Andre småfeite her ? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 257
    Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av ultra81
    Er 177cm, og vel 71kg. Trener med vekter osv tre ganger i uka, har gått opp 3kg på et par mnd. Målet er 75kg....
    Har store problemer med å få vekta til å gå opp, har heller en tendens til å gå den andre veien.....
    Jeg og var sånn før,du får gå inn hit http://www.ej-shop.no/ og bestille deg litt protein det hjelper til å få vekta oppover i form av muskelmasse ved hjelp av trening !!
    Jeg bruker whey2 sjokolade, er enormt god. Du kan også bestille deg kreatin som er ideelt rett etter trening sammen med karbo.

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå begynner jeg virkelig å tro at det biceps bildet Ulven har vært ute med på sidene her er ekte....ooops, hvem trodde vel det? he,he

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre at man ikke er alene. 185cm og tresifret vekt her også (eier ikke badevekt, så jeg vet ikke nøyaktig, faktisk).

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    Nå begynner jeg virkelig å tro at det biceps bildet Ulven har vært ute med på sidene her er ekte....ooops, hvem trodde vel det? he,he
    joda ekte som bare det Mr ... men jeg var jo svært liten der da, har målt på det største uten fett 53cm rundt overarmene hehe men det kostet...jeg spiste på det meste ca 30egg for dagen (de fleste uten plomme pga fett og kolestrol) 1kg biff, masse ris kylling helkorn brød bla blabla .... :lol: var ganske "hektet" en stund ja ... men vet ikke om det er så mye bedre å ha det slik som nå heller, en mellomting hadde passet meg bra !!

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og du bekymrer deg over naboen. Det er jo bare å filleriste han litt.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Og du bekymrer deg over naboen. Det er jo bare å filleriste han litt.
    For å si det rett ut så er de ikke de som er problemet Peakman, jeg har holdt på med kick boksing i snart 7år (ca) så visst jeg hadde villet så .. ja men jeg er ikke slik av natur og slåssing og tull det styrer jeg unna så godt jeg kan. Har en baktid som dørvakt fra en rekke steder, og skal jeg være helt ærlig så kunne jeg vært det for uten.
    Dvs hadde jeg visst det jeg vet i dag så hadde jeg ikke jobbet 1 eneste kveld som dørvakt, men utfallet ble ca 15 år`s jobbing :?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hah.... Kan ikkje tenke meg at litt "risting" vil være noke problem for ulven! :lol:

Pleier å ta en blanding av proteinshake og kreatin rett etter at jeg har trent, spørst om jeg må begynde å ta en shake hver dag for å få bedre resultat... Er whey2 sjokolade blandbart med vann, eller bare melk?
    Målet er vertfall 75kg før juli, skal vel ikkje være uoppnåeligt.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ultra81
    hah.... Kan ikkje tenke meg at litt "risting" vil være noke problem for ulven! :lol:

Pleier å ta en blanding av proteinshake og kreatin rett etter at jeg har trent, spørst om jeg må begynde å ta en shake hver dag for å få bedre resultat... Er whey2 sjokolade blandbart med vann, eller bare melk?
    Målet er vertfall 75kg før juli, skal vel ikkje være uoppnåeligt.
    Du må ta Carbo og kreatin rett etter trening så tar du proteinshake blandet i skummet melk ca 45-60min etter der igjen. Du kan såklart blande den med vann,men er ikke så god da og + at du får i deg mindre protein pga uten melk. (husk på at 1l melk alene har ca 33g verdifull protein). Et godt råd : Bland 100 gram protein i melk (vann) hver morgen i en stor mugge i kjøleskap (1-1,5l) og drikk dette hver dag og ca 3-4 ganger jevnt fordelt utover dagen. Du kan godt ta med deg en shaker flaske på job eller skole whateWer .. Du får kjøpt billige shake flasker på den adressen jeg anbefalte. Dette er den desidert beste protein jeg har smakt. Du bør fint klare å gå opp til rundt 77 kg til juli, fvisst du trener riktig med vektlegging på tunge basøvelser og med rep på mellom 6-12. Den letteste feilen du kan gjøre er å trene for mye, bare så det er sagt,da stagnerer du helt.

Til slutt vil jeg si at det som skjer på treningen er veldig forenklet : Du bryter ned muskelceller (la oss si du bryter ned 500celler pr trening),poenget da til neste trening er at du har hvilt og spist så mye at du har klart å bygge opp igjen mer enn de 500 du brøt ned sist gang, jo mere du klarer å bygge opp jo mere vokser du osv :P

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir du sterk, eller blir det bare luft? :lol:

Hva med oss med pondus som vil holde vekta og flytte "masse" oppover?

(nedsegen brystkasse så jeg vil velge å kalle det)

DrE

Intermediate Baldrick sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,950
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    Jeg har ikke sett dette bilde, men jeg vet jo hvordan Ulven såg ut og du kødder ikke med bicepsene hans

Ble derfor lettere sjokket når jeg såg at denne posten var fra han... for er det en jeg ALDRI hadde forestilt meg som småfeit så var det han

Men for de fleste så er det vell to ting som pleier å hjelpe, spis litt sunnere og tren mer... Men sikkert mange andre som tenker som meg at trening er dødskjedelig.. løsning blir da å gjør som meg, kjøp spinningsykkel og plasser den forran lerrettet og sett på enten TV serier eller film(er). Da går det faktisk ganske greit å trene litt. En halvtime sykling/tv titting ett par ganger i uken gjør raskt underverker.

Er du mer desperat etter å komme ned i vekt så har vell de fleste hørt om Feddon

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling

DrE
    Det som er så genialt med å løfte vekter er at du kan selv bestemme enkelt hvor du vil ta bort og hvor du vil beholde muskelatur. Med liittegrann sunn mat og 3 ganger i uka på gym eller hjemme så får du helt fantastiske resultater. jeg uttaler meg på bakgrunn av at jeg har jobbet som instruktør på gym og utifra egne erfaringer. Mange tror det er så mye som skal til,men det er ikke det. Allerede de 3 første mnd skjer det drastiske forandringer vel å merke med riktig trening og sunnt kosthold. Kostholdet bør bestå av ca 65% carbo, 25% protein og 10% fett. Tror vi nordmenn ligger på 55% fett,15%Carbo og 30 med protein..DA er det nesten ingen vits i å trene.

Newcomer Spitfire sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    241
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ulven
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling

DrE
    Det som er så genialt med å løfte vekter er at du kan selv bestemme enkelt hvor du vil ta bort og hvor du vil beholde muskelatur. Med liittegrann sunn mat og 3 ganger i uka på gym eller hjemme så får du helt fantastiske resultater. jeg uttaler meg på bakgrunn av at jeg har jobbet som instruktør på gym og utifra egne erfaringer.
    Men når flytter du til Oslo, åpner egen "gym" og gir alle AVforum medlemer gratis timer :roll: ?

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg uttaler meg på bakgrunn av at jeg har jobbet som instruktør på gym
    Nå skjønner jeg hvor du plukker opp disse lekre damene.

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratis ? jeg er vel ikke lagd a kroner heller da .. men være behjelpelig å få satt i gang noen til å begynne og underveis DET koster ingenting hehe å jeg tør våge den påstanden : Visst jeg hadde vist et bilde av en eller flere her inne tatt 6mnd frem i tid (forutsatt riktig trening og kost) så hadde INGEN trodd at det var mulig å gjøre så mye .. !!
    Men tiltak å begynne jada det er det, drittungt de 3 første ukene åsså, men så blir de mye mer morsomt for du ser forandringer fra hver uke blablabla hehe men jeg er 100% seriøs når jeg sier dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    www.tn.no

Et fint treningsopplegg som flere liker.

www.idrettsforumet.no <------- Mye bra diskusjoner og informasjon og trening og kosthold.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk www.iform.no evt. send en mail til http://www.josteinodegaarden.com/
    Han kan garantert hjelpe deg med å få litt muskler.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter min mening er det på www.tn.no et mer moderne og kanskje riktig syn på trening.

www.iform.no sitt innhold kan på mange måter kalles litt "old school".

Uansett er det å komme igang som er viktig. Både med å lese og lære og å trene:-)

Selv trener jeg etter RYP-prinsipper og er veldig fornøyd.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Jeg har motsatt problem, er 1.71 og veier 53 kg. Nesten så jeg vurderer å begynne å trene. :?
    Klart du må begynne og trene du får sinnsykt bra resultater ved bare å trene vekter 3 ganger i uka og samtidig legge om kosten litt ..men husk at kosten er ca 70 % av treningsfremgangen :wink:

Ps ! Bare gi beskjed visst du trenger program eller no sånt .. i fix it 4u !
    du kan gjerne lage treningsprogram til meg ulven!

helvete heller, jeg trener jo 3-4 ganger i uka, men jeg blir jo fxxn meg ikke noen slankere.

send meg en pm, mann!

jeg tror (les vet) jeg spiser heeelt feil.

ps: jeg er 195cm høy og veier nok noe over 100 kg. har ikke veid meg på over ett år (psykologisk ).

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min største last er brus foran PC'n. Jeg drikker minst 2-3 liter brus hver eneste dag.

Dette går både utover tenner og tykkelse. Heldigvis har jeg gått over til Pepsi Max Cool Lemon. En sukkerfri brus som er god. Tror det er begrenset skadene.

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Min største last er brus foran PC'n. Jeg drikker minst 2-3 liter brus hver eneste dag.

Dette går både utover tenner og tykkelse. Heldigvis har jeg gått over til Pepsi Max Cool Lemon. En sukkerfri brus som er god. Tror det er begrenset skadene.
    Hvis du er ute etter god sukkefri brus bør du prøve Sprite Zero eller Fanta Free pineapple/grapefruit

Pepsi er noe skviip....

Side 3 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •