Akkurat kjøpt: Apacer Audio Steno BP300

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Akkurat kjøpt: Apacer Audio Steno BP300

Måtte bare få sagt det, siden jeg ikke akkurat er den som er profilert med det kuleste utstyret her...

Har testet denne lille kombinerte MP3-spiller/USB minnepluggen i dag, og den funker glimrende ...det vil si: dersom man bytter ut hodetelefonene. :shock: Heldigvis har jeg Koss Porta Pro fra før, og det virker som en god match.

Så jeg kan bare henvise til denne testen:
    Dinside: Minneplugg med MP3-spiller

Så nå er jeg happy, og har fått tilfredstilt den lille gadgetofile luringen som bor oppe i hodet mitt ... for en stund. :wink:

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ser jo festlig ut den der.. Hvordan er lydkvaliteten kontra winamp, WMP9..etc på pc..?

Mvh

AK

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Den ser jo festlig ut den der.. Hvordan er lydkvaliteten kontra winamp, WMP9..etc på pc..?
    Man må jo ta dette for det det er. Jeg synes at lydkvaliteten er meget bra. Min referanse er Koss Porta Pro også mot PCens onboard lyd (Winamp) og synes da at denne MP3-spilleren gir like bra lyd som PCen.

Det er noen begrensninger ved at det kun er 5 forhåndsinnstilte Equalizer-innstillinger, men er MP3en godt kodet er ikke det noe problem.

Kan selvfølgelig ikke måle seg med ordentlige stereoanlegg med ukomprimert lyd, gode forsterkere og topp høyttalere, men jeg er godt fornøyd!

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    ... jeg er godt fornøyd!
    ...eller kanskje litt mindre fornøyd nå, siden jeg har oppdaget at opptaksfunksjonen ikke virket på denne spilleren. Jeg har derfor måttet sende den tilbake, og håper at de (PSData) behandler saken fort og greit og sender den tilbake. Mine to kamerater som bestilte samtidig fikk feilfrie spillere.

Litt irriterende å måtte sende tilbake på grunn av den funksjonen man bruker minst, men man får jo følelsen av at det kan være andre feil man ikke har oppdaget når man får et slikt "mandagseksemplar".

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •