JAHA da er det vel bare og legge seg i kø eller ....... ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 36 av 36
    Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmm, ikke rart vi må betale mye skatt i dette landet når folk prioritere slikt. Rett og slett tåpelig.

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og for Star Wars da! :roll: :wink:

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes også dette er dumt, spesielt for å så dårlig film som Star Wars - ep. 3 kommer til å bli (bare vent og se).

Tenk at folk støtter opp om det mest kommerse som finnes på den slik måte. Det har kanskje ikke sunket helt inn at denne typen film aldri vil oppnå noe som helt kultstatus, noe de kanskje ønsker at den skal oppnå. "Jeg var der da, bla bla bla"

Lucas ler nok hele veien til banken og hjem igjen...

Jeg har litt mer forståelse for dem som satt i kø for siste LotR, men bare pga. av de sosiale køsitterne må ha opplevd. Jeg er på alle måter imot det at folk ofrer alt for noe slikt. Menmen, hver sin smak. Folk er i det minste forskjellige.

Edit: Et av filmens høydepunkter er en 12 minutter lang lyssabel-duell mellom Anakin Skywalker (Hayden Christensen) og Obi-Wan (Ewan McGregor) som vil få Star Wars-fans til å gråte av glede. -ZzzZZzz, gjesp DET BLIR IKKE BEDRE av å lage scenen lang. Dette har vi allerede sett 2 ganger før... Alle som liker de gamle Star Wars filmene vet at det ikke er selve kampen som gjør en god lyssabelkamp. Det er dialogen.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vel også se denne starwars filmen etterhvert, men blir neppe mer køståing enn strengt tatt nødvendig.

Ja det må vel nesten en 12 minutters lyssabel duell til , for å overgå StarWarsKid sine ferdigheter med sabelen tenker jeg :wink:

Ellers så er vel kø opplegget før "store" filmer både en nerde ting og gjort mest for opplevelsens skyld tror jeg. Har også lurt på det finangsielle rundt de som deltar i dette, tror de må ha noe støtteapparat i gode venner eller foreldre eller noe.....

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    tror de må ha noe støtteapparat i gode venner eller foreldre eller noe.....
    Som er villige til å hjelpe dem opp og frem her i verden? :lol:

Robert-

Intermediate Evolved sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bra de har høye mål da, se Star Wars først :roll:

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror egentlig de folka bare er pr kåte jeg, de liker nok oppmerksomheten vi gir dem for deres "dumheter" :wink:

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    godt mulig det ja....

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :roll: At de gidder, og så bare for å se den litt tidligere enn andre i en skikkelig møkkasal.

*riste på hodet*

Etter megaskuffende episode I + II er det nok slik at jeg kommer til å utsette pinligheten lengst mulig.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor bra disse filmene er kan diskuteres, men at episode I og II er bedre enn 4-5 og 6, det er er det ingen tvil om.

Skulle ønsket han laget en remake av disse for å få de opp på samme kvalitet.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Hvor bra disse filmene er kan diskuteres, men at episode I og II er bedre enn 4-5 og 6, det er er det ingen tvil om.
    Jeg er i tvil :roll: , vanskelig å sammenligne disse filmene 4,5 og 6 med 1,2 og 3 med så lang tidsperiode i mellom synes jeg, teknologien er såpass forskjellig at de etter min mening ikke kan sammenlignes på den måten. Jeg foretrekker egentlig de gamle på mange måter fremfor de nye.

Kunne vært gøy det ja, for bildekvalitet og teknologiske fremskritt ol. men starwars hadde vel ikke vært det det er i dag, hadde det ikke vært for de eldre 3 filmene. det er i alle fall min mening.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke noe spesielt forhold til de gamle filmene og derfor syns jeg de nye er bedre. Min oppfatning er at mange holder med de gamle av rent prinsipp.

Jeg tipper at hvis man viser alle 6 filmen til 50 20 åringer om 5 år som ikke har sett noen av dem så vil de alle fleste syns at de 3 første er best.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm.. hvis man ser på framdrift, skuespillerprestasjoner og generell historiefortelling synes jeg de nye tryner så det suser. De er dog mer pompøse, uoversiktelige og fylt med eksplosjoner og digitale effekter der det lar seg gjøre.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tipper at hvis man viser alle 6 filmen til 50 20 åringer om 5 år som ikke har sett noen av dem så vil de alle fleste syns at de 3 første er best.
    Hvis man som 15 åring i disse dager, ikke får med seg de nyeste starwars filmene når nummer 3 er kommet, må man vel være såpass uinterresert i film eller kino generellt, så jeg vet ikke om det prinsippiellt vil være så lurt å høre på 50 av dem som 20 år gammle filmkritikkere om 5 år heller. :wink:

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg håper du spøker...

Jaja, alle har rett til en mening. Jeg er ikke enig i at det er episode 1, 2 og 3 som blir husket.

Jeg vil uansett poengtere at god teknologi ikke nødvendigvis gir god film. Det er viktig...og noe Lucas ikke har forstått. Forøvrig synes jeg ikke Star Wars ikke er best på grafikk heller lenger. De har blitt forbigått.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Star Wars ligger på nettet gitt :lol: ligget der en stund! :lol:

noen som blir med og laste ned og rigge oss opp utenfor Colosseum og snurre film eller? 8) :lol:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •