hifi-klubben

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17

Tråd: hifi-klubben

Active cinema_mort sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hifi-klubben

lurer bare på hva dere syns om servicen på hifi-klubben.. jeg oppfatter det som dårlig service.. får ikke ting jeg er lovet.. andre som har merket dette?

Newcomer Zomb sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan kun svare for mine erfaringer med HiFi-Klubben i Bergen, og de er bare positive.
    Jeg fikk desidert best service der sist jeg tok runden for å kjøpe høyttalere.
    De to jeg hadde med å gjøre der var utrolig hjelpsomme på alle måter.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du forklarer litt for lite til at vet hva dette gjelder, men ofte så sier leverandører en ting om levering av produkter og så er virkeligheten enn annen. Dette er selvfølgelig beklagelig, men ikke så mye Hi-FI klubben får gjort så mye med bortsett fra å informere deg om forsinkelsen.

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er litt dur på HFK fordi de brukte opptil flere dager på å sende avgårde bestillingen når jeg skulle ha nye høyttalere. Vet de ikke hvor kjipt det er å vente på slik eller?

Fra spøk til alvor. Det er vel ikke HFK-kjeden generelt som er dårlig eller bra. Har selv erfart at det har veldig mye å si hvilken ekspeditør man snakker med. Uheldigvis har jeg også fått erfare at det jobber ganske ukompetende selverklærte verdensmestere på HFK, men de finner man vel overalt.

Active
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    371
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenti
    Har selv erfart at det har veldig mye å si hvilken ekspeditør man snakker med. Uheldigvis har jeg også fått erfare at det jobber ganske ukompetende selverklærte verdensmestere på HFK, men de finner man vel overalt.
    Enig i det meste her, Kenti. Om de er ukompetente skal jeg ikke påstå, men få er så kompetente som de prøver å fremstå. Dette er nå iallefall mine erfaringer fra diverse HFK butikker.

Jeg tror de som søker jobb i hifi butikker gjør det fordi de har en genuin interesse hifi, men det betyr ikke at de er gode selgere. På meg virker det som om mange butikker skulle hatt salgskurs. Jeg har selv erfaring fra reiselivsbransjen og tar nå videre utdanning. Jeg synes at hifi bransjen bør innse at de burde være mere serviceorienterte og mindre produktorienterte.

Selvsagt er det mange butikker som er flinke til dette og. Da vil jeg fremheve Maxwell og HCK i Stavanger. Her føler jeg meg iallefall godt mottatt

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pleier å bruke hi-fi klubben i Ålesund og Bergen. Servicen eg har fått i Ålesund har vært bra, men i Bergen har ikkje den alltid vært på topp. Har møtt på et par stykker som det kan virke som er skuleelver som har ekstrajobb, og kan "alt". Men blir litt feil når det skinner gjennom at det ikkje er tilfelle i det heile tatt.
    Kan være enig at det er enkelte som skulle ha tatt seg et salgskurs, er dårlig triks å bedømme folk etter utsjåande og væremåte. Er slett ikkje alle som er opptatt av å ha på seg dei mest fancy kledene osv, men som er stinne av cash. Har benyttet meg av nettbutikken til hi-fi klubben dei siste gangane eg har bestilt noke.
    Blir ikkje handla i en butikk der selger er heilt overfladisk og delvis nedlatende før en slenger en bunke med høvdinga på bordet eller seier "den skal eg ha".

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes HFK både har tilstrekkelig god kunnskap om produktene de selger, og en god service. Hva salgsferdigheter angår, så behøver man ikke være den beste selgeren i bransjen for å lure 90% av kundene som er innom til å tro at akkurat dette er et kjempekjøp, noe jeg har sett mange eksempler på at de selgerne hos HFK klarer med bravur. Erfaringene mine gjelder først og fremst Drammen som jeg er innom oftest, men også på Grensen og i Marcus Thranes gate i Oslo har jeg gode erfarginger, selv om sistnevnte preges av litt mer "elkjøp"-tendenser.

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kjøpt alle høyttalerne mine på HI-FI Klubben i Bergen, og har bare gode erfaringer med den butikken.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mener å ha hørt rykter om på forumet at Bergen hadde så forferdelig dårlig serice. Eller var det kanskje stavanger?

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok... men HFK i oslo yter ikke det minste service.. jeg kjøpte dvd spiller der til 10.000,- det er 3 mnd siden, har enda ikke fått brukermanual til den.. å jeg har mast. Hver eneste gang jeg ringer å sier jeg ikke har fått den sier de bare: å det var beklagelig kommer med en gang, noe de sier hver eneste gang jeg ringer..En kamerat har ikke fått igjen høyttalern sin som han leverte inn, det er over en mnd siden.. Så mine varer blir handlet på hificenter kjeden heretter..

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    uten og ha lest noe her.. vil jeg bare si at min erfaring med HiFi-Klubben er meget god!!!
    God erfaring med disse, de hjelper deg godt.... og yter fin service både før og etter kjøp....
    Så disse er fra min side og anbefalle... men de ligger vel på lik linje med en god del andre.. så kan ikke påstå de er et overhode på markedet!

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har generelt god erfaring med hifiklubben. Siste handel var demobrukt romperister, den ble sendt fraktfritt fra hifiklubben i sarpsborg.
    --
    Thorbjørn

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har lite å utsette på klubben jeg. at de noen ganger er underbemannet er ikke de ansattes skyld. tipper de er like frustrert over det de som oss.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    434
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hybris
    Jeg har generelt god erfaring med hifiklubben. Siste handel var demobrukt romperister, den ble sendt fraktfritt fra hifiklubben i sarpsborg.
    selger de rumpe ristere på hifiklubben?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm. Lei ord delings feil det der..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Scirocco
    Hmm. Lei ord delings feil det der..
    Så sant, så sant

Newcomer Mithrandir sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    239
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hamtor
    Jeg har kjøpt alle høyttalerne mine på HI-FI Klubben i Bergen, og har bare gode erfaringer med den butikken.
    Det er den oppfatningen jeg også har fått av butikken i Bergen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •