Telefonterror?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Telefonterror?

Det siste halve året eller noe sånt, har jeg blitt oppringt stadig vekk av et nummer som bare kommer opp som Secret i displayet(hustelefon).

Det ringer ALLTID kun to ganger, og så legger vedkommende på. De gangene jeg har hatt sjangs til å svare har jeg ikke giddet å svare, men som oftest når jeg ikke frem i tide, og ser det bare etterpå i listen over folk som har ringt.

Andre som har samme erfaring eller? Uansett om det er en telefonselger eller noen jeg kjenner med hemmelig nummer, er det jo en merkelig praksis å kun la det ringe to ganger og så legge på?

Til og med folk som ringer deg kun for å si at du dør om sju dager(The Ring) har folkeskikk nok til å la det ringe lenge nok til at du rekker å svare!

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    faks kanskje?
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er fra Victorias Secret. De har lenge prøvd å få tak i deg. De vil ha deg til å vurdere hvilke modeller de skal bruke til neste års kolleksjon.

Hun som ringer vil gjerne komme hjem til deg en kveld for å snakke om det. Hun ser forresten sånn ut:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, Personlig lar jeg det bare ringe 2-3 ganger. Hvis folk ikke har tid å svare så antar jeg de er opptatt.

Bruttern gjør det samme på meg. Hvis det går mer enn to ring så legger han på.

Når det gjelder dine telefoner så er det vel slik at selgerne ringer opp flere folk automatisk og den som svarer først vinner kampen om selgeren. Dette for å slippe å kaste bort tid på venting på svar.

Intermediate John P. sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,753
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Greit - neste gang det ringer fra Secret, skal jeg ta av røret, si "Ta med deg et par bikiner som er representative for utvalget, og kom hjem til meg", før jeg legger på røret.

Da vinner jeg uansett.

Kanskje. :?

Newcomer C.F. sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Telefonterror?

Sitat Opprinnelig postet av John P.
    Det siste halve året eller noe sånt, har jeg blitt oppringt stadig vekk av et nummer som bare kommer opp som Secret i displayet(hustelefon).

Det ringer ALLTID kun to ganger, og så legger vedkommende på. De gangene jeg har hatt sjangs til å svare har jeg ikke giddet å svare, men som oftest når jeg ikke frem i tide, og ser det bare etterpå i listen over folk som har ringt.

Andre som har samme erfaring eller? Uansett om det er en telefonselger eller noen jeg kjenner med hemmelig nummer, er det jo en merkelig praksis å kun la det ringe to ganger og så legge på?

Til og med folk som ringer deg kun for å si at du dør om sju dager(The Ring) har folkeskikk nok til å la det ringe lenge nok til at du rekker å svare!
    I løpet av en uke kunne det være i alle fall 2 slike telefoner daglig.
    Byttet til Telio og satte tlf. opp slik at skult nr. ikke kan ringe til meg. Siden den gang har det ikke vært plagsomme selgere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •