Andre småfeite her ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 13 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 257
    Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Andre småfeite her ?

Jeg er blitt småfeit i påsken, jeg har aldri værrt det før, har lagt på meg 13 kg på under 1mnd og veier nå 114 kg uten trening og føler meg blaut og ekkel .. hussjaammeg andre åsså eller ?

hadde hjulpet godt på for meg visst det kom en liste nedover her nå som danket ut treff lista feks :?

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor høy er du?

Active boly sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

FEIT?????

Skift bilde med en gang, ikke my fett på snoop.... :lol: Bare beingrinda der i gården. :shock:

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det heter fyldig, eller big boned som cartman sier. er litt for mye her også, men jeg har gått andre veien i påsken jeg da. har jo løpt et par mil på ski, så det skulle jo bare mangle. men jeg har litt å fordele vekta på også, siden jeg er 196cm høy.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vega!
    Hvor høy er du?
    Jeg er 187 har veid 124 kg før men da var jeg veltrent og stor å sterk hehe men nå er jeg småfeit og svak liksom ..

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Andre småfeite her ?

Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Jeg er blitt småfeit i påsken, jeg har aldri værrt det før, har lagt på meg 13 kg på under 1mnd og veier nå 114 kg uten trening og føler meg blaut og ekkel .. hussjaammeg andre åsså eller ?

hadde hjulpet godt på for meg visst det kom en liste nedover her nå som danket ut treff lista feks :?
    13 kg på en mnd? Det er kanskje rekord :shock:

Neida! Det er nok flere av oss som har spist litt for mye påskegodt, og ikke kombinert det med aktiv skigåing
    Jeg har også vært "couch potato" i påsken, og føler nesten at jeg svetter smult! Men det er ikke påske hele året, heller Det er jo en "mager" trøst :wink:

Jeg: 181 cm-----96 kg.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan kan jeg legge på meg 6 kg, når jeg ikke har gjort annet enn å drikke brennevin og pisset hele påsken

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    13 kg i måneden blir 156 kg i året det, Ulven. Skummelt dette.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Hvordan kan jeg legge på meg 6 kg, når jeg ikke har gjort annet enn å drikke brennevin og pisset hele påsken
    Sjekk adressen din.

Selv har jeg startet nytt liv denne uken. Har trent to dager på rad og har treningsdate i morgen også. Forresten mye fint å se på disse treningsstudioene.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Sjekk adressen din.

Selv har jeg startet nytt liv denne uken. Har trent to dager på rad og har treningsdate i morgen også. Forresten mye fint å se på disse treningsstudioene.
    Date??

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    ...... Forresten mye fint å se på disse treningsstudioene.
    Det ante meg at det lå andre behov bak besøkene... :lol:

I følge fruen for rund, men mener selv å ha funnet "trivselsvekta", 185cm 95 kg. PS. datt 4 kg da jeg sluttet å spise snop i bilen.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, det er bare en bonus. Målet er å komme ned til ca 75 før jeg begynner i jobb 29. august. Nå veier jeg ca 90. 185 cm.

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Det må være mye vann, evt. muskelbygging. Det skal visstnok ikke være mulig å legge på seg mer enn 150 gram fett om dagen, noe som blir 4.5kg på en måned.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jkirkebo
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Det må være mye vann, evt. muskelbygging. Det skal visstnok ikke være mulig å legge på seg mer enn 150 gram fett om dagen, noe som blir 4.5kg på en måned.
    Jo men du må huske på at jeg har vært 124kg og når du først har vært oppe på en vekt så kommer en seg veldig fort dit igjen.
    Visst jeg bare begynner å trene litt igjen så fyker vekta opp med en gang, men da er det mest muskulatur selvsagt, tar det ikke så tungt egentlig for vet jeg klarer å gå ned fort, jeg har alltid trent hardt både med boksing sykling svømming (landslag i svømming) 2 plass på 100m bryst hehe der fikk jeg jaggu sagt det åsså .... :roll:

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Andre småfeite her ?

Sitat Opprinnelig postet av Ulven

Som en total motvekt har jeg gått ned fra 114 før jul til 100 nå. Gleder meg som en unge til å komme under 0.1tonn grensa igjen. Det er vel tre år siden jeg var på noen og 90.

Høyde på 190cm skulle tilsi en BMI på rundt 28, hvilket skulle tilsi at jeg enda har en god pondus å gå på :twisted:

Hva har jeg gjort for å gå ned 14kg? Sluttet å ete drit rett og slett, og spiser heller ei skive til frokost enn 3. Samme med lunch. 1 i stedet for 3. Har også byttet ut den selvsagte colaen med enten vann eller light-brus. Det funker som faen. Ikke eter jeg meg apekatt når jeg spiser middag heller. btw, jeg hverken har trent eller trener nå...

DrE

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jogget en god del for noen år siden rundt Mosvannet (3.2 km) 3 ganger i uka, og deretter økte jeg til Stokkavannet (8.2 km). Var samtidig veldig bevisst på kostholdet. Veide da 71kg og var i "mitt livs form".

Nå trimmer jeg ikke lenger (gidder ikke), men spiser moderat (= lite snop). Vekta er rundt 85 kg, noe som da passer mine 185 cm bedre.

Småfeit? Nehei...

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dere er så høye alle sammen, kanskje snaut 175cm på strømpelesten jeg og vekta viste 100 kg i idag tidlig :shock:

Svidermødre skulle vært forbudt, i allefall Lammelåra og fløtesausen demses :cry:

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stokkavannet ja.. brukte å frese rundt det med sykkel et par ganger. Syklet såpass vilt fort at det ble farlig når man møtte folk :twisted:

En ting jeg virkelig kan anbefale dersom man skal komme seg ned i vekt med trening, uten å få belastningsskader er rulleskøyter! Det er veldig mange trassèr i Stavanger/Sandnes/Sola området som egner seg for lengre turer på skøyter!

DrE

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har holdt meg under 80 kg i over 1 år nå. Jeg er 1.89m. Jeg har spist 1 pose Maarud tortillachips, 1/2 Freia melkesjokolade (stor plett) og 4 Mars siden nyttår.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, her i huset et det kjøpt inn et stort lass med dårlig samvittighet.

Kone-emnet har meldt seg på Grethe Roede kurs og i mine øyne er det det samme som å investere i dårlig samvittighet og gruppepress. I skrivende stund er hun på gruppemøte med veiing og deretter kommer hun hjem med skuffet blikk og beskjed om å spise mer :!: Du leste riktig: Mer! Men det er mer/oftere spising av kjedelig mat, så jeg får kjeft hver gang jeg prøver å lage noe mat med litt spenst i, får jeg kjeft for å ha brukt noen gram med fett for mye. Følgeskader kommer kjapt så jeg har også dalt et par kg. Er nå en slank herremann på ca 190cm og 84kg. Må snart døpe om nicket til Kokken-Light.

Side 1 av 13 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •