Endelig er våren kommet..........

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Endelig er våren kommet..........

.....og det er tid for å finne frem friluftsutstyret, telt og fiskestang. For noen her inne vil nok dette være som å "banne i kjerka", men here goes.

I går kveld så jeg jeg nemlig den nye DVDen "Tørrfluelandet" med Lars Lenth (kjent fra fiskeprogrammene om Bård og Lars) og Andreas Fismen. Tenkte som så at nå er våren kommet og det er på tide å spisse appetitten for friluftsliv og fiske.

OG DET VIRKET !!!

I dag har min faste fiskekompis og jeg allerede planlagt årets første skikkelig utflukt, og i pinsehelgen bærer det til fjells i jakten på skrubbsulten fjellørret med fjelltelt, fluestang og en liten tynn en rundt leirbålet..... :lol:

Ønsker alle andre frilufts- og fiskeinteresserte skitt fiske og oppfordrer alle til å oppleve friluftslivets gleder, og ikke bare PC, HiFi og hjemmekino. Selv er jeg sjeleglad jeg har to såpass "sesongbetonte" hobbyer at den ene kan avløse den andre, sånn at en får litt avveksling.

Eller hva??

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så enig med deg. Gleder meg sinnsykt selv, til den første turen. Hvor går ferden da Anfield?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Så enig med deg. Gleder meg sinnsykt selv, til den første turen. Hvor går ferden da Anfield?
    Slik informasjon holder en vel for seg selv.... :wink: :wink:

Neida, Fyresdalsheiene i Telemark lokker på den første turen. Hvor de andre går er enda ikke bestemt. Men det blir jo noen småturer lokalt her hjemme også før den tid..... :wink:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt å sikle etter:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selv holder jeg meg for det meste rundt i Ringerikstraktene hvor jeg vokste opp. Liker å fiske med flue i fjellvann. Da er Vikerfjell perfekt. Det krever en del å få fisk ved ett stille vann. Ellers er Hardangervidda full av steder, og jeg er der en uke hvert år.

Newcomer erlendby sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    222
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si jeg kjenner fiskefeberen herje i kroppen nå ja! Ser fram mot en lang sommer med mange fisketurer.
    Anfield: Er den nevnte DVD'en bra? Har ingen fiskefilmer, og med bursdag rett rundt hjørnet kunne jo det være noe å ønske seg. Kom gjerne med andre anbefalinger også!

Skitt fiske!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av erlendby
    Anfield: Er den nevnte DVD'en bra? Har ingen fiskefilmer, og med bursdag rett rundt hjørnet kunne jo det være noe å ønske seg. Kom gjerne med andre anbefalinger også!
    Ihvertfall underholdende. Kvaliteten på DVDen er jo ikke toppklasse, men er en og en halv time med god fluefiske-underholdning.....

Akto: Fabelaktig bilde! Åhh, gleder meg til detta ja....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •