Stille her i det siste?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Stille her i det siste?

Tenker da ikke på Chitchat forumet, men generellt.

Ihvertfall virker det på meg som at en del av de som postet mye for bare uker siden, plutselig er mer eller mindre fraværende. Stort sett bare nye medlemmer som poster ser det ut til (joda - jeg er jo ny jeg også forsåvidt).

Thlian, RoKo, dag johnsen, flageborg, eyvind, og en del andre som postet mye før er nesten "borte" nå?

Har folk kjøpt alt de ønsket seg og sitter nå bare og nyter, er det ferie eller hva?

Eller har dere et liv utenfor forumet?? :shock:

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det går i bølgedaler. Dessuten så er våren / sommeren agurktid på forum i likhet med aviser...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Bransjen for brunevarer har sine to stilleste måneder i april og mai, og du skal ikke se bort fra at vi ser noe av den samme tendensen innen audio/video...

Det er imidlertid stor tilflyt av nye medlemmer, og besøkstallene holder seg om lag på mars nivå, slik at vi har ca. 200.000 unike besøk innom.

Jeg tror dermed den noe lavere graden av tekniske innlegg skyldes en bieffekt av brunevarebransjens, eller AV-bransjens om du vil, generelle stilletid... Vi diskuterer jo mye nyheter her inne, og når nyhetene mangler, går tempoet automatisk noe ned...

Det er i slike perioder vi skulle vært flinkere å tilby artikler og guider folk faktisk kan bruke til å tune inn utstyret sitt, og nettopp dette satser vi på å bli langt bedre på fremover...

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Piffen gikk bare ut av en :?

Men er nok sterkere tilbake om litt, nye oppgraderinger står for tur ALT skal byttes 8)

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja - nå har jo også været vært bra i det siste, ihvertfall på østlandet, så folk er vel en del utendørs etterhvert også.

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har faktisk beveget meg ute litt de siste par ukene, så nå har jeg skikkelig lyst på mp3 spiller!

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del går det veldig i bølger. Nå er jeg inne i en periode hvor jeg titter innom ørten ganger daglig, men har også vært perioder hvor jeg ikke har vært her på mange måneder...

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eksamenslesing og prosjektinnspurter nærmer seg for mange og da faller gjerne interessen for de mer "dype samtalene" her inne. Selv har jeg i de siste ukene mest brukt avforum for å ta en to-minutter fra alt maset og dermed havner gjerne innleggene i GC også.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ditto. Eksamenslesning her også. Prøver å holde meg motivert det 10. og siste semesteret.

Mvh

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan nesten se ut som om alt som kan sies om SVS er sagt allerede :!: :!: :!:

Jeg leser flittig hver eneste dag og synes kanskje det har blitt mye chitchat i det siste. Merker jeg blir lettere forbanna over enkelte som poster X antall innlegg kun for å kverulere osv. Men som en eller annen sa, det må jo være greit så lenge det skjer under chitchat. Lurte på å fremme forslag om man skulle kunne "sile ut" chitchat på en eller anen måte, MAG kunne sikkert funnet på noe lurt :?

I stille stunder sitter man ofte å lurer på om f.eks logoen er teit, eller fargene er grelle MEN Det er da jeg plutselig tenker på hvor fornøyd jeg virkelig er med at jeg fant dette forumet, på tross av irritasjonen innimellom.

Jøss...her fikk fingrene fart på seg gitt, mye svada på meg og ops:

Tidligere Admin mag sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    947
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thomaso
    Lurte på å fremme forslag om man skulle kunne "sile ut" chitchat på en eller anen måte, MAG kunne sikkert funnet på noe lurt :?
    Dumdidum.... :-)

Det har blitt foreslått å implementere en mulighet for å sile ut generell chitchat fra "Les innlegg siden forrige besøk". Jeg syns det er en god idè, så det er notert :-)

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eksamenslesing og prosjektinnspurter nærmer seg for mange og da faller gjerne interessen for de mer "dype samtalene" her inne. Selv har jeg i de siste ukene mest brukt avforum for å ta en to-minutter fra alt maset og dermed havner gjerne innleggene i GC også.
    Ditto.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merker den samme tendensen på jobben, så snart våren og fint vær kommer daler IT-investeringene som en stein. Normalt har vi 3x så høy omsetning i januar som i mai. Lavsesongen varer grovt fra april til august.

Selv er jeg mye ute å jobber i hagen for tiden, det blir lite tid til film og andre AV-aktiviteter. Dog kommer Tollpost i dag med Da-Lite lerretet mitt så da blir det nok litt montering alikevel

Intermediate Rikky sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mag
    Det har blitt foreslått å implementere en mulighet for å sile ut generell chitchat fra "Les innlegg siden forrige besøk". Jeg syns det er en god idè, så det er notert :-)
    Hva med å ha en egen link for nye innlegg uten chitchat, i tillegg til den "gamle" linken?

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begynner å få mye å gjøre på jobb, sa da må jeg nesten begynne å gjøre noe fornuftig, i stedet for å lese gjennom alle innleggene chitchat. (Ikke fullt så mye å gjøre i dag....)
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mag
    Hadde ikke vært mulig å la dette være valgfritt, og ha mulighet for filtrering av andre kategorier også? Om man for eksempel ikke skulle ha noen interesse av CRT-projektorer eller HTPC.

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den senere tiden har vært mer preget av praktiske øvelser (les: besøk hjemme hos...) og da blir det litt mindre skriving på forumet, men det blir jo heldigvis omsatt en del teori til praksis. Det er "vekkelsesluft" over landet... :wink: For en stund siden avslørte kona at jeg var i faresonen.....begynte å bli AVhengig :shock:

Men som sagt: Det er viktig med "kjøtt på beinet" for å holde enhver interesse oppe, så derfor prøver jeg å begrense til max. 2 demo'r i uka

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •