Andre småfeite her ? - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 13 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 257
    Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det dem ikke ser/vet har dem ikke vondt av!

Newcomer Justin Case sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Damen er damen min ja, og hun setter vel pris på at jeg er ettertraktet på markedet, for da har hun kapret en som andre også kunne tenke seg :wink:

Dessuten er det en universal regel som gjelder for begge kjønn:

"Det er lov å se på menyen, selv om man spiser hjemme"

:wink:

Newcomer Særf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ca 180cm - ca 75kg

heldigvis ikke mye fett 8)

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Justin Case

Dessuten er det en universal regel som gjelder for begge kjønn:

"Det er lov å se på menyen, selv om man spiser hjemme"

:wink:
    joda enig i det :wink: bare se men ikke røre !!

Newcomer shaunv sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ulven, siden du har så mye peiling på trening og kosthold... Vet du om man egentlig bør ta en gainer hver dag? eller bare etter trening? (Mål å gå opp i vekt og muskelmasse) Styken kommer jo...men ikke vekta :? (16 år-187-73kg) Styke(ca 140% av kroppssvekt i alle øvelser med større muskelgrupper"mage, rygg,bryst bein.etc) :wink:

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shaunv
    Ulven, siden du har så mye peiling på trening og kosthold... Vet du om man egentlig bør ta en gainer hver dag? eller bare etter trening? (Mål å gå opp i vekt og muskelmasse) Styken kommer jo...men ikke vekta :? (16 år-187-73kg) Styke(ca 140% av kroppssvekt i alle øvelser med større muskelgrupper"mage, rygg,bryst bein.etc) :wink:
    Gainer har den ulempen at du må ta så sinnsykt mye for å få nok protein .. jeg syns det virker bedre å ta protein ca 100g pr dag alt etter hva form du er i ... men tar du for mye så blir det fett av overskuddet :wink:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Fedons bok "Vekt i balanse" som jeg anbefaler alle å lese. Mannen vet hva han snakker om, og følger man kostholdet hans, med mer protein, og mindre karbo (spesielt mindre hurtige karbohydrater), kan man oppleve dramatisk bedre helse og lavere vekt.
    Flott.

Men hva sier Fedon om denne kosten:

Sitat Opprinnelig postet av Gazza

Den dagen WGI blir børsnotert (ikke på lekebørsen!!) skal jeg gladelig spise sokkene mine og trusa som dessert.
    Greit, Hvis ikke wgi blir børsnotert i 2005, skal jeg gjøre det samme. Så snakkes vi her
    Ser forresten du har endret signatur ;-)

Newcomer Toom sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    186 - 73 her i gården

Hehe.. ikke akkurat tjukk.

Spiser egentlig mer enn de fleste andre jeg kjenner, så tror nok forbrenninga mi ligger på et respektabelt nivå! Trener vel 1-2 ganger i uka, men bare kondisjon.. Orker ikke tanken på å oppsøke et treningsstudio.. Hehe.

Nå er jeg bare 19 da..

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nordvest
    Og som en advarsel til dere som tror dere kan spise hva som helst uten å legge på dere: Slik var jeg også frem til jeg var 25. Samme hva jeg spiste og hvor mye så lå vekta på 75 kilo. Deretter raste kiloene på til dit jeg er nå(5 år senere og 40 kilotyngre...) ops:
    Huffda, det hørtes skremmende ut. Jeg er nemlig akkurat som du VAR :wink: Prøvde du å moderere kostholdet og trene litt, fortsatt uten virkning?

Er 20 år, 175 på strømpelesten og ca 75 kg på badevekta..spillt fotball i alle år, og vært litt til og fra med styrketrening. Siste året har det imidlertid blitt mer AV-forum og annet tullball enn trening, så burde vel skjerpe meg litt så jeg ikke lider samme skjebne som nordvest her :wink:

Ulven: DU er litt av en type! Hehe - litt fjollete, men svært initiativs- og kunnskapsrik Det setter vi pris på. Hva mente du med "hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg aldri stått en dag som dørvakt"?

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Kjøpte Fedons bok "Vekt i balanse" som jeg anbefaler alle å lese. Mannen vet hva han snakker om, og følger man kostholdet hans, med mer protein, og mindre karbo (spesielt mindre hurtige karbohydrater), kan man oppleve dramatisk bedre helse og lavere vekt.
    Flott.

Den dagen WGI blir børsnotert (ikke på lekebørsen!!) skal jeg gladelig spise sokkene mine og trusa som dessert.
    Greit, Hvis ikke wgi blir børsnotert i 2005, skal jeg gjøre det samme. Så snakkes vi her
    Ser forresten du har endret signatur ;-)
    Han sier nok at det ville renset godt opp i systemet, skikkelig kostfiber.
    Nå er det heldigvis ikke jeg som skal fordøye det, så :wink:

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex

Ulven: DU er litt av en type! Hehe - litt fjollete, men svært initiativs- og kunnskapsrik Det setter vi pris på. Hva mente du med "hadde jeg visst det jeg vet nå hadde jeg aldri stått en dag som dørvakt"?
    Fjollete og kunnskapsrik ? hehe ja jeg er vel det a|ex men skal nå innrømme at jeg har vært no`n ganger her inne med en 6pack ombord og da er det bare såå morsomt, men tar det som en komplis :P

Men det samme tilbake til deg (utenom fjollete da) eller kanskje du er det litt du åsså ? skal f kikke på no`n a trådene dine :twisted:

Til spørsmålet..det jeg mener med at jeg ikke hadde stått dørvakt ... er dette med det fjerne livet med slossing, megling,kniver,våpen (har blitt skutt etter) forskrudde hoder med en blanding av dop og stoff .. ja kort sagt et liv som preget en del av min hverdag som jeg gjerne skulle vært foruten.
    jeg ble litt annerledes etterhvert og trodde vel nesten verden var slik (?) Du kan si det slik at jeg tror jeg fjernet meg selv fra den normale verden og inn i den gale ..
    Tror nesten jeg likte det åsså etter en stund for jeg jobbet bare mer å mer, nesten hver eneste helg i ca 10 år (+-) Vet ikke hva det var om jeg trodde jeg kunne redde verden eller hva .. hehe men det var litt skummelt for jeg var "alltid" på vakt selv i fritiden, har blitt angrepet flere ganger etter job både med kniv og knyttenever (2 ganger med hagle/våpen) av folk som var uenige i at de var blitt utvist pga bråk eller for mye alkohol osv...
    Jeg ble for tøff etterhvert og følte ikke jeg var redd noen eller noe... ja kort sagt jeg ble en annen enn den jeg egentlig var a|lex, og jeg ser på det som et litt dårlig tegn.
    Hadde jeg blitt angrepet i dag i Oslo feks med kniv så hadde jeg bare trekt meg stille og rolig unna,men hadde det vært i dørvakt tiden så hadde jeg vel bare "elsket" situasjonen og fått adrenalin kick for så å gjøre noe som jeg ikke burde ha gjort (eller blitt skadet) whatever ... :?

Tror du skjønner godt hva jeg mener her a|lex !!

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,633
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Flott.

Husker jeg helt feil?
    Var det ikke du som skulle spise sokkene hvis WGI ikke ble børsnotert?

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen

Husker jeg helt feil?

Joda, men tror man på julenissen, ja da er alt mulig ;-)

Han har iallfall endret signaturen som sa: "jeg er selvsagt medlem av WGI".

Mulig han begynner å bli usikker selv nå. ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex

Fjollete og kunnskapsrik ? hehe ja jeg er vel det a|ex men skal nå innrømme at jeg har vært no`n ganger her inne med en 6pack ombord og da er det bare såå morsomt, men tar det som en komplis :P

Men det samme tilbake til deg (utenom fjollete da) eller kanskje du er det litt du åsså ? skal f kikke på no`n a trådene dine :twisted:

Til spørsmålet..det jeg mener med at jeg ikke hadde stått dørvakt ... er dette med det fjerne livet med slossing, megling,kniver,våpen (har blitt skutt etter) forskrudde hoder med en blanding av dop og stoff .. ja kort sagt et liv som preget en del av min hverdag som jeg gjerne skulle vært foruten.
    jeg ble litt annerledes etterhvert og trodde vel nesten verden var slik (?) Du kan si det slik at jeg tror jeg fjernet meg selv fra den normale verden og inn i den gale ..
    Tror nesten jeg likte det åsså etter en stund for jeg jobbet bare mer å mer, nesten hver eneste helg i ca 10 år (+-) Vet ikke hva det var om jeg trodde jeg kunne redde verden eller hva .. hehe men det var litt skummelt for jeg var "alltid" på vakt selv i fritiden, har blitt angrepet flere ganger etter job både med kniv og knyttenever (2 ganger med hagle/våpen) av folk som var uenige i at de var blitt utvist pga bråk eller for mye alkohol osv...
    Jeg ble for tøff etterhvert og følte ikke jeg var redd noen eller noe... ja kort sagt jeg ble en annen enn den jeg egentlig var a|lex, og jeg ser på det som et litt dårlig tegn.
    Hadde jeg blitt angrepet i dag i Oslo feks med kniv så hadde jeg bare trekt meg stille og rolig unna,men hadde det vært i dørvakt tiden så hadde jeg vel bare "elsket" situasjonen og fått adrenalin kick for så å gjøre noe som jeg ikke burde ha gjort (eller blitt skadet) whatever ... :?

Tror du skjønner godt hva jeg mener her a|lex !!
    Skjønner det godt.

Når det gjelder graden av fjollethet, så skal ihvertfall ikke jeg begi meg inn på avforum med en sixpack eller to innabords, rett og slett fordi da er det ikke godt å si hva som skjer! 8)

Er en seriøs useriøs type jeg :wink:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ulven: tør jeg spørre hvor gammel du er? virker som du har arbeida i utelivsbransjen i rimelig mange år. begynte du som dørvakt tidlig i 20-åra? :?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spør du meg virker det som ulven har hatt en fot innenfor de fleste bransjer, har jo vært involvert på alle mulige hold den "gutten" der :wink:

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott.

Husker jeg helt feil?
    Du husker helt korrekt.

Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    214
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Husker jeg helt feil?

Joda, men tror man på julenissen, ja da er alt mulig ;-)

Han har iallfall endret signaturen som sa: "jeg er selvsagt medlem av WGI".

Mulig han begynner å bli usikker selv nå. ;-)
    Jeg er selvsagt medlem av wgi, det er jeg fremdeles. jeg er ikke usikker. wgi er på vei på børs dette året. Jeg kan starte en egen tråd om det når det er skjedd, og kan dokumenteres.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    ulven: tør jeg spørre hvor gammel du er? virker som du har arbeida i utelivsbransjen i rimelig mange år. begynte du som dørvakt tidlig i 20-åra? :?
    begynte tidlig i 20 åra ja .. må vel være forsiktig med å si mere om meg ellers så er det vel folk har inne åsså jeg har kastet ut ? hehe

men visst du deriverer :

f (x) = 3x`2 + 4x + 4 og samtidig sier at x etter derivasjonen er

(- 6/4) legg så til 44 og du har min alder keysersoze :wink:

Ps ! ble mye retting på dette innlegget .. er ikke i rettskrivings humør i dag

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har kommet fram til resultatet? jeg gav opp matten etter 1mz på vgs.. :lol:

Side 6 av 13 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •