Ja her er det mange Chit chattere.. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 31 av 31
    Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Ingen ting er vel bedre enn å gå søvnløs hele sommeren fordi det er for mye lys samt å gå deprimert hele vinteren fordi det er for lite lys...

Det blir vel omvendt..... De er deprimert hele sommeren fordi det er for lyst til å bruke projektoren, mens de går søvnløs hele vinteren for å ta igjen det tapte.......
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Ja her er det mange Chit chattere..

Sitat Opprinnelig postet av Tom Johansen
    Ja jeg er meget overgitt over mange her i forumet, men når det er sakt så er det nok mange seriøse inne på forumet av medlemmene, men bevarest hvor mange useriøse her er, er det ikke på tide og få silt ut dem som kun er her for lek? jeg tror jeg kommer til og fjerne meg fra forumet pga mye tull og tøv, dette er vel ikke en barnehage for voksne? man spør om gode råd og får mange gode svar, men bevarest her er mindst like mange dårlige...
    Dette er vel det nærmeste det går ann å komme med å kaste stein i glasshus, Tom? Her bombarderer du de tekniske trådene om alle mulige ting rundt Klipsch-høytalere, så klager du over at de får kritikk, før du så klager over at dette er et useriøst forum.

Skjønner ikke helt hvorfor du skal furte over dette forumet er useriøst, når du selv har litt problemer med å feie for egen dør. Husker du de mailene du sendte meg, og klagde på mitt oppsett.... :? :?

Når det er sagt har den godeste Tom et lite poeng, det er utrolig mye rare tråder som blir postet under denne kategorien. Noen må jo ha fritidsproblemer... :wink: :wink:

Men sålenge chitchat, spam, useriøsitet, fyllepreik o.l. holdes i denna kategorien og de tekniske delene holdes fri, er det greit for meg.....

God helg!

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Ja jeg er meget overgitt over mange her i forumet, men når det er sakt så er det nok mange seriøse inne på forumet av medlemmene, men bevarest hvor mange useriøse her er, er det ikke på tide og få silt ut dem som kun er her for lek? jeg tror jeg kommer til og fjerne meg fra forumet pga mye tull og tøv, dette er vel ikke en barnehage for voksne? man spør om gode råd og får mange gode svar, men bevarest her er mindst like mange dårlige...
    Dette er vel det nærmeste det går ann å komme med å kaste stein i glasshus, Tom? Her bombarderer du de tekniske trådene om alle mulige ting rundt Klipsch-høytalere, så klager du over at de får kritikk, før du så klager over at dette er et useriøst forum.

Skjønner ikke helt hvorfor du skal furte over dette forumet er useriøst, når du selv har litt problemer med å feie for egen dør. Husker du de mailene du sendte meg, og klagde på mitt oppsett.... :? :?

Når det er sagt har den godeste Tom et lite poeng, det er utrolig mye rare tråder som blir postet under denne kategorien. Noen må jo ha fritidsproblemer... :wink: :wink:

Men sålenge chitchat, spam, useriøsitet, fyllepreik o.l. holdes i denna kategorien og de tekniske delene holdes fri, er det greit for meg.....

God helg!
    Hehe, den satt vel rett i fuglekassa :lol:

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    snakk om å skyte seg selv i foten..

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Tror det er MYE verre på andre forum. Her er det mange med mye erfaring og matnyttige innlegg. Har vært litt rundt på andre forum hvor det stort sett skrives bare med STORE bokstaver og mange!!!!!! utropstegn.......

Hvis det er slik du føler det, så bare forlat oss og se om vi bryr oss...... god tur...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Tror det er MYE verre på andre forum. Her er det mange med mye erfaring og matnyttige innlegg. Har vært litt rundt på andre forum hvor det stort sett skrives bare med STORE bokstaver og mange!!!!!! utropstegn.......

Hvis det er slik du føler det, så bare forlat oss og se om vi bryr oss...... god tur...
    Det siste du skrev kan forklare noe av det første jeg noterte..

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Konrad

Det siste du skrev kan forklare noe av det første jeg noterte..
    :lol: Har du blitt synsk og nå Tom.... skjerp deg a.....

Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *bump* Kjeder meg fælt nå *bump*

Forholdsvis morsom tråd, savner nesten Tom litt.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åhh, jeg var så spent på hvem som hadde dratt liv i denne tråden igjen, og så var det bare en *bump*

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    *bump* Kjeder meg fælt nå *bump*

Forholdsvis morsom tråd, savner nesten Tom litt.
    Tom er her han.... wolfer?

Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det vet jeg. Men det er ikke det samme, han har moderert seg kraftig.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •