sal5 på Sandnes kino var kun 1/3 besatt, så det burde bli en grei kveld på kino dette...Vel, temperaturen i salen må ha vært over 28ºC, noe som medførte at det var like før folk pakket popcornet og dro hjem...FRYKTELIG! :x

Ellers var jeg noe "mistenksom" på han fyren som satt ved siden av meg, han var tydeligvis alene...men hvem han stadig snakket med under filmen vites ikke :shock:

Sandnes kino, skjerp dere! (Sjekk friskluftsanlegget oftere da!).

Film er best hjemme! 8)

Newcomer Rottweiler sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kino er alltid best hjemme. Kunne ta seg en røyk under filmer er en stor fordel for meg. Anngående han fyren du satt ved siden av......en som rømte fra Dale idag. En psykotisk person....var han mellom 18 - 55???
    http://avforum.no/myhometheater/Rottweiler
    Forforsterker: Yamaha RX-V1800,Effektforsterker: Emotiva XPA-3, Dac: Hegel H2, Sub kalibrering: DSPeaker Anti Mode 8033, Cinema Videoprossesor: Darbee Darblet, Høyttalere: Front: Klipsch RF 82 MKII, Senter: Klipsch RC 62 MKII, Surr.: Klipsch RS 52 MKII, Sub: SVS PB12-NSD DSP, Prosjektor: Sony VPL-HW50, Lerret: DreamScreen V2 DynaGrey Black 77", Plasma TV: Panasonic TX-P50UT50Y, HTPC: Spotify og HD filmer
    Universal fjernkontroll: Logitech Harmony 885

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,558
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Med en projektor i taket, er røyking i kinorommet uaktuelt for min del...røyker istedet på pcrommet jeg :lol:

Han var noe tvilsom han fyren ja. Når vi kom, hadde han sølt ut hele sin popcorn pakke i min stol. Under filmen satt han og snakka ganske høylytt..."jav** bra trailer" ..."Hu dama e' bare dritbra"..."SÅNN skulle me hatt det her også!" (...var kommentaren under StarWars traileren), jeg var imidlertid nesten redd han skulle tørne akurat der og da :shock:

Stakkar kar, han levde tydeligvis i sin egen "virtuelle" verden...mulig han begynte tidlig med hjemmekino hobby :lol:

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Send mail til dem og klag, så får du kanskje fribilletter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •