Andre småfeite her ? - Side 12

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 12 av 13 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 SisteSiste
Viser resultater 221 til 240 av 257
    Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er helt enig i det du sier roffe, det blir litt avsporing i forhold til trådens opprinnelige mening, min mening var å sette fokus på trening/dårlig form/mat og hva en eventuellt kunne gjøre med det osv ..

Syns det der overarms tullet ikke hører særlig hjemme hverken her eller der .. så kjeft til meg og et par andre :?

Til deg wizkid : du sier : Det må da gå an å holde tråden. Dette handler om hvor mye en koser seg med kinoen og dets tilbehør. Det må ikke utarte seg til å bli ett forum for trim og helse ...

Dette er som sagt Chitchat og som igjen betyr at en kan drøfte det meste mellom himmel og jord, det setter jeg pris på, det finnes andre forum her inne som spesiellt tar seg av den biten du nevner ...

roffe : har du prøvd lindbergs brød med lett krydret Cottage cheese og skinkepålegg + tomat til ? Visst ikke så må du/andre prøve det, da får du bare protein og derfor er det et ypperlig og godt kveldsmåltid med minimal fett % og lite karbo,

bra med lite karbo til kveldsmaten fordi du da ikke forstyrrer nattesøvnen .. :wink:

Intermediate wizkid sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...og til deg Ulven: les litt lenger nedover i skriften og du finner en form for humor. Dårlig kanskje, men det er ikke så nøye bare jeg liker`n.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    40cm kom jeg til her. Ikke store greiene det heller.

Skulle likt å vite kroppsfettprosenten til de som måler her også. Er det mye "ekstra" rundt bicepsen, eller er det "solid steel"? 8)

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cottage Cheese som pålegg? Blæh! :P
    Mat er da mer enn for...

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wizkid
    ...og til deg Ulven: les litt lenger nedover i skriften og du finner en form for humor. Dårlig kanskje, men det er ikke så nøye bare jeg liker`n.
    ok da .. :wink: men trommis i 25 år ? er det kødd eller ?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Starta karrieren ved en alder av 11 år og har holdt det gående. Siste 2 - 3 åra har det blitt litt roligere. Men morro har man det.

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skulle vel ikke være en pur ung Ian Paice som har lurt seg inn i avataren din?

Uansett, så vil en omgang med den nye platen (Stand up) til Dave Matthews Band med en Carter Beauford i toppform riste av mang en uønsket kalori med sitt avsindige trommespill!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,436
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pur ung ja. Snakker vi trommespill så hør på hva de gamle gutta gjorde på sine live-plater før i tiden. Bl.a. Ian Paice på plater som Live in London, Made in Japan og ikke minst California Jam på VHS. Der snakker vi kalorier som sputer ut av navlen der.
    Er det forresten noen som har peil på om California Jam er kommet på DVD? HJELP!

Var kanskje litt ut å kjøre ang. tråden her men pytt. Det er jo så mange "feite" trommiser.

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor er måling med varme muskler juks, kan man ikke måle hva man vil når man vil? Og hva bruker man slike armer til? Man har jo transportfirmaer til å sette ut og ta opp båten.... Og RB-1090 har jo hjul...

Active Ulven sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    359
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Hvorfor er måling med varme muskler juks, kan man ikke måle hva man vil når man vil? Og hva bruker man slike armer til? Man har jo transportfirmaer til å sette ut og ta opp båten.... Og RB-1090 har jo hjul...
    haha godt poeng da , men pass lab har ikke hjul .. veier ca 90kg pr blokk .. da er det godt å ha litt extra P

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DrErling
    Som en total motvekt har jeg gått ned fra 114 før jul til 100 nå. Gleder meg som en unge til å komme under 0.1tonn grensa igjen. Det er vel tre år siden jeg var på noen og 90.

Høyde på 190cm skulle tilsi en BMI på rundt 28, hvilket skulle tilsi at jeg enda har en god pondus å gå på :twisted:

Hva har jeg gjort for å gå ned 14kg? Sluttet å ete drit rett og slett, og spiser heller ei skive til frokost enn 3. Samme med lunch. 1 i stedet for 3. Har også byttet ut den selvsagte colaen med enten vann eller light-brus. Det funker som ****. Ikke eter jeg meg apekatt når jeg spiser middag heller. btw, jeg hverken har trent eller trener nå...

DrE
    Tviler litt på det er forskjellen mellom ei og tre skiver til kvart måltid som utgjer ein så stor forskjell Å gå ned i vekt er i teorien ein simpel prosedyre, ein må ha eit kaloriunderskot. Ei skive inneheld ganske lite kaloriar, 50-80 ca. Klart at om ein et majones el. på kvar skive så gjer det ein forskjell, men tre skiver med fornuftig pålegg skulle ikkje vere å overete. Om ein et for lite i forhold til vekta si vil jo også ein del av det ein forbrenn vere musklar, og dette er jo ikkje fordelaktig. Men uansett så he du hatt ein veldig bra vektnedgang da

Anbefaler dei som vil gå ned i vekt å slutte hovudsakleg med brus(eg bytta ut denne med jada-saft, etter ei lita stund er sukkersuget vekk, og ein foretrekk saft framfor brus) og snop i vekene. Om ein held seg til ein dag i veka med snop, og trenar 30 min regelmessig annankvar dag så skulle vekta ganske snart stabilisere seg på eit nogenlunde normalt nivå.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    * Frem fra glemselen *

Hvordan går det med treningsforsettene?

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra egentlig. har gått ned 18 kilo siden i vinter og det merkes. måtte ut og handle en del nytt tøy her for ett par uke siden. artig egenlig, men dyrt.. Skal prøve å få litt mer muskelmasse og bort med de siste kiloene så blir det bra

Intermediate CFD sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1,054
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har det gått litt i motsatt rettning. Veide 64kg i august , 78 i november , 72 i februar , 82 nå. Dette peker kun en vei..

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For en artig tråd =)

Da jeg var 18 år flyttet jeg til australia i et halvt år, det endte med at jeg la på meg 8 kg, noe som tilsier 58 kg. Jeg som kun er 161cm er det nok. Da jeg flyttet tilbake til Norge gikk det fort nedover igjen, uten at jeg trente noe særlig. Det skal nevnes at jeg har veldig god forbrenning og trenger egentlig ikke trene for å holde vekta nede.

Grunnen til jeg la på meg i Australia var nok pga sene middager, ofte 19/20 tida, isteden for 16/17 tida. Ikke glem at 2Liter cola kostet i underkant av 10 kroner I tillegg til alt dette trente jeg faktisk surfing, squash og tennis i australia. I norge gjør jeg ikke noe.

Er glad jeg er nede på 50Kg igjen, men hadde nok gjort lurt i å ta sit-ups og pushups hver eneste dag.

Lykke til til alle dere andre =)

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gått motsatt vei her og, det vil si nedover, har en relativt femi kroppsvekt på 47 kg nå. :?

Intermediate CV_Marius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,154
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er blant de småfeite og begynte og veie meg ved juletider i fjor.. da var jeg 102 kg, jeg er 1.90 høy.
    I dag veier jeg akkurat det samme, og er like høy :-P

Driver ikke med noen form for trening, kostholdet er dårlig, går i mye feit mat og mye cola, og drikker mye øl.
    Det er rart jeg ikke har gått opp synes jeg...... men jeg gjør det kanskje plutselig?
    Jeg har et ønske om å gå ned i vekt, hvor tung burde jeg være... 90 kanskje?

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det kommer litt an på kropsbyggning og muskelmasse osv. er du en 190 så er du jo ikke så liten. jeg fikk beskjed av sesjonslegen at 115kg er passe for meg siden jeg er ganske kraftig bygd (196cm høy). veier 115 nå og synes jeg kan gå ned litt til, men kommer nok til å gå opp igjen pga at jeg vil ha mer muskler.

Intermediate PiXeL sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ca 190cm høy, og veier 93kg.
    Pondusen er på plass den.. :grin:

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er 186 og veide 88 kg. Startet slanking for 3 måneder siden. Gikk ned til 81 de første 2 månedene med mindre mat og trim, men så begynte jeg å trene med vekter siden det er kjedelig å spise lite. Veier nå 82 og kiloene er plassert litt anderledes enn for 3 måneder siden. Trening med vekter er kjedelig, men effekten...den er motiverende. Hadde dobbel porsjon med chilli con carne + softis på jobben i dag....morro å spise mye også.

Side 12 av 13 FørsteFørste ... 2 8 9 10 11 12 13 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •