Dvd&hjemmekino Nr.3 - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 109
    Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan noen bekrefte at de har fått blad nr 4 etter de meldte seg på tilbudet. Sitter her og lurer på om jeg skal stikke på narvesen eller om jeg skal gi det noen dager ekstra.

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke hørt en shait fra de etter jeg takket for tilbudet...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Er vel nummer 3 som er nyeste i handelen som ble lansert i dag.
    Nummer 4 ventes ikke før 02. mai.

Vil tro at de er så pass profesjonelle at hvis du kjøper bladet i dag og får det i posten om noen dager, så kan en kjapp telefon forskyve abonnementet ditt med en måned.

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sa ja til tilbudet men har ikke fått noe blad.....

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk bladet i dag, sammen med en positiv melding fra skatteetaten.

Noen få kommentarer etter første gjennomlesning/titting.

God leder som setter noen spørsmål med Kino vs Hjemmekino, og gleder meg til senere artikler om bedømmning av diverse kinoer.
    Hva som er brukt som test materiale i sub testen var ett greit tillegg. Stort sett suber utenfor mitt budsjett, men likevel nyttig å se hva som er brukt til å bedømme produktene etter.
    Syntes også artikelen "Romforskning for begynnere" var bra. Den kunne sikkert godt mye dypere til verks, men da hadde den nok god langt over mitt (og sikkert mange andre) hode og blitt langt og tung. Gir en enkel og grei innsikt i hva som påvirker lyden i rommet og hvilke enkle virkemilder man kan benytte seg av for å prøve å bedre lydopplevelse.

Resten av bladet er jo de "vanlige" testene og slikt, så de er hoppet over i denne omgang, eller bare lett skummet over overskrifter og innledning. I allefall ikke nok til å gi noen kommentar på :wink:

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Kommer det mer fyldig info om de ulike reportasjer rundt de ulike kinoene som vant konkurransen? Det sto ikke akkurat veldig utdypende i bladet. Selv om vi kjenner igjen disse fra minhk så er det noe annet å lese andres anmeldelser...

Mvh
    alle kinoene blir presentert i en "hjemme hos" reportasje
    Hvem blir først ut? Når det gjelder hjemme-hos-reportasjer skulle det vel ikke lenger være noe problem å finne gode kandidater med tanke på minHjemmekino - skulle være litt å velge i der, sikkert også utenom topp-3!

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet ikke hvem det blir først. kan sikkert sjekke, men det er jo greit med overaskelser også.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Newcomer EspenH sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    39
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestillte bladet samme dag som jeg fikk tilbudet på mail. Har heller ikke fått blad :cry: . Tror jeg skal ringe i morgen og sjekke om jeg ble registrert.

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Kan noen bekrefte at de har fått blad nr 4 etter de meldte seg på tilbudet. Sitter her og lurer på om jeg skal stikke på narvesen eller om jeg skal gi det noen dager ekstra.
    Du får nok blad nr 3 evt. nå ja, sjekket med forrige nr og det var 2....(gul model one på forsiden)

Jeg sitter også i den klemma at jeg stoppet abo. og skulle hoppe på dette, får sende en mail å høre om jeg kan forvente å få nr 3 :roll:

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hoppet på tilbudsvogna jeg og. Håper det dumper ned i postkassen min sammen med 4 filmer fra platekompaniet!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg venter på 19 filmer, og pakka ble sendt torsdag eller fredag forrige uke.. :?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg fått giro med fornyelse av abb på 549kr for et år, var det det som var det tilbudet? For jeg signa opp jeg også..bare husker ikke hva tilbudet var :lol:

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    274,50 - så dette er full pris.

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Svar fra damen hos Hm-media:
    Hei, tilbake – nr 3 skal være på vei ut til deg… det blir derfor ikke noe opphold i ditt abonnement.

Ha en strålende fin dag!

Med vennlig hilsen
    Elisabeth Overaa

Så da kan de som stoppet abo. sitt eller fornyet det når dette tilbudet kom, sette på seg "ventebuksene".....

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes bladet var grei lesing.
    Blir lit nefor når jeg leser om alt det dyre utstyret som blir testet og roset, lyst på sånn jeg og....
    Synes kanskje at testene har utviklet seg til å gå på dyrere og dyrere produkter, mange produkter så dyre at jeg gidder ikke lese testene engang da jeg vet at det aldri blir aktuelt for meg å kjøpe produktet.
    Skjønner det er disse produktene som er gøyale for skribenter å teste å leke med.
    Det var greit nok med en cv i sub testen og testen av "Billig" JMLab.
    Men det kunne godt ha vært litt mer tester av utstyr for mannen i gaten.
    Leste noe, men ikke mer en at bladet underholdt meg i 20min før det havnet i skapet med de andre.
    Mange sier denne utgaven var den beste på lenge....
    Jeg synes kanskje det var plassert litt høyt på terskelen, valgte å abonnere på dvd&hjemmekino for at det var det bladet som talte til min klasse. Men nå begynner det å ta litt av, vet av mange som stiller seg likt med meg og synes bladet ikke appelerer til dem lenger.
    Jaja. Det var vel dagens negative utsagn.
    Regner med å bli slaktet og hetset skikkelig nå
    Bring it on....

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra tilbakemelding, geiri. Det er mange som skriver for DVD&HK som leser AVforum, og slike kommentarer skrives bak øret.

Likevel er det jo kjedelig med et blad som ser ut som tilbudsavisen fra Elkjøp. Det er mange som nettopp kjøper bladet for å lese om hva man kan drømme om, like mye som ting man har råd til. Ellers synes jeg jo at sammenligningstesten av DVD-opptakere med harddisk er svært matnyttig og rettet også mot dem som er på budsjett. Der er det jo flere rimelig prisede produkter.

Likevel blir det nok lite testing av superbillige høyttalere, med mindre de gir ekstrem verdi for pengene. Det er tross alt slik at det ikke er noe moro å lese om tester av produkter som ikke holder mål etter det redaksjonen holder som en minstekravstandard. Lesergruppen er vel også for en stor del hjemmekinointeresserte som har noe fra før, og da er det produkter som representerer en oppgradering fra det aller billigste som er interessant. Videre er det produktnyheter som er i fokus. Testing av produkter som har vært i markedet lenge eller blir erstattet snart er vel mindre interessant...

Det er vanskelig å få med seg alt som skjer i markedet. Det er derfor ingenting i veien for å sende en mail til redaksjonen hvis det dukker opp en produktnyhet som du er interessert i å få testet. Kanskje det dukker opp en test en drøy måned senere...

Intermediate geiri sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    2,108
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Missforstå meg rett.
    Nå mente jeg ikke at de skulle ta bussen ned på siba og kjøpe proson til 990,- og skrive en omfattende test om.
    Var mere den gjennomsnittlige hifi intresserte.
    Ta Subtesten feks.
    For de fleste er maks budsjett på sub rundt 5k, og de vil gjerne høre den før de tar den hjem.
    Da var den eneste subben så strak seg til disse og ropte ut en CV sub.
    De andre var import subbe og 10k+.
    Jeg ser meg selv som litt over gjennomsnittet "skyt meg om jeg tar feil" men sub til 10k+ kommer jeg nok ikke til å kjøpe.
    da hadde det vert mye mere intressangt for meg å lese om subber rund 5k for så å ha med en godbit som feks velodynen som ett eksempel på hva man kan få om man har penger nok. Ikke omvendt.
    Vet ikke hva som skjer, men de legger seg opp mot fidelity. Mye produkter for de sære og pengesterke.
    Det er såklart morsomt å lese om de yber produktene og drømme seg bort i de.
    Men når det blir 80% med de og 20% av det som kan gå, ja da ble det litt for mye av det gode.
    Skjønner at bladet begynner å stå sterkt og at mange importører vil ha med sine dyre yber produkter i bladet, og da er det vel vanskelig å takke nei til å få muligheten til å teste og leke med disse.
    Bare sier det jeg mener, det er ikke slik allover, men denne gangen var bladet smekket med slikt.
    Jeg vil lese om produkter jeg kunne tenkt meg og gjerne om produkter jeg kan drømme meg bort i.
    Denne gangen vart det med drømmene

Og føler vel at når jeg synes det ble slik denne gangen så er det sikkert mange andre der ute som føler det samme, som sagt. Føler at jeg stiller litt over gjennomsnittet og når jeg oppfatter bladet slik så er det vel mange andre som gjør det også.
    Nå vet jeg dog ikke hvor mange som abbonerer på bladet og om majoriteten kommer fra forumet her Men vil vel tro at de fra forumet her er den harde kjerne av leserne?
    Uansett. Jeg er fornøyd med bladet jeg. Føler ikke at jeg kaster bort pengene mine på det, grei lesning. Men litt lite iøynefallende "Kan kjøpe produkter" for meg denne gangen.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    274,50 - så dette er full pris.
    Svingende...da får jeg hive meg på telefonen imorgen jeg også :evil:

Virker som om ikke en eneste en av de som har benyttet seg av tilbudet faktisk har fått det uten å måtte klage og lage rabalder. Slik skal det vel ikke være? Jeg takket ja til videreføring av abbet til tilbudspris når mitt nåværende abb gikk ut, og det skjedde med dette nummeret (nr 3..og så følger det med en giro med full pris...)

Service? Hallo?

.........................................

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes at tester av aktuelle projektorer, som denne gangen av H57, er interessant. Allikevel savner jeg direkte sammenlikninger i reportasjen med andre projer i samme prisklasse. Feks. HS50 og 8700.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig Geiri

Skulle tro at det store markedet for leverandørene er i skjiktet 30-50' for en komplett hjemmekino og da blir det så jeg ihvertfall hopper over å lese om en sub til nesten samme pris :wink:
    Et annet eksempel er testen av DVD-opptakere: Pioneer 920 gir best bilde, OK det, men hvorfor er ikke 520/720 nevnt som rimeligere alternativer, en som leser dette oppfatter hermed at Pioneer ikke har alternativer i prisklassen 5-7' som flere av de andre koster :roll:

Side 4 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •